Tässäkö puhutaan siitä asetyyli l karnitiinista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko vielä joku toinen vai muistelenko väärin?Asetyyli-l-karnitiini
Itse en ainakaan muista. Pistin asetyyli l karniitiinin sekä huperzinen tilaukseen. Ei ollut kallista ja mitä olen lukenut niin mo i väittää että varsinkin karnitiinista ollut hyötyäOliko vielä joku toinen vai muistelenko väärin?
Asetyylikoliini oli ja on edelleen utilla käytössä.Oliko vielä joku toinen vai muistelenko väärin?
Itse en ainakaan muista. Pistin asetyyli l karniitiinin sekä huperzinen tilaukseen. Ei ollut kallista ja mitä olen lukenut niin mo i väittää että varsinkin karnitiinista ollut hyötyä
Joo no asetyyli L karniitinista olen lukenut että on jopa toiminut. Itse olen aina erittäin skeptinen.Huperzinea tuli itsekin tilattuna. L-karnitiini on nyt vähän kuntoa kiristäessä muutenkin käytössä. Hauska nähdä, huomaako jotain konkreettista eroa omissa kognitiivisissa toiminnoissa.
Huperzine vissiin parantaa muistia? Kerro ihmeessä jos huomaat siitä vaikutuksia niin pistän itsekkin tilaukseen.Huperzinea tuli itsekin tilattuna. L-karnitiini on nyt vähän kuntoa kiristäessä muutenkin käytössä. Hauska nähdä, huomaako jotain konkreettista eroa omissa kognitiivisissa toiminnoissa.
Jostain tuli mieleen oisko Utti puhunut N-Acetyl-Tyrosinestä(ei l-tyrosiini)?Oliko vielä joku toinen vai muistelenko väärin?
Joo, on puhunut tuosta.Jostain tuli mieleen oisko Utti puhunut N-Acetyl-Tyrosinestä(ei l-tyrosiini)?
Superfoodit on mun lemppareita. Ne saattaa parantaa kaiken. Siis vittu kaiken mitä ongelmia ihmisillä vaan ikinä voikaan olla.Kyseisissä edellä mainituissa lukee vielä osassa purkkeja, joka voi/saattaa edistä
Eikös se jenkeissä laske jo?Kumma että niitä kaikenmaailman vaivoja ihmisillä nykyään. Vuosikymmeniä kun taaksepäin mennään niin ihmiset oli paljon terveemmässä kuosissa
Eräässä tutkimuksessahan taidettiin todeta että ihmisten eliniän odote tulee laskemaan. Yhtenä suurena vaikuttavana tekijänä huonot ruokailutottumukset. Kaukana nykyään ollaan siitä millaiseen ravintoon ihminen on "luotu"
En oleta viisastuvani tai muistavani asioita täydellisesti muutaman pillerin avulla, mutta eikö samaa epäilyä voi käyttää kaikkiin vitamiineihin. Silti ne voi jotain hyödyttää terveyteen liittyen tai sitten ei.Ei ihme, että kaikenmaailman lisäravinteet myy vuodesta toiseen, jos jengi oikeesti odottaa jotain huomattavaa muistinparannustakin saavan purkista.
Jos tälläistä huomaatte, niin hyvä juttu. Se on kuitenkin 99% placebovaikutusta. Jos näin ei olisi niin kai noita nyt markkinoitas vähän isommalla kädellä ja eiköhän jokainen tavan kansalainen niitä popsisi.
Toki saatte käyttää rahat mihin haluatte ja uskoa mihin haluatte. Hienoahan se on että tuetaan yrityksiä etenkin näinä aikoina.En oleta viisastuvani tai muistavani asioita täydellisesti muutaman pillerin avulla, mutta eikö samaa epäilyä voi käyttää kaikkiin vitamiineihin. Silti ne voi jotain hyödyttää terveyteen liittyen tai sitten ei.
Mielenkiinnosta kokeilen ja olipa plaseboa, niin onnellinen olen, jos oppiminen tehostuu, kun noita napsii. Sitä saattaa muuten vain alkaa tehokkaammaksi.
Kumma että niitä kaikenmaailman vaivoja ihmisillä nykyään. Vuosikymmeniä kun taaksepäin mennään niin ihmiset oli paljon terveemmässä kuosissa
Eräässä tutkimuksessahan taidettiin todeta että ihmisten eliniän odote tulee laskemaan. Yhtenä suurena vaikuttavana tekijänä huonot ruokailutottumukset. Kaukana nykyään ollaan siitä millaiseen ravintoon ihminen on "luotu"