Varmaan tästä CBB ja BB hommasta? Mielestäni Utilla on perustellut mielipiteet molemmista lajeista eikä syytä haukkua ketään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs Utti on mieltä siitå että voiko 3-6 toistolla kasvattii lihasta optimaalisati samalla tavalla kuin 8-12 toistolla?
Eli niikuin Ronnie Coleman sanoi "ihan sama mikä paino tai toistoalue jos saa lihaksen pumppiiin".
Aihe on sellanen, josta Utti vois painaa parin tunnin ÖLOGIN, mutta heitänpä tähän vielä mielenkiintosen tutkimustuloksen (vaikka onkin ), josta - jos en aivan väärin muista - Brad Schoenfeld mainitsi Norton ja Sohee Leen Physique Science Radio -podcastissa: kokonaisvolyymi on tärkeämpi tekijä kuin yksittäisen sarjan TUT. Eli yksinkertaistettuna voi olla sama tehä 8 x 3 kun 3 x 8 (samalla painolla tietysti). Valitettavasti en nyt ihan tarkkaa muista yksityiskohtia. Tai edes sitä oliko edes tossa pätkässä :DEikös se riipu sarjan kestosta ajallisesti? Eikös Dorian jollain videolla treenauttanu oppilastaan 3 toiston sarjoilla mutta tosi pitkillä negatiivisella ja positiivisella vaiheella? Ei muistaakseni tarvinu tehä ku pari sarjaa ja 2-3 liikettä nii oli rinta tuhannen paskana :D
Siis hetkinen, jos olet se tummahiuksinen tyyppi joka tuli kysymään sitä V-Squatia niin itse käsitin että tiedustelit milloin se kyykkykone vapautuu (en edes kuullut mistään kuvista mitään)?Uskalluin jopa tulla pyytää yhteiskuvaa, mutta utilla oli reenit kesket, ehkä maybe next time heheh
Siis hetkinen, jos olet se tummahiuksinen tyyppi joka tuli kysymään sitä V-Squatia niin itse käsitin että tiedustelit milloin se kyykkykone vapautuu (en edes kuullut mistään kuvista mitään)?
Ei saatana, luulin tosiaan että olisit halunnut siihen V-Squatiin. Kyllä sitä nyt kesken treeninkin ehtii ihan hyvin yhden yhteiskuvan ottamaan, eli tule uudelleen vain nykäisemään hihasta jos osut samaan aikaan salille.Joo kyllä Sulla oli kuulokkeet päässä, niin arvelinkin että et kuullu mitä olin kysymässä, mutta kuvaa olin tosiaankin kysymässä, mutta huonoon hetken kyllä kysyin sun kesken treenejä
pakko kysyä! Utin suosikki biisi tällä hetkellä? Millä lähtee?