CBB Utti Hulkki Hietala

Hoh hoijjaaa... kun muualla ei katsos ole kisojen ulkopuolista testausta niin voivat roinata vaikka loput 350 päivää vuodesta niin että napa ruskaa ja sitten kikkailla kisoihin itsensä "puhtaaksi". Niin kuin Utti itsekin on sanonut niin esim. tuolla CBB MM-kisoissa ne pitkän sarjan finalistit on raskaan sarjan bodareita, jotka ovat vain vedättäneet painorajoihin.
Siis miten harjoituskauden testaus liittyy lavapaineisuuteen? Siitähän tuossa viestissä oli kyse. Eli ihan samalla viivalla ovat testauksen osalta kisoissa niin Utti kuin muutkin. Ja noissa on normaalit wadan tekemät kusi- ja veritestit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis miten harjoituskauden testaus liittyy lavapaineisuuteen? Siitähän tuossa viestissä oli kyse. Eli ihan samalla viivalla ovat testauksen osalta kisoissa niin Utti kuin muutkin. Ja noissa on normaalit wadan tekemät kusi- ja veritestit.
Ainakin aikasempia vuosina kuudesta finalistista on arvottu yksi testattavaksi ja loppuja ei ole testattu. :whistle:

Ehkä siinä paineisuudessa on pieni ero, jos toiset tankkaa puntarilta 15kg painoa ylös lavalle ja Utti tankkaa sen pari kolme kiloa.

MZmTxZ3.gif
Paljon enempi se sun vyökyykky on paskasta tekniikasta kiinni :D Voin kyllä näyttää sulle miten se toimii ;)

Todella hieno saavutus Utille tämä viimeisinkin kisatulos! Hieno mies ja arvostan pitkän linjan natukuningasta suuresti. Vaan tuo Utin kehonkuvan häiriö on kyllä niin äärimmäistä sorttia, että meinaa hymyilyttää. Ne edellisen kisan (oliko PM-?) ruotsalaiset finalistit oli Utin mukaan "hirveitä mörssäreitä" tms. ja Utti omien sanojensa mukaan ite tietenkin kynäniskainen kuikelo...Todellisuudessa tietenkin ihan yhtä lihaisa Utti oli kuin ne muutkin:rolleyes:

Tai no, voihan tuo Utin itsensä hinteläksi tikku-ukoksi luonnehdinta olla itseironiaakin tai ihan vaan humööriä, eikä välttämättä kehonkuvan häiriöstä johtuvaa...

Meidän salilla on sama masiina. Jokaisesta ilmansuunnasta olen kokeillut, mutta kaiken kaikkiaan olen tullut siihen tulokseen, että laite on ainakin mulle ihan täysi paska, kun vertaa esim. hack- tai smith-kyykkyihin. Smith on nykyään erityisesti nykyään ehdoton ykkössuosikki. Jos hackissa tai smithissä tulee alaselkä kipeäksi, niin tekniikka kusee todella pahasti.

Sulla on paljon hyviä juttuja, mutta tää kommenti oli kyllä jokseenkin erikoinen. Kyllä me kaikki ollaan senverta erilaisista palasista kasattuja, että tekniikan ei tartte aina edes kauhean isosti kusta jos joku ei vaan jollekkin sovi. Tekniikka saattaa myös välillä pettää tiukoissa sarjoissa mikä lisää riskikerrointa etenkin jo entuudestaan selkävaivasilla. Vyökyykky on liikkenä todella hyvä etenkin, jos ongelmia selän kanssa ja saa siilti ottaa ihan itselle kovaa rautaa ilman että kokoajan pelko perseessä hajooko mestat.

Hyvä fiilis tulee tästä Utin onnistuneesta kisakaudesta mikä oli kait viimeinen näissä natulajeissa.

Miltäköhän Utin yläkroppa ois näyttäny shortsissa kun niitä pakararasvoja ei olis edes tarvinnut yrittää polttaa. Ei olis tarvinnu polttaa niin montaa kiloa lihasta jos yläkroppa on kireä ennen jalkoja. Eikä ryydyttää niin paljoa. Utti sanoi uusimmassa Podcastissä että 5 kg lähteny painoa vaikka muuten on valmis paitsi alakropan takapuoli. Sen tietää sitten että suurin osa siitä on lihasta mitä poltettu. Oli muuten tosi kevyt normaaliin verrattuna, 89 kg tässä viimeisessä kisassa.

Mistä tää tulkinta, että Utti siirtyy nyt pimeälle puolelle tai ettei kisaa koskaan? Kyllä, olen katsonut ölogit, kuunnellut podcastit ja stalkannut uttia 23 tuntia vuorokaudessa ja silti mun mielestä ton ig-päivityksen voi ajatella niinkin, että tämä kisakausi on ohi?

Mistä tää tulkinta, että Utti siirtyy nyt pimeälle puolelle tai ettei kisaa koskaan? Kyllä, olen katsonut ölogit, kuunnellut podcastit ja stalkannut uttia 23 tuntia vuorokaudessa ja silti mun mielestä ton ig-päivityksen voi ajatella niinkin, että tämä kisakausi on ohi?

Utti on useammassakin eri lähteessä antanut ymmärtää ettei aio loppuelämäänsä kituutella omilla tasoillaan ja nyt ölogien puheet viimeisestä kisakaudestaan.
Tämän perusteella ainoa ulkopuolinen este korvaushoitoon siirtymisen kanssa poistuu ja Utti saa mahdollisuuden lääkitä nivelensä parempaan kondikseen ja samalla jotain hyötyjä lihaskasvuunkin on sitä kautta mahdollista odottaa.
Mitä tulevaisuuden kisaamiseen tulee niin Uttikin eräässä haastiksessa piti sitä pari vuotta sitten hyvinkin mahdollisena että käy vielä joskus kokeilemassa kehonrakennuksen mastersit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom