CBB Utti Hulkki Hietala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kille "Killeri" Kujalan Instagram Storiesissa näkyy, kun joku junnu yrittää ostaa Utilta vaatteita päältä tai jotain :-D:-D Utti kommentoi junnulle jotain "en oikein tiedä miten suhtautua tähän"-tyylistä. Jonnet ei muista, mutta mulla tulee vahvasti mieleen NGV :-D

screenshot2017-10-08-13-59-53.png

Todella tyhmä kysymys. Todennäköisesti utti ei koskaan tätä huomaa, mutta jos utti sattuu tämän huomaamaan ja jaksaa jopa kommentoida pakkiksella tai toisaalla niin kiitos jo etukäteen. Kiitoksia myös kaikesta materiaalista mitä tuotat.

Onko treenitauosta ja tauon jälkeisestä järkevästä progressiivisesta treenistä hyötyä vain kehonrakennustreenissa vai hyötyykö samankaltaisesta tauosta myös esimerkiksi juoksussa tai pyöräilyssä?

Todella tyhmä kysymys. Todennäköisesti utti ei koskaan tätä huomaa, mutta jos utti sattuu tämän huomaamaan ja jaksaa jopa kommentoida pakkiksella tai toisaalla niin kiitos jo etukäteen. Kiitoksia myös kaikesta materiaalista mitä tuotat.

Onko treenitauosta ja tauon jälkeisestä järkevästä progressiivisesta treenistä hyötyä vain kehonrakennustreenissa vai hyötyykö samankaltaisesta tauosta myös esimerkiksi juoksussa tai pyöräilyssä?
Utti tuskin pyöräilee. Kannattaa itse kokeilla niin selviää onko siitä hyötyä :) Tai lukea pyöräily foorumeilta

Utti on sanonut itse ettei koskaan enää lue Pakkista saatika vastaa viesteihin koska peppukipuiset ja trollit.

Olisi mielenkiintoista kuulla lisää Utin vinkkejä tohon notkoselän fiksaamiseen. Itsellä ollut vähän samanlaista ongelmaa.
Käytännössä katsoen tohon ei mitään taikatemppuja ole vaan ihan perussettiä. Elikkä anterior pelvic tiltin eli notkoselän aiheuttaa kireät lonkankoukistajat, etureidet, sekä alaselkä. Vastavuoroisesti heikot vatsalihakset, pakarat ja takareidet. Joten se ratkaisu on vahvistaa pakaroita, takareisiä sekä vatsalihaksia ja venytellä etureidet, lonkankoukistajat sekä alaselkää (Tai miksei vaikka käydä hierotuttamassa kireitä paikkoja + venytellä lisänä). Myöskin leveä selkälihas jossain määrin vaikuttaa lantion asentoon vetämällä alaselkää kasaan, joten niitäkin voi venytellä auki. Vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä, mitään kun ei tapahdu heti.

Olen varmasti missannut jotakin mutta miksi Utti tekee nykyään tekevän kaikenmaailman hilavitkutuksia keskivartalolle? Edellisessä videossaan mainitsi keskivartalon vahvistamis talkoot.

Suositut

Back
Ylös Bottom