CBB Utti Hulkki Hietala

Hitto mä en millää malttais odottaa et mitä Utti seuraavaks tekee. Se kuitenkin tuntuu olevan bodyscenen mastermind ni se vois menestyä pirun pitkällekin roinan avulla. Tai sitten se jää vaa himaa chillaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tyylikäs, tasapainoinen, ammattimainen. Siinä muutama adjektiivi kuvaamaan tämän syksyn Uttia. Kyllä tuo paketti (kunto + esiintyminen) kaiken kaikkiaan oli nyt aika loppuun hiottu. Poset loksahtelivat luonnollisesti rutiinilla ja vapari oli tunnetusti timanttia. Kyllähän tähän kisakauteen voisi varmasti CBB-uran hyvillä mielin lopettaa... mikäli näin haluaa.

"Tyylikäs, tasapainoinen, ammattimainen... EI HUONOOO"
jorma.jpg

Tuollaiseen kuntoon voi ainakin ulkopuolisin silmin hyvillä mielin lopettaa hienon CBB-uran. Mies itsekkin vaikutti jopa tyytyväiseltä "semi ok".

Mikä siinä? Ei toki Utin tyylikkäin pose, mutta en huomannut erityisiä vaikeuksia sen osalta.
Hartialinja, joissa olkapäät jää harmittavasti pompsahtamatta, vaikka kokoa ja muotoa olisi. En ollut edes kiinnittänyt huomiota tuohon ennen kuin näin PM-kisan Youtubesta.

View: https://youtu.be/eeoCjvG5vaw?t=522

8:40 jos time stamp ei toimi suoraan

Viimeksi muokattu:
Hartialinja, joissa olkapäät jää harmittavasti pompsahtamatta, vaikka kokoa ja muotoa olisi. En ollut edes kiinnittänyt huomiota tuohon ennen kuin näin PM-kisan Youtubesta.

View: https://youtu.be/eeoCjvG5vaw?t=522

8:40 jos time stamp ei toimi suoraan

Kiva douchebag toi voittaja @ 11:00 eteenpäin. Vittu mikä homo, olisin tuomarina hylänny koko kilpailijan.

Edit: Utin vapari 6/5, kolmanneksi tulleella yhtä hyvä keskivartalon kontrolli kuin mun mummilla.

Toi vyökyykkykone n. 5:50 kohdalla on sen näköinen härveli, että mulla menis yöunet miettiessä, mitä vittua sillä laitteella tehdään?:ROFLMAO: Nyt sekin selvisi. Vaikuttaa ihan pätevältä vehkeeltä. Kiitos Utille!
Meidän salilla on sama masiina. Jokaisesta ilmansuunnasta olen kokeillut, mutta kaiken kaikkiaan olen tullut siihen tulokseen, että laite on ainakin mulle ihan täysi paska, kun vertaa esim. hack- tai smith-kyykkyihin. Smith on nykyään erityisesti nykyään ehdoton ykkössuosikki. Jos hackissa tai smithissä tulee alaselkä kipeäksi, niin tekniikka kusee todella pahasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom