CBB Utti Hulkki Hietala

Niin siis tossa tarvii nyt erotella se, että halusin sanoa, että se suunnitelmallisuus tuo mielestäni paremman lopputuloksen ja vie pidemmälle. Toki sen treenin tulee olla mielekästä, mutta se ei välttämättä ole se tie parhaaseen kehitykseen. Edelleenkin kukin jumppaa kuten tahtoo, mutta koen, että se suunnitelmallisuus tuo paremman lopputuloksen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1
tekee 10 sarjaa jalkoja kaks kertaa viikkoon, jättää aina pari toistoo tekemättä jotta ei mee failureen
2
tekee 10 sarjaa jalkoja kaks kertaa viikkoon, vetää failureen tai ainakin lähelle kaikki sarjat
3
tekee 10 sarjaa jalkoja kaks kertaa viikkoon, vetää failureen ja kaveri auttaa parit pakot päälle

jos 3 palautuu niin 3 todennäköisesti kehittyy parhaiten ja voi myös olla että vaikka 1 lisäisi sarjamääriä niin kehitys ei siltikään juuri nousisi, volyymi riittää tiettyyn pisteeseen asti mut sit voi olla et lisäkehitys pitää ottaa toisesta taktiikasta, mikäli palautuminen riittää

en siis puhunut mistään pään seinään hakkaamisesta tai kehoilumielessä järjettömien vaelluksien suorittamisesta, voi treenata fiksusti kovaa tai tyhmästi kovaa

Ja kun mennään kovempaa, silloin palautuminen on tärkeässä asemassa. Ja se mitä mä kuuluttaisin nyt, on täysin typerä kiertojen lukitseminen, se ei mitään suunnitelmallisuutta ole. Sitä tekee kaikki, lähes kaikki ja mä en ole sitäkään koskaan ymmärtänyt miten kukaan voi olla niin hölmö. Kuukaudessa on niin paljon muuttujia, että joku lihas palautuu huomattavasti nopeammin kuin toinen, silti mennään sen kierron mukaan patologisesti tuijottaen.

Kuinka monta kertaa mä olen saanut kuulla kun jollain on kevyt viikko ja se valittaa että perkele kun pääsis treenaan kovempaa jo. Mitä siinä odottelemaan, jos kaikki pää mukaanlukien huutaa kovaa treeniä, niin antaa mennä. Sama homma sitten toisinpäin, ei levätä tarpeeksi, vaan mennään väkisin. Mä en ainakaan suunnittele pätkän vertaa mitään kiertoja, vaan mä treenaan lähestulkoon kokonaan sen mukaan, miten lihakset palautuu. Hakkaan siis useammin niitä lihaksia jotka palautuu nopeammin ja selkää ja jalkoja harvemmin ihan sen mukaan mitä se treeeni siellä sai aikaan.

Jengi ehdollistaa itsensä monasti ihan päättömiin kiertoihin ja sitten treenataan kipeää lihasta tai liian löysästi kun paperissa niin lukee.

Kisaamattomat ovat selittäneet mulle miten eivät voi tulla treenaamaan kun tällä viikolla on spesiaali blood flow hässäkkä, ikäänkuin se erilainen kova erikoistekniikkaveto siinä välissä olisi jostain pois. Kun taas SM-tason huippu Antti Halmo kesken kisadieetin muutti kiertoaan ja poikkesi valmentajan ohjelmasta täysin toiseen systeemiin.

Noihan on sellasia asioita jotka selviää vaan kokeilemalla. Kannattaa ihan ennakkoluulottomasti kokeilla kumpaankin suuntaan. Ei se työsarjojen käyttö niin valtaisan paha juttu ole ja esim mulla kun treenaan koko kropan läpi 4 kertaa viikossa (kyllä, myös ne jalat) niin se ettei vie kaikkea failureen on aika välttämätöntä. tossa vaan käytetään ne erilaiset rasitustavat läpi pitkin viikkoa eri päivinä.

mä meen päivän fiiliksen mukaan, jos räjähtävyys on hukassa, ei oo voimaa niin otan työsarjat pienemmällä painolla ja teen enemmän toistoja, jotta hermosto palautuisi seuraavaan kertaan, sit ku räjätävyyttä löytyy niin on aika mennä painoissa korkeelle ja hakata hyviä intensiivisiä sarjoja, mut on mulla "lukittu" kierto silti, maanantai on yleensä lepo
6RcmWI0.png

Noihan on sellasia asioita jotka selviää vaan kokeilemalla. Kannattaa ihan ennakkoluulottomasti kokeilla kumpaankin suuntaan. Ei se työsarjojen käyttö niin valtaisan paha juttu ole ja esim mulla kun treenaan koko kropan läpi 4 kertaa viikossa (kyllä, myös ne jalat) niin se ettei vie kaikkea failureen on aika välttämätöntä. tossa vaan käytetään ne erilaiset rasitustavat läpi pitkin viikkoa eri päivinä.
aikamoinen frekvenssi, ootko kehittynyt hyvin?

mä meen päivän fiiliksen mukaan, jos räjähtävyys on hukassa, ei oo voimaa niin otan työsarjat pienemmällä painolla ja teen enemmän toistoja, jotta hermosto palautuisi seuraavaan kertaan, sit ku räjätävyyttä löytyy niin on aika mennä painoissa korkeelle ja hakata hyviä intensiivisiä sarjoja, mut on mulla "lukittu" kierto silti, maanantai on yleensä lepo
6RcmWI0.png

Aina pitäis olla suunnitelma B sille varalle, jos vain ei kulje, sattuu tai esim kaveri feidaa. Juuri niin saa eniten irti, väkisin veivaamalla jotain ohjelmaa joka nyt paperissa lukee, se on tyhmää oikeesti sanoi kuka mitä tahanssa.

Ja mä en tässä tarkoita isomman luokan suunnitelmia, että esim 4 viikkoa mennään perusliikkeillä, toki silloin pidetään siitä isosta kuvasta kiinni, mutta silloinkin on tyhmää lukita päivät.

aikamoinen frekvenssi, ootko kehittynyt hyvin?
Turhan aikaista sanoa onko se siitä johtuen vai siitä huolimatta. Mennään nyt tää tie loppuun ja katsotaan kuinka pitkälle se kantaa. Varmaa on kuitenki se, että loputtomiin ei kehity ja sitten pitää keksiä se uusi tie siihen kehitykseen ja uudistua.

Mihin hävitykseen tää maailma on menossa..vetää meinaa sanattomaksi!

Nyt vielä se turboahdettu utti keholavoille niin kaikki ihmeet todistettu :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toki ihan hyvin tuota voi käyttää vain bodyukkojen seuraamiseen. Eli ei koskaan postaa mitään, mutta samalla varaa nimen jos sitten postaileekin.
Tilin voi kuitenkin avata koneella.
Rami Aaltosen ja Mähösenkin tilit blankkoja matskun puolesta. Noh, olettaen että nekin on aitoja.

Toki ihan hyvin tuota voi käyttää vain bodyukkojen seuraamiseen. Eli ei koskaan postaa mitään, mutta samalla varaa nimen jos sitten postaileekin.
Tilin voi kuitenkin avata koneella.
Rami Aaltosen ja Mähösenkin tilit blankkoja matskun puolesta. Noh, olettaen että nekin on aitoja.

Ja eikös Arto Vainiollakin ole tili ja sielläkään ei ole kuvia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom