CBB Utti Hulkki Hietala

Helposti onnistunee lopulta. (Ainakin aluks) voi toki olla mielitekoja kun käy salilla lihashuoltoo tekemässä, mutta tauon aikaansaamat edut ajaa todennäkösesti selkeesti niiden edelle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös Utti puhunut siinä Rennen kanssa tehdyssä Olympia analyysissä, että töitä sen verran paljon niin aikaa saa kulumaan ilman saliakin.
Onkohan projektiluontosta, eli ennenkin töitä tehty salin ohella mutta nyt ehtii enemmänkin.

Vaikka Utti kuinka paljo vähättelee omaa fysiikkaansa ja lihasten kokoa, niin minun mielestä Utti on todella hyvissä lihoissa ja näyttää esteettiseltä!

On se kova, jos kuukauden tauon vetää. Mitähän mahtaa tehdä? Jotenkin vaikea kuvitella Hulkkia jossain leffassa tai bissellä :D

Itse veikkaisin Star Trek maratonia :D

Vaikka Utti kuinka paljo vähättelee omaa fysiikkaansa ja lihasten kokoa, niin minun mielestä Utti on todella hyvissä lihoissa ja näyttää esteettiseltä!

Kuuluu miehen perusluonteeseen tuo matalamman profiilin pitäminen.
Uskaltaisin kuitenkin väittää, että sijoittuakseen MM kisoissa kuudenneksi, täytyy siinä varressa vähän lihantynkääkin roikkua :)

Itse veikkaisin Star Trek maratonia :D

Uijui, itse intohimoisena trekkarina voin suositella väijymään Enterprisen kokonaisuudessaan juuri sopivasti ennen uuden sarjan, Discoveryn, saapumista, tuo uusi sarja nimittäin käsittääkseni sijoittuu suoraan ajallisesti Enterprisen yhteyteen. Wink wink Hulkki! :D

Eikös Utti puhunut siinä Rennen kanssa tehdyssä Olympia analyysissä, että töitä sen verran paljon niin aikaa saa kulumaan ilman saliakin.
Onkohan projektiluontosta, eli ennenkin töitä tehty salin ohella mutta nyt ehtii enemmänkin.
Kerkiipähän hiomaan Wileniuksen kanssa uuden Muscle Challengen - ohjelman vimosen päälle kuosiin. Sitä odotellessa! :cool:

Muscle Challengen uusi tuleminen oli kyllä mukava yllätys! Viimisin, melko perus 5-jakonen viikon kierrolla yllätti kyllä hieman negatiivisesti. Tällä kertaa vois toivoa ja kuvitella, että sieltä tulee jotain vähän mielikuvituksellisempaa. Ei sillä, että tollasessa perinteisemmässä jaossa ja ohjelmassa mitään vikaa olis, mutta niitä on netti pullollaan.
Oli miten oli, ilmaseen jakoon tuleva ohjelma tarkkoine ohjeistuksineen tollasten kavereiden kyhäilemänä on arvostettavaa ja mielenkiinnolla odotettavaa.

Viimeksi muokattu:
20 vuotta pään seinään hakkaamista osa 2 - Utti Hietala

20vuotta2a.jpg

"Kun itse aloitin salilla treenaamisen vuonna 1997, vedin koko kropan läpi 3-4 tunnin umpimähkäisillä treeneillä 6 päivänä viikossa. Mitään järkevää progressiota tai ohjelmaa tietenkään ollut, vaan ensimmäinen tunti meni korisjengin jalkapunttitaulukon (joka oli tarkoitettu tehtäväksi 2-3x viikossa) suorittamiseen, toinen tunti kului penkatessa, minkä jälkeen lähdin käymään läpi kaikkia laitteita ja liikkeitä mitä salilla keksin". :D

"Paino nousi puolessa vuodessa 50 kilosta noin 75 kiloon, ja kunto näytti 75-kiloisena jopa tiukemmalta kuin 50-kiloisena. Tämä tosin johtui varmasti vain siitä, että 50-kiloisena ei ollut kirjaimellisesti yhtään lihasmassaa, ja 75-kiloisena aloin näyttää korkeintaan vähemmän nälkiintyneeltä heinäseipäältä. Eli jouduin kasvattamaan 25 kiloa lihasta päästäkseni ylipäätään normaalipainoisen kirjoihin, juuri ja juuri."

Mitenhän nuo ajat ja kilomäärät menee? Jos Supermassa Savolainen kasvatti 70kg lihasmassaa neljässä vuodessa, niin ei siitäkään tule "kuin" vajaa 9kg puolessa vuodessa. Ei kait tuo n. 4kg/kk lihasmassaa lisää ole fysikaalisesti mahdollista?
Vai tajusinko jotenkin väärin koko jutun?

Tosta 25kg, on varmasti nestettä ja rasvaa kertynyt kanssa aika paljon. Että puhdasta lihasta on voinut tulla sen 15kg, mikä nyt ei ole mahdotonta jos lähtökohdat ovat 185 cm / 50kg ja urheilutaustaa löytyy.

Kun katsoin sopivasti jonkin aikaa sitten (jälleen kerran) Utin Miamin videoita tuli mieleen, että miltäköhan Miamissa tällä hetkellä näyttää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom