Kylläpä on keuhkoamista jostain margariinista. Yksittäinen heitto 4,5h videossa. Kukaan ei kuole jos jättää margariinin pois. Internetissä ja bodausskenessä liikkuu ja näkyy huomattavasti vaarallisempaakin tietoa kuin tuo. Kai jokainen palstan sankari syö esimerkiksi punaista lihaa ja suolaakin tasan virallisten suositusten mukaan? Eikä vedetä summassa n+1 kappaletta lisäravinteita ja boostereita, joista osa sitten kaikessa hiljaisuudessa vedetään markkinoilta kun sisältö ei ollutkaan ihan mitä piti?
Oon ollu tähän asti täysin eri mieltä tuosta negaamisesta, mutta en mä nyt näe että Utti sitä olis itse aiheuttanut. Kirjoittelu loppui aikapäiviä sitten. Toivottavasti seuraavaksi ei videot. Tollaisia bodausskenen tietopankkeja kun ei suomessa montaa ole.
Oon ollu tähän asti täysin eri mieltä tuosta negaamisesta, mutta en mä nyt näe että Utti sitä olis itse aiheuttanut. Kirjoittelu loppui aikapäiviä sitten. Toivottavasti seuraavaksi ei videot. Tollaisia bodausskenen tietopankkeja kun ei suomessa montaa ole.