CBB Utti Hulkki Hietala

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vai olisiko tuo joku about 29 minuutin kohdalla, missä Renne tokasee et tulee mieleen yksi tai kaksi suomalaista.
Tuo CBB/BB homma nyt käytiin ihan järkevästi läpi ja pitemmin, eli että mitään sääntöjä ei olla rikottu.

Jäi kaihertamaan takaraivoon, että Bonacia ei Rennen/Utin keskustelussa laskettu 10 sakkiin. Onko tänävuonna ollut heikommassa kondiksessa? Eikös viime vuonna ollut 8?

hulk.png
250px-Superman2.jpg

Samasta puusta nää kaikki supersankarit :cool:

Mitäs Utti on mieltä siitå että voiko 3-6 toistolla kasvattii lihasta optimaalisati samalla tavalla kuin 8-12 toistolla?
Eli niikuin Ronnie Coleman sanoi "ihan sama mikä paino tai toistoalue jos saa lihaksen pumppiiin".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikös se riipu sarjan kestosta ajallisesti? Eikös Dorian jollain videolla treenauttanu oppilastaan 3 toiston sarjoilla mutta tosi pitkillä negatiivisella ja positiivisella vaiheella? Ei muistaakseni tarvinu tehä ku pari sarjaa ja 2-3 liikettä nii oli rinta tuhannen paskana :D

Kiinnostaa Uttia ja kaikkia muitakin varmaan aivan helevetisti, mutta sanonpa silti, että kyllä, Rami Nieminen edelleen Turun Sanomien toimittaja. Välillä osuu lehdestä silmään.

Mitäs Utti on mieltä siitå että voiko 3-6 toistolla kasvattii lihasta optimaalisati samalla tavalla kuin 8-12 toistolla?
Eli niikuin Ronnie Coleman sanoi "ihan sama mikä paino tai toistoalue jos saa lihaksen pumppiiin".

Eikös se riipu sarjan kestosta ajallisesti? Eikös Dorian jollain videolla treenauttanu oppilastaan 3 toiston sarjoilla mutta tosi pitkillä negatiivisella ja positiivisella vaiheella? Ei muistaakseni tarvinu tehä ku pari sarjaa ja 2-3 liikettä nii oli rinta tuhannen paskana :D
Aihe on sellanen, josta Utti vois painaa parin tunnin ÖLOGIN, mutta heitänpä tähän vielä mielenkiintosen tutkimustuloksen (vaikka onkin :offtopic:), josta - jos en aivan väärin muista - Brad Schoenfeld mainitsi Norton ja Sohee Leen Physique Science Radio -podcastissa: kokonaisvolyymi on tärkeämpi tekijä kuin yksittäisen sarjan TUT. Eli yksinkertaistettuna voi olla sama tehä 8 x 3 kun 3 x 8 (samalla painolla tietysti). Valitettavasti en nyt ihan tarkkaa muista yksityiskohtia. Tai edes sitä oliko edes tossa pätkässä :D

Utti bongattu tänään merihaan uudessa kuntosalilla :) Kova tahti oli utilla treenaamisessa ja livenä iso ja pitkä :D. Uskalluin jopa tulla pyytää yhteiskuvaa, mutta utilla oli reenit kesket, ehkä maybe next time heheh :)

Uskalluin jopa tulla pyytää yhteiskuvaa, mutta utilla oli reenit kesket, ehkä maybe next time heheh :)
Siis hetkinen, jos olet se tummahiuksinen tyyppi joka tuli kysymään sitä V-Squatia niin itse käsitin että tiedustelit milloin se kyykkykone vapautuu (en edes kuullut mistään kuvista mitään)?

Siis hetkinen, jos olet se tummahiuksinen tyyppi joka tuli kysymään sitä V-Squatia niin itse käsitin että tiedustelit milloin se kyykkykone vapautuu (en edes kuullut mistään kuvista mitään)?

Joo kyllä :) Sulla oli kuulokkeet päässä, niin arvelinkin että et kuullu mitä olin kysymässä, mutta kuvaa olin tosiaankin kysymässä, mutta huonoon hetken kyllä kysyin sun kesken treenejä :)

Joo kyllä :) Sulla oli kuulokkeet päässä, niin arvelinkin että et kuullu mitä olin kysymässä, mutta kuvaa olin tosiaankin kysymässä, mutta huonoon hetken kyllä kysyin sun kesken treenejä :)
Ei saatana, luulin tosiaan että olisit halunnut siihen V-Squatiin. Kyllä sitä nyt kesken treeninkin ehtii ihan hyvin yhden yhteiskuvan ottamaan, eli tule uudelleen vain nykäisemään hihasta jos osut samaan aikaan salille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom