Veikkaisin paksuudeksi natumaksimin,
Tästä on tultava virallinen mittayksikkö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaisin paksuudeksi natumaksimin,
Varmaan snapchattiin naurattamaan pikkulikkoja.. :DNo nyt on! Ensin Utti treenaa ilman paitaa ja nyt instagramissa :D Mitähän seuraavaksi?
Youtubesta bongasin kanssa uusimman wlogin ja olin samaa kommentoimassa mutta onneksi se oli jo tehty.utti taas vaimarissa,
Ölogit on kovia. Varsinkin tommoiset extrat missä utti pelailee mm. koripalloa! :D
Luulen että ainoa paikka jossa Utti uskaltaa donkata enää on joku hoplop tai muu vastaava paikka jossa pääsee trampoliinilta donkkaamaan koriin jonka alla on pari metriä vaahtomuovikuutioita..Ite entisenä junnupelaajana oon miettiny, että mitenköhän Utilla toi koris vielä sujuis, heitto näyttäis ainaki olevan teknisesti vielä hyvinkin hallussa! Nyt vaan sit odotteleen, että kun on jo vaimarivideooki laitettu, niin koska tulee sitä donkkivideoo!:D
Höpölöpö! Toiset ottaa tosissaan nuo polvihöpinät. Kyseessä on ilmisevä polvilluminati jonka Utti itse on luonut :D:DLuulen että ainoa paikka jossa Utti uskaltaa donkata enää on joku hoplop tai muu vastaava paikka jossa pääsee trampoliinilta donkkaamaan koriin jonka alla on pari metriä vaahtomuovikuutioita..
Mitä tuossa oli meneillään :D @MikeVei Miken palautteen anto rouvalle vähän huomion viimesen liikkeen kohdalla
Vei Miken palautteen anto rouvalle vähän huomion viimesen liikkeen kohdalla
Uttikin sai viimein lisättyä ensimmäisen kuvan instagrammiin, ilman älypuhelinta totta kai!