CBB Utti Hulkki Hietala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyseessä on uusin podcast ja aiheena on alla olevat aiheet.

00:00 INTRO 01:00 ALKULÖPINÄT 10:35 Bro Split! 19:39 HST-höpinät 29:42 Polvien lukitus kyykyissä ja prässeissä? 33:37 Luutiheys ja lihasmassa? 37:53 Mr Olympia 2020 44:11 KYSYMYKSIIN VASTAILUA 44:36 40-vuotiaan aloittelijan treenit? 54:40 Ylläpitovolyymi dieetillä? 59:02 Sokeroimaton mehukeitto dieetillä? 1:03:51 MEV-MRV-progressio 1:11:02 Ykkösmaksimipiikkauksella parempi lihaskasvu? 1:20:00 Vatsalihasten kasvatus 1:25:19 Intrahiilarit marjoista? 1:27:43 Cluster-ohjelma 1:30:00 Kreatiini ei toimi jos se ei kerää ruhoon nestettä?
 
Itse en ainakaan muista. Pistin asetyyli l karniitiinin sekä huperzinen tilaukseen. Ei ollut kallista ja mitä olen lukenut niin mo i väittää että varsinkin karnitiinista ollut hyötyä

Huperzinea tuli itsekin tilattuna. L-karnitiini on nyt vähän kuntoa kiristäessä muutenkin käytössä. Hauska nähdä, huomaako jotain konkreettista eroa omissa kognitiivisissa toiminnoissa.
 
Huperzinea tuli itsekin tilattuna. L-karnitiini on nyt vähän kuntoa kiristäessä muutenkin käytössä. Hauska nähdä, huomaako jotain konkreettista eroa omissa kognitiivisissa toiminnoissa.
Joo no asetyyli L karniitinista olen lukenut että on jopa toiminut. Itse olen aina erittäin skeptinen.
 
Huperzinea tuli itsekin tilattuna. L-karnitiini on nyt vähän kuntoa kiristäessä muutenkin käytössä. Hauska nähdä, huomaako jotain konkreettista eroa omissa kognitiivisissa toiminnoissa.
Huperzine vissiin parantaa muistia? Kerro ihmeessä jos huomaat siitä vaikutuksia niin pistän itsekkin tilaukseen.
 
Ei ihme, että kaikenmaailman lisäravinteet myy vuodesta toiseen, jos jengi oikeesti odottaa jotain huomattavaa muistinparannustakin saavan purkista.

Jos tälläistä huomaatte, niin hyvä juttu. Se on kuitenkin 99% placebovaikutusta. Jos näin ei olisi niin kai noita nyt markkinoitas vähän isommalla kädellä ja eiköhän jokainen tavan kansalainen niitä popsisi.
 
Kyseisissä edellä mainituissa lukee vielä osassa purkkeja, joka voi/saattaa edistää. Huperzine A noissa purkeissa vs mitä käytetty Alzheimer tutkimuksissa varmasti samalla viivalla.
 
Kumma että niitä kaikenmaailman vaivoja ihmisillä nykyään. Vuosikymmeniä kun taaksepäin mennään niin ihmiset oli paljon terveemmässä kuosissa 😅

Eräässä tutkimuksessahan taidettiin todeta että ihmisten eliniän odote tulee laskemaan. Yhtenä suurena vaikuttavana tekijänä huonot ruokailutottumukset. Kaukana nykyään ollaan siitä millaiseen ravintoon ihminen on "luotu"
 
Kumma että niitä kaikenmaailman vaivoja ihmisillä nykyään. Vuosikymmeniä kun taaksepäin mennään niin ihmiset oli paljon terveemmässä kuosissa 😅

Eräässä tutkimuksessahan taidettiin todeta että ihmisten eliniän odote tulee laskemaan. Yhtenä suurena vaikuttavana tekijänä huonot ruokailutottumukset. Kaukana nykyään ollaan siitä millaiseen ravintoon ihminen on "luotu"
Eikös se jenkeissä laske jo?
 
Ei ihme, että kaikenmaailman lisäravinteet myy vuodesta toiseen, jos jengi oikeesti odottaa jotain huomattavaa muistinparannustakin saavan purkista.

Jos tälläistä huomaatte, niin hyvä juttu. Se on kuitenkin 99% placebovaikutusta. Jos näin ei olisi niin kai noita nyt markkinoitas vähän isommalla kädellä ja eiköhän jokainen tavan kansalainen niitä popsisi.
En oleta viisastuvani tai muistavani asioita täydellisesti muutaman pillerin avulla, mutta eikö samaa epäilyä voi käyttää kaikkiin vitamiineihin. Silti ne voi jotain hyödyttää terveyteen liittyen tai sitten ei.
Mielenkiinnosta kokeilen ja olipa plaseboa, niin onnellinen olen, jos oppiminen tehostuu, kun noita napsii. Sitä saattaa muuten vain alkaa tehokkaammaksi.
 
En oleta viisastuvani tai muistavani asioita täydellisesti muutaman pillerin avulla, mutta eikö samaa epäilyä voi käyttää kaikkiin vitamiineihin. Silti ne voi jotain hyödyttää terveyteen liittyen tai sitten ei.
Mielenkiinnosta kokeilen ja olipa plaseboa, niin onnellinen olen, jos oppiminen tehostuu, kun noita napsii. Sitä saattaa muuten vain alkaa tehokkaammaksi.
Toki saatte käyttää rahat mihin haluatte ja uskoa mihin haluatte. Hienoahan se on että tuetaan yrityksiä etenkin näinä aikoina.

Tuntuu vaan välillä että jengi unohtaa, että kaikkien myytävien lisäravinteiden sisältö on täysin saatavilla ihan ruuastakin, myös asetyyli l karnitiini. Toki jos syöminen purkista koetaan helpommaksi, kuin monipuolisen ruokavalion ylläpitäminen, niin hankintahan on täysin perusteltua. Itsekin vedän heraa pelkästään sen helppouden takia.
 
Kumma että niitä kaikenmaailman vaivoja ihmisillä nykyään. Vuosikymmeniä kun taaksepäin mennään niin ihmiset oli paljon terveemmässä kuosissa 😅

Eräässä tutkimuksessahan taidettiin todeta että ihmisten eliniän odote tulee laskemaan. Yhtenä suurena vaikuttavana tekijänä huonot ruokailutottumukset. Kaukana nykyään ollaan siitä millaiseen ravintoon ihminen on "luotu"

Oliko tää tutkimus kenties joku Iltalehden artikkeli, jossa referoitiin jonkun antropologin ajatuksia? Lukisin mielelläni, jos tää on tieteellinen julkaisu.

Elinajanodote on noussut Suomessa ja nousee todennäköisesti edelleen. Kehitysmaat (yhdysvallat on tässä kontekstissa väestötasolla kehitysmaa) toki erikseen. Luonnollisuusargumentti on muuten aika tyhjä. Ei meitä "luotu" myöskään syömään lääkkeitä tai käyttämään hengityskonetta onnettomuuden tai sairastumisen seurauksena. Lihavuus ei toki oo hyvästä kenellekään, se lienee kiistatonta.
 
Back
Ylös Bottom