Deleted member 121116
On kyllä aikoihin eletty. Utti varmaan rupeaa munkiksi ja muuttaa vuorille tätä menoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hulkki sanoi:Volyymiohjelma tosiaan loppui näihin pumppailuihin, ja nyt olisi tarkoituksena ottaa ainakin kuukausi taukoa treeneistä.
Olen aika hyvin psyykannut itseäni kesän (ja tämän volyymiylirasitusohjelman) aikana tätä pitkää taukoa varten, jotta kykenen ylipäätään olemaan treenamatta noin pitkään. Tänä kesänä meikäläisellä tuli täyteen 20 vuotta salitreeniä, ja edellisen kerran olen levännyt yli 2 viikkoa vuonna 1999.
Mielestäni erittäin hyvä päätös Utilta. Jokaisen aktiivisesti +10 vuotta treenanneen pitäisi ottaa kuukausi totaalitaukoa kerran vuodessa. Siinä on vain hyviä puolia. Gainssit ei katoa mihinkään mutta palautumiselle ja kolotuksille tekee ihmeitä.
Tää on nyt netin suurin uutisaihe, salilla kinastelua tyttöystävän kanssa. Voi elämä, stop the press. Naisen kanssa salilla, joka kerta saa menettää melkein hermot.Vei Miken palautteen anto rouvalle vähän huomion viimesen liikkeen kohdalla
Mielestäni erittäin hyvä päätös Utilta. Jokaisen aktiivisesti +10 vuotta treenanneen pitäisi ottaa kuukausi totaalitaukoa kerran vuodessa. Siinä on vain hyviä puolia. Gainssit ei katoa mihinkään mutta palautumiselle ja kolotuksille tekee ihmeitä.
Tarkoitatko totaalitaukoa kaikesta liikunnasta/urheilusta vai pelkästä punttipuolesta?
Jason GenovaOsaako joku muuten sanoa bodarin, jolla olisi pohkeet kehittyneet liikaa loppukroppaan nähden?
Kiitti vitusti:D:DJason Genova
Utti sanoo että aloittelijavaihe on kovinta kasvamisen ja voimistumisen aikaa. Ja että aloittelijavaiheen jälkeen homma hidastuu olennaisesti.
Oon täysin erimieltä, tai ainakin omalla kohdalla se ei mennyt niinkuin Utti sanoo. Syy: suurin osa treenaa aloitteluvuodet päin vittua. Syömiset on mitä sattuu, lihaksiin ei saada kunnollista tuntumaa koska hermotus puuttuu, liikeradat on osittain huonoja ja treeni ei mene kovinkaan helposti sinne minne pitäisi.
Toi on muuten oikeasti totta, jannulla on aika kovat pohkeet nimittäin.Jason Genova