CBB Utti Hulkki Hietala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
utti taas vaimarissa,
Youtubesta bongasin kanssa uusimman wlogin ja olin samaa kommentoimassa mutta onneksi se oli jo tehty.
Pakko myös arvostaa tota Uttin vaatimattomuutta "3/4 salillakävijöistä on isompia kuin sä tulet ikinä olemaan" ja sankari on kuitenkin CBB MM-6 natikkana :D

Jottei menisi pelkäksi spämmiksi Utin pari seuraavaa instagramvideota pienine treenitipseineen.

Ölogit on kovia. Varsinkin tommoiset extrat missä utti pelailee mm. koripalloa! :D

Ite entisenä junnupelaajana oon miettiny, että mitenköhän Utilla toi koris vielä sujuis, heitto näyttäis ainaki olevan teknisesti vielä hyvinkin hallussa! Nyt vaan sit odotteleen, että kun on jo vaimarivideooki laitettu, niin koska tulee sitä donkkivideoo!:D

Ite entisenä junnupelaajana oon miettiny, että mitenköhän Utilla toi koris vielä sujuis, heitto näyttäis ainaki olevan teknisesti vielä hyvinkin hallussa! Nyt vaan sit odotteleen, että kun on jo vaimarivideooki laitettu, niin koska tulee sitä donkkivideoo!:D
Luulen että ainoa paikka jossa Utti uskaltaa donkata enää on joku hoplop tai muu vastaava paikka jossa pääsee trampoliinilta donkkaamaan koriin jonka alla on pari metriä vaahtomuovikuutioita..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom