Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se kuudes oo joskus MM:issä ollut? Vai eiks se oo si vielä finaali?:oOdotan edelleen sitä kaunista päivää, kun Utti pääsee EM/MM-finaaliin ja aukasee korkin tämän kunniaksi, kuten on luvannut. Nykyisin tämä vaikuttaa kaukaiselta haaveelta
Eikös se kuudes oo joskus MM:issä ollut? Vai eiks se oo si vielä finaali?:o
Ompas se margariini vaarallista tavaraa. Haluaisin tietää minua fiksumpien kertovan KUINKA se syövän ja muuut sairaudet aíheuttaa. Ja miksi virallisissa suosituksissa on fogelhol(ravitsemustieteiden professori), tutkijat ja tuvallisuus virastot kuten Thl, efsa, evira ei ole tähän puuttunut?
@Terminator2
Ompas se margariini vaarallista tavaraa. Haluaisin tietää minua fiksumpien kertovan KUINKA se syövän ja muuut sairaudet aíheuttaa. Ja miksi virallisissa suosituksissa on fogelhol(ravitsemustieteiden professori), tutkijat ja tuvallisuus virastot kuten Thl, efsa, evira ei ole tähän puuttunut?
Eli ihan oikeasti, olkaa vähän vitun varovaisia kun heittelette tollasia väitteitä. Te olette kumminkin jossain määrin auktoriteetti asemassa joita nuoret kuuntelee.
@Terminator2
Eli ihan oikeasti, olkaa vähän vitun varovaisia kun heittelette tollasia väitteitä. Te olette kumminkin jossain määrin auktoriteetti asemassa joita nuoret kuuntelee.
@Terminator2
Yhden henkilön auktoriteetti kumoaa tahot jotka on vastuussa 250miljoonan ihmisen terveydestä? Ja kansa uskoo yhtä henkilöä. Mä rupeen ymmartää esim.lahkojen aivopesua pikku hiljaa..Kyllä sais enemmän olla Utilla auktoriteettia, että ihmiset uskoisivat. Ihmiset olisivat paljo terveempiä niin bodarit kuin normi kansakin.
Todennäköinen vastaus: raha