CBB Utti Hulkki Hietala

Meidän salilla on sama masiina. Jokaisesta ilmansuunnasta olen kokeillut, mutta kaiken kaikkiaan olen tullut siihen tulokseen, että laite on ainakin mulle ihan täysi paska, kun vertaa esim. hack- tai smith-kyykkyihin. Smith on nykyään erityisesti nykyään ehdoton ykkössuosikki. Jos hackissa tai smithissä tulee alaselkä kipeäksi, niin tekniikka kusee todella pahasti.

Tuokin riippuu ihan selästä tuleeko kipeäksi.

Mulla vaikka ihan pienillä painoilla koittanut viimeaikoina tehdä Hackkia tai Smith tai jotain supersquad laitetta niin alaselkä jotenkin vain nitkahtaa ja välilevyissä joku liikahtaa ja sen jälkeen alaselkä viikon pari taas arka/kipeä. Tämän takia nämä liikkeet missä paino ei tule niskaan tai olkapäille vaan tuonne vyötärölle tai vyölle roikkumaan ei aiheuta kyseistä nitkahdusta ja sillä säästynyt selkä vaivalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
9773E985-EB2F-4F9D-8404-6C2239571F51.jpeg
65F16032-09BB-4301-8AE4-F9EA8C4B5D29.jpeg

Meidän salilla on sama masiina. Jokaisesta ilmansuunnasta olen kokeillut, mutta kaiken kaikkiaan olen tullut siihen tulokseen, että laite on ainakin mulle ihan täysi paska, kun vertaa esim. hack- tai smith-kyykkyihin. Smith on nykyään erityisesti nykyään ehdoton ykkössuosikki. Jos hackissa tai smithissä tulee alaselkä kipeäksi, niin tekniikka kusee todella pahasti.

Mulla toimii vyökyykky ihan hyvin. Vaati vähän totuttelua. Alaselän takia en voi tehdä kovin usein mitään laitetta, jossa paino tulee niskaan (ja max 1 liike per treeni). Kaikkihan ei tietenkään tykkää kaikista laitteista. Ja mun selän kipeytyminen ei ole tekniikasta kiinni.

Utti kisasi Games Classic Bodybuilding + 175 cm sarjassa. Eri sarja kuin 2011 MM kilpailu.
Joka oli Classic Bodybuilding, tästä puhui siinä dietti podcast jaksossa.

Näyttää täydeltä ja suht paineiselta, mutta nestettä puskenut pintaan. Joku viisaampi voi korjata jos olen väärässä. Onnea Utille enivei!!

kertooko tämä liittojen jakautumisen myötä johtuneesta tason laskusta, vai utin tason noususta :sneaky:
Ei kummastakaan vaan Utti kisasi tuolla Games cbb -sarjassa, joka ikäänkuin tietyntyyppinen divarisarja, jossa painorajat tiukemmat. Mitä kuvia katseli, niin melkoinen tasoero tuossa sarjassa verrattuna oikean cbb:n pitkän sarjan kisaajiin.
Mutta Utille varmaan ihan hyvä veto mennä tuohon sarjaan, niin pääsi finaaliin ja esittämään vaparin jne.
Eli varsinaisessa cbbssä taso edelleen todella kova!

Ei kummastakaan vaan Utti kisasi tuolla Games cbb -sarjassa, joka ikäänkuin tietyntyyppinen divarisarja, jossa painorajat tiukemmat. Mitä kuvia katseli, niin melkoinen tasoero tuossa sarjassa verrattuna oikean cbb:n pitkän sarjan kisaajiin.

Onko se taso CBB:ssä kovempi siksi, että ne ovat 5kg lihaksikkaampia äijiä vai siksi että ovat kireämpiä, tasapainoisempia ja on parempi rakenne?

Mutta Utille varmaan ihan hyvä veto mennä tuohon sarjaan, niin pääsi finaaliin ja esittämään vaparin jne.
Eli varsinaisessa cbbssä taso edelleen todella kova!

Ihan hyvä veto Utilta tuo sarja, lähinnä vitsi koko CBB tuolla maailmalla siellä normisarjassa. Vastustajat melkoisen paineisia sattuneesta syystä.

Ihan hyvä veto Utilta tuo sarja, lähinnä vitsi koko CBB tuolla maailmalla siellä normisarjassa. Vastustajat melkoisen paineisia sattuneesta syystä.
Nyt en ihan ymmärrä logiikkaa tässä? Ihan samoista lähtökohdista siellä lavalla seisovat niin Utti kuin muutkin. Siis kun puhut tuosta paineisuudesta. Eli saman dopingtesti protokollan joutuvat noissa kisoissa käymään, kun ovat wadan testauksen alla.

Nyt en ihan ymmärrä logiikkaa tässä? Ihan samoista lähtökohdista siellä lavalla seisovat niin Utti kuin muutkin. Siis kun puhut tuosta paineisuudesta. Eli saman dopingtesti protokollan joutuvat noissa kisoissa käymään, kun ovat wadan testauksen alla.

Onko noissa kisoissa edes testejä? Se paperin allekirjoittamine nyt ei paljoa paina. Käsittänyt, että lähinnä Suomessa ja Virossa järjestettävissä kisoissa näin toimitaan.

Ja vaikka testattaisiin, niin nämä MM-kisojen mitalistit usein kisaavat välissä joko bodauksessa tai jossain muussa ei-testatussa sarjassa.

Hoh hoijjaaa... kun muualla ei katsos ole kisojen ulkopuolista testausta niin voivat roinata vaikka loput 350 päivää vuodesta niin että napa ruskaa ja sitten kikkailla kisoihin itsensä "puhtaaksi". Niin kuin Utti itsekin on sanonut niin esim. tuolla CBB MM-kisoissa ne pitkän sarjan finalistit on raskaan sarjan bodareita, jotka ovat vain vedättäneet painorajoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom