Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paitsi leveä selkä edestä.Poset loksahtelivat luonnollisesti rutiinilla
Ja siirtyä kehonrakennukseen ;DTuollaiseen kuntoon voi ainakin ulkopuolisin silmin hyvillä mielin lopettaa hienon CBB-uran. Mies itsekkin vaikutti jopa tyytyväiseltä "semi ok".
Mikä siinä? Ei toki Utin tyylikkäin pose, mutta en huomannut erityisiä vaikeuksia sen osalta.Paitsi leveä selkä edestä.
Hartialinja, joissa olkapäät jää harmittavasti pompsahtamatta, vaikka kokoa ja muotoa olisi. En ollut edes kiinnittänyt huomiota tuohon ennen kuin näin PM-kisan Youtubesta.Mikä siinä? Ei toki Utin tyylikkäin pose, mutta en huomannut erityisiä vaikeuksia sen osalta.
Hartialinja, joissa olkapäät jää harmittavasti pompsahtamatta, vaikka kokoa ja muotoa olisi. En ollut edes kiinnittänyt huomiota tuohon ennen kuin näin PM-kisan Youtubesta.
View: https://youtu.be/eeoCjvG5vaw?t=522
8:40 jos time stamp ei toimi suoraan
Fist bump ei ole pakollinen lavalla.Kiva douchebag toi voittaja @ 11:00 eteenpäin. Vittu mikä homo, olisin tuomarina hylänny koko kilpailijan.
Edit: Utin vapari 6/5, kolmanneksi tulleella yhtä hyvä keskivartalon kontrolli kuin mun mummilla.
No ei, mutta onhan toi aika naurettavaa että kävelee vaan ohi. "mitä sä finnjävel siinä yrität kaveerata?".Fist bump ei ole pakollinen lavalla.
Kaikki ei tykkää nyrkkitervehtiä? Tai entäs jos ei vaan huomannu,oli ehkä muutakin ajateltavaa tuossa? Backstagella sitten käsipäivää tai kunnon mieshaliNo ei, mutta onhan toi aika naurettavaa että kävelee vaan ohi. "mitä sä finnjävel siinä yrität kaveerata?".
Meidän salilla on sama masiina. Jokaisesta ilmansuunnasta olen kokeillut, mutta kaiken kaikkiaan olen tullut siihen tulokseen, että laite on ainakin mulle ihan täysi paska, kun vertaa esim. hack- tai smith-kyykkyihin. Smith on nykyään erityisesti nykyään ehdoton ykkössuosikki. Jos hackissa tai smithissä tulee alaselkä kipeäksi, niin tekniikka kusee todella pahasti.Toi vyökyykkykone n. 5:50 kohdalla on sen näköinen härveli, että mulla menis yöunet miettiessä, mitä vittua sillä laitteella tehdään? Nyt sekin selvisi. Vaikuttaa ihan pätevältä vehkeeltä. Kiitos Utille!