CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Vai olisiko tuo joku about 29 minuutin kohdalla, missä Renne tokasee et tulee mieleen yksi tai kaksi suomalaista.
Tuo CBB/BB homma nyt käytiin ihan järkevästi läpi ja pitemmin, eli että mitään sääntöjä ei olla rikottu.

Jäi kaihertamaan takaraivoon, että Bonacia ei Rennen/Utin keskustelussa laskettu 10 sakkiin. Onko tänävuonna ollut heikommassa kondiksessa? Eikös viime vuonna ollut 8?

hulk.png
250px-Superman2.jpg

Samasta puusta nää kaikki supersankarit :cool:

Mitäs Utti on mieltä siitå että voiko 3-6 toistolla kasvattii lihasta optimaalisati samalla tavalla kuin 8-12 toistolla?
Eli niikuin Ronnie Coleman sanoi "ihan sama mikä paino tai toistoalue jos saa lihaksen pumppiiin".

Eikös se riipu sarjan kestosta ajallisesti? Eikös Dorian jollain videolla treenauttanu oppilastaan 3 toiston sarjoilla mutta tosi pitkillä negatiivisella ja positiivisella vaiheella? Ei muistaakseni tarvinu tehä ku pari sarjaa ja 2-3 liikettä nii oli rinta tuhannen paskana :D

Kiinnostaa Uttia ja kaikkia muitakin varmaan aivan helevetisti, mutta sanonpa silti, että kyllä, Rami Nieminen edelleen Turun Sanomien toimittaja. Välillä osuu lehdestä silmään.

Mitäs Utti on mieltä siitå että voiko 3-6 toistolla kasvattii lihasta optimaalisati samalla tavalla kuin 8-12 toistolla?
Eli niikuin Ronnie Coleman sanoi "ihan sama mikä paino tai toistoalue jos saa lihaksen pumppiiin".

Eikös se riipu sarjan kestosta ajallisesti? Eikös Dorian jollain videolla treenauttanu oppilastaan 3 toiston sarjoilla mutta tosi pitkillä negatiivisella ja positiivisella vaiheella? Ei muistaakseni tarvinu tehä ku pari sarjaa ja 2-3 liikettä nii oli rinta tuhannen paskana :D
Aihe on sellanen, josta Utti vois painaa parin tunnin ÖLOGIN, mutta heitänpä tähän vielä mielenkiintosen tutkimustuloksen (vaikka onkin :offtopic:), josta - jos en aivan väärin muista - Brad Schoenfeld mainitsi Norton ja Sohee Leen Physique Science Radio -podcastissa: kokonaisvolyymi on tärkeämpi tekijä kuin yksittäisen sarjan TUT. Eli yksinkertaistettuna voi olla sama tehä 8 x 3 kun 3 x 8 (samalla painolla tietysti). Valitettavasti en nyt ihan tarkkaa muista yksityiskohtia. Tai edes sitä oliko edes tossa pätkässä :D

Utti bongattu tänään merihaan uudessa kuntosalilla :) Kova tahti oli utilla treenaamisessa ja livenä iso ja pitkä :D. Uskalluin jopa tulla pyytää yhteiskuvaa, mutta utilla oli reenit kesket, ehkä maybe next time heheh :)

Uskalluin jopa tulla pyytää yhteiskuvaa, mutta utilla oli reenit kesket, ehkä maybe next time heheh :)
Siis hetkinen, jos olet se tummahiuksinen tyyppi joka tuli kysymään sitä V-Squatia niin itse käsitin että tiedustelit milloin se kyykkykone vapautuu (en edes kuullut mistään kuvista mitään)?

Siis hetkinen, jos olet se tummahiuksinen tyyppi joka tuli kysymään sitä V-Squatia niin itse käsitin että tiedustelit milloin se kyykkykone vapautuu (en edes kuullut mistään kuvista mitään)?

Joo kyllä :) Sulla oli kuulokkeet päässä, niin arvelinkin että et kuullu mitä olin kysymässä, mutta kuvaa olin tosiaankin kysymässä, mutta huonoon hetken kyllä kysyin sun kesken treenejä :)

Joo kyllä :) Sulla oli kuulokkeet päässä, niin arvelinkin että et kuullu mitä olin kysymässä, mutta kuvaa olin tosiaankin kysymässä, mutta huonoon hetken kyllä kysyin sun kesken treenejä :)
Ei saatana, luulin tosiaan että olisit halunnut siihen V-Squatiin. Kyllä sitä nyt kesken treeninkin ehtii ihan hyvin yhden yhteiskuvan ottamaan, eli tule uudelleen vain nykäisemään hihasta jos osut samaan aikaan salille.

Back
Ylös Bottom