CBB Utti Hulkki Hietala

Energiajuomat paskaa, koska hampaat lähtee ja kofeiini on isoina annoksina pahasta.
Mutta hei kuuntelija, ostakaa tämä Fastin uusi laturi. Siinä on kofeiinia, sitruliinimallaatti ja asetyyli-l karnitiinia, asetyyli- l tyrosiinia, sutruunahappoa ja omenahappoa.

Näkisit nyt vähän enemmän vaivaa provon eteen. Preloadin kofeiinimäärä annoksessa: 125mg. Enemmän saat kun käyt työmaan kahvilassa ottamassa kunnon kupillisen kahvia. Jossain Supermassin Prezonessa nykyisin 300mg kofeiinia annoksessa, jos haluaa verrata..

Ongelma kuullun ymmärtämisessä? Ja jos haluat mahdolliset näytöt tuosta mpk-mtor jutusta tietoon, käy kyseisen videon kommenttikentässä kysymässä, ehkä sieltä linkki napsahtaa. Helpommin kuin täällä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näkisit nyt vähän enemmän vaivaa provon eteen. Preloadin kofeiinimäärä annoksessa: 125mg. Enemmän saat kun käyt työmaan kahvilassa ottamassa kunnon kupillisen kahvia. Jossain Supermassin Prezonessa nykyisin 300mg kofeiinia annoksessa, jos haluaa verrata..

Ongelma kuullun ymmärtämisessä? Ja jos haluat mahdolliset näytöt tuosta mpk-mtor jutusta tietoon, käy kyseisen videon kommenttikentässä kysymässä, ehkä sieltä linkki napsahtaa. Helpommin kuin täällä.

Eli saman verran kofeiinia kuin energiajuomassa, jota he suosittelivat juomaan kerran pari viikossa :D

Ja tosiaan en halua perusteluita: "kuulin sen xxx tyypin podcastissa" tai "luin mcdonaldin kirjasta"

Utin mielestä toistaiseksi paras kunto tällä kisakaudella. (y) Kolme viikkoa aikaa MM-kisoihin.

Tjahas, 'until I'm finally done.'. Jokohan se alkaa Utin (CBB-)ura olla paketissa..liekö lähtee kokeilemaan kehonrakennuksen puolelle? Jossain Q&A:ssa kysyttiin asiaa, ja ainakin silloin taisi pitää mahdollisuutta avoimena.

Eli saman verran kofeiinia kuin energiajuomassa, jota he suosittelivat juomaan kerran pari viikossa :D

Ja tosiaan en halua perusteluita: "kuulin sen xxx tyypin podcastissa" tai "luin mcdonaldin kirjasta"

Koko podcastia en ole kuunnellut, mutta tuskin syy rajoittaa energiajuomien määrää viikossa olisi sen juoman KOFEIINI. Samalla syyllä lähtisi samantien kahvikin. Otat vaikka ison kupillisen (esim. 2,5dl) kahvia niin kofeiinia tulee jo siinä sen 160-200mg.

Tjahas, 'until I'm finally done.'. Jokohan se alkaa Utin (CBB-)ura olla paketissa..liekö lähtee kokeilemaan kehonrakennuksen puolelle? Jossain Q&A:ssa kysyttiin asiaa, ja ainakin silloin taisi pitää mahdollisuutta avoimena.

Tuli täysin sama asia mieleen ja tämänsuuntaista olen ollut haistavinani jo tällä kisadieetillä aiemmin Utin jutuista että nyt taitaa olla viimeinen CBB kisadieetti.

Mun käsitys utista että on henkeen ja vereen natu. Onkohan mulla menny ohi joku juttu?

Onhan se tähän mennessä ollutkin CBB-kisauran aikana. Kaikki loppuu joskus ja Utti sanonut että nuo kisadieetit on todella rankkoja kropalle ja että voi olla viimeinen kisadieetti. Sitä mitä tekee CBB uran jälkeen ei ole maininnut. Sen on tokaissut ettei lopun ikää meinaa omilla testotuotannoilla olla vaan korvaushoito saattaa kutsua jossain kohtaa +40v. Nuo kisadieetit natuna on hormoonitoiminnallekkin todella rankkoja.

Energiajuomat paskaa, koska hampaat lähtee ja kofeiini on isoina annoksina pahasta.
Mutta hei kuuntelija, ostakaa tämä Fastin uusi laturi. Siinä on kofeiinia, sitruliinimallaatti ja asetyyli-l karnitiinia, asetyyli- l tyrosiinia, sutruunahappoa ja omenahappoa

Onko kellään oikeaa näyttöä tuosta mpk- mtor : jälkimmäinen jää voimaan teoriasta? Kisadietillä

Mutta hei kuuntelija, ostakaa tämä Fastin uusi laturi. Siinä on kofeiinia, sitruliinimallaatti ja asetyyli-l karnitiinia, asetyyli- l tyrosiinia, sutruunahappoa ja omenahappoa.

Onko kellään oikeaa näyttöä tuosta mpk- mtor : jälkimmäinen jää voimaan teoriasta? Kisadietillä höyryt päällä siitä ei varmaan pahemmin haittaakaan ole jos ampk tiloissa treenaa, mutta teoria kiinnostaisi.
Eli voiko ampk tosiaan kokonaan ampua intralla alas, jos pohjalla on tyhjä maha ja 40min aerobinen. Ja älkää unohtako vastauksessanne (jos sellaista tulee), että preloadissa on myös ampk aktivaatio aineita kuten kofeiini, opc yms).

höyryt päällä siitä ei varmaan pahemmin haittaakaan ole jos ampk tiloissa treenaa, mutta teoria kiinnostaisi.
Eli voiko ampk tosiaan kokonaan ampua intralla alas, jos pohjalla on tyhjä maha ja 40min aerobinen. Ja älkää unohtako vastauksessanne (jos sellaista tulee), että preloadissa on myös ampk aktivaatio aineita kuten kofeiini, opc yms).

Nää tyypit on kyllä huvittavia. Kuunnellaan podcastit vaan, että päästään vänkäämään jostain. Mainittiin, että jotkut vetää 5 - 6 energia juomaa päivässä ja alkaa olla liikaa kofeiniaa, mainittiin myös että sisältävät paljon sokeria mikä ei hyväksi leegoille. Vittu, kun oli taas vaikea sisäistää...

Nää tyypit on kyllä huvittavia. Kuunnellaan podcastit vaan, että päästään vänkäämään jostain. Mainittiin, että jotkut vetää 5 - 6 energia juomaa päivässä ja alkaa olla liikaa kofeiniaa, mainittiin myös että sisältävät paljon sokeria mikä ei hyväksi leegoille. Vittu, kun oli taas vaikea sisäistää...

Menikö noin?

Sanoivat kyllä että joku 6 on liikaa, mutta mielestäni sanoivat yhteenvetona että kyllä niitä voi maltillisesti juoda pari viikossa. Peter oli myös itse ennen celcius mannekiini, joten sekin vähän kummastuttaa noissa lausahduksissa.
Pointti oli tässä se, että dumasivat kilpailijat, koska fastilla on parempi tuote: Boom.

Tällaiset pikkuseikat mun mielestä murentaa uskottavuutta.

Onhan se tähän mennessä ollutkin CBB-kisauran aikana. Kaikki loppuu joskus ja Utti sanonut että nuo kisadieetit on todella rankkoja kropalle ja että voi olla viimeinen kisadieetti. Sitä mitä tekee CBB uran jälkeen ei ole maininnut. Sen on tokaissut ettei lopun ikää meinaa omilla testotuotannoilla olla vaan korvaushoito saattaa kutsua jossain kohtaa +40v. Nuo kisadieetit natuna on hormoonitoiminnallekkin todella rankkoja.

Jos kerta Utti jo tässä pitkään on kisadieettien raiskaamilla testotasoilla painanut menemään, niin miksi hakisi korvaushoidon vasta "jossain kohtaa +40v"? Jos kerta CBB-ura on tämän dieetin jälkeen paketissa, niin veikkaan Utin marssivan heti ensimmäisenä päivänä MM-kisojen jälkeen lääkärin vastaanotolla ottamaan vastaan sen korvaushoidon, jota ilmeisesti lääkärit hänelle ovat jo vuosikausia tarjonneet. Se meinaako Utti jossain vaiheessa kokeilla kehonrakennuksen puolella kilpailemista on sitten täysin asia erikseen.

veikkaan Utin marssivan heti ensimmäisenä päivänä MM-kisojen jälkeen lääkärin vastaanotolla ottamaan vastaan sen korvaushoidon, jota ilmeisesti lääkärit hänelle ovat jo vuosikausia tarjonneet. .
Hä? tarjoaako lääkärit vuodesta toiseen reilu kolmekymppiselle että "ota tästä testoa,ota,ota nyt,piikkiä perseesee,hormoonia,ota,ota,Kela maksaa."

Sitä tarjoilua ootellessa,mielenkiintoista kyllä jos vuosia tarjoavat ja tyrkyttävät.Varmaan vaikia olla ku puhelin soi jatkuvasti että täällä olis sulle apteekin testosteronia,tule,ota,pistetään porukalla ja kelasta korvaukset.tule,eka ruiske on jo valmiina ja saat säkillisen pulloja mukaan,tule jo.

Kattookohan Löylyttäjä liikaa b-luokan filmejä kotona että menee jo fakta ja fiktio sekasin live elämässä?

Hä? tarjoaako lääkärit vuodesta toiseen reilu kolmekymppiselle että "ota tästä testoa,ota,ota nyt,piikkiä perseesee,hormoonia,ota,ota,Kela maksaa."

Sitä tarjoilua ootellessa,mielenkiintoista kyllä jos vuosia tarjoavat ja tyrkyttävät.Varmaan vaikia olla ku puhelin soi jatkuvasti että täällä olis sulle apteekin testosteronia,tule,ota,pistetään porukalla ja kelasta korvaukset.tule,eka ruiske on jo valmiina ja saat säkillisen pulloja mukaan,tule jo.

Kattookohan Löylyttäjä liikaa b-luokan filmejä kotona että menee jo fakta ja fiktio sekasin live elämässä?
Onhan muistaakseni Utti itse sanonut, että korvaushoitoa on tarjottu, kun mies testoarvojaan on mittauttanut. Tosin tämä taisi tapahdua kisadieetin yhteydessä.

Ja puolen litran energiajuomassa aika tarkalleen 150mg. Jostain B-vitamiinien haitallisuudesta myös huudeltu, joten tarkistin asian ja oikeiden tutkimusten mukaan määrät jolloin niistä saattaa olla haittaa ovat luokkaa 50+ tölkkiä päivään.

"Mutta ne muut piristävät aineet!". Noh, Uttikin vetää itse tauriinia lisäravinteena.

Ei nyt mitenkään sulle kohdistettu viesti, mutta lähinnä yleisesti energiajuomista ja tuosta ihmeen lynkkauksesta mediassa. Samat ihmiset vetävät aivan varmasti isomman määrän kofeiinia PÄIVITTÄIN kahvista, kuin mitä saisit edes litrasta energiajuomaa.

Onhan muistaakseni Utti itse sanonut, että korvaushoitoa on tarjottu, kun mies testoarvojaan on mittauttanut. Tosin tämä taisi tapahdua kisadieetin yhteydessä.

Näin on sanonut. Sanonut myös että jossain määrin on palautuneet tasot, mutta saattanut mennä yli puolikin vuotta dieetin loppumisen jälkeen.

En tiedä onko onko sitten kertonut kisadietistä joka näyttää monilla laskevan testoja? Ei varmaan jos lääkäri on tarjonnut korvaushoitoa. Ei kukaan asiasta oikeasti tietävä lekuri ala ehdottamaan korvaushoitoa tilanteessa jossa testot on todennäköisesti väliaikaisesti alentuneet, vaan odotetaan miten testot palautuu dietistä ja ainakin uusi mittaus tämän jälkeen ennen mitään lääkkeitä.

Utti ITSE on sanonut, että lääkärit ovat hänelle jo korvaushoitoa tarjonneet, mutta joutunut kieltäytymään kun on ADT:n alainen kilpailija ollut. Utti on ITSE sanonut, että ei tule kisadieetteistä PYSYVÄSTI alentuneilla testotasoilla kituuttamaan lopun ikää. Sama hommahan oli Peterillä, että ne testotasot oli vuosia alhaalla ennen lajinvaihtoa eivätkä millään keinoilla sieltä ylöspäin hievahtaneet. Viimeiset kisadieetit CBB:ssä vedettiin siis "tyttöjen tasoilla" (suora quote Peteriltä). Sellaista fiktiota nettinillittäjille.

Utti ITSE on sanonut, että lääkärit ovat hänelle jo korvaushoitoa tarjonneet, mutta joutunut kieltäytymään kun on ADT:n alainen kilpailija ollut. Utti on ITSE sanonut, että ei tule kisadieetteistä PYSYVÄSTI alentuneilla testotasoilla kituuttamaan lopun ikää. Sama hommahan oli Peterillä, että ne testotasot oli vuosia alhaalla ennen lajinvaihtoa eivätkä millään keinoilla sieltä ylöspäin hievahtaneet. Viimeiset kisadieetit CBB:ssä vedettiin siis "tyttöjen tasoilla" (suora quote Peteriltä). Sellaista fiktiota nettinillittäjille.
En tiedä kenelle tämä viesti oli suunnattu ja mitä Utti on itse sanonut. Kommentoin vain tuota kisadietin yhdeydessä tasojen mittausta missä oli kuulemma tarjottu testohoitoa.

Se on eriasia jos tasot on todella jääneet pysyvästi alas, sillon kannattaa harkita korvaushoitoa jos ei kisaa ADT:n kisoissa.

Vaikea kuvitella että hulkki jatkais BB-puolelle ja varsinkaan kilpailumielessä, kun on 35 vuotiaaksi kituuttanut classicin parissa. Minun näkemys on kuulemani ja lukemani perusteella että se juna meni jo, eikä siihen ole koskaan edes haluttu kyytiin.

Kannattaa katsoa niitä utin videoita. Tähänkin on jo siellä vastaus. Jossain vaiheessa utti aikoo lopettaa cbb:n ja treenailla adt testauksen ulkopuolella. Yksi iso syy tuohon on terveysasiat(nivelet, omat tasot jne). Mitään massamonsterihommaa ei utilla ole tarkoitus alkaa harrastamaan tai terveyttänsä lähteä huonontamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom