CBB Utti Hulkki Hietala

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Utin blokia en lue, mutta juutuupikanavan olen laittanut tilaukseen, niin sitä kautta nuo Utin ja monen muunkin videot tulee katseltavaksi.

Juu en itsekään oikein ymmärrä miksi pitää spämmätä kaikki threadit täyteen jotain 30 sekunnin videoita. Ölogit ovat asia erikseen kun sisältöä hieman enemmän. Kyllä ne videot tulee niillä katsottua ilman näitä linkkejä täällä ketkä oikeesti diggaavat Utin jutuista. Eiköhän kaikilla ketkä Uttia seuraa niin ole tunnus youtubessa ja tilaus tehtynä :)

Utin blokia en lue, mutta juutuupikanavan olen laittanut tilaukseen, niin sitä kautta nuo Utin ja monen muunkin videot tulee katseltavaksi.

Minä olen tehnyt samoin eli laittanut halutut YouTube kanavat tilaukseen ja katselen kun on sopivasti aikaa. Nykyään on minun mielestä liikaa noita sosiaalisen median alustoja tarjolla ja jos niitä alkaisin seuraamaan, niin jäisi osa töistä jne. tekemättä tai ainakin tulisi tehtyä ainakin huonommin minun osalta. Pakko prioirisoida asioita. :)

Enpä minäkään noita mitenkään tarpeelliseksi ole kokenut yksittäisinä klippeinä. Juutuupissa sitten on kyllä aika mukava kirjasto eri liikkeitä, jos joskus sattuu tarvitsemaan :)

Oletko @Hulkki kokeillut dippivyökyykkyjä? Hyvin samantyylinen kuin tuo sun tapa kyykätä ssb-tangolla. Eli seisot kahdella korokkeella, otat samalla tavalla kevyesti käsillä tukea ja kyykkäät etureisipainotteisesti rauhallista, pitkää sarjaa niin, että dippivyön painot menee sinne korokkeiden väliin. Verrattuna muihin kyykkyvariaatiohin tuossa rasitus menee täysin jaloille, kun keskikroppaan ei tule kuormitusta. Tosin salilta pitää melkeinpä löytyä ohuita rautaisia 25 kilon levyjä ettei asento mene turhan leveäksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oletko @Hulkki kokeillut dippivyökyykkyjä? Hyvin samantyylinen kuin tuo sun tapa kyykätä ssb-tangolla. Eli seisot kahdella korokkeella, otat samalla tavalla kevyesti käsillä tukea ja kyykkäät etureisipainotteisesti rauhallista, pitkää sarjaa niin, että dippivyön painot menee sinne korokkeiden väliin. Verrattuna muihin kyykkyvariaatiohin tuossa rasitus menee täysin jaloille, kun keskikroppaan ei tule kuormitusta. Tosin salilta pitää melkeinpä löytyä ohuita rautaisia 25 kilon levyjä ettei asento mene turhan leveäksi.
Toimisikohan, jos laittaisi dippivyön alataljaan kiinni? Täytynee kokeilla joskus.....kun ei ole muita salilla näkemässä.

Toimisikohan, jos laittaisi dippivyön alataljaan kiinni? Täytynee kokeilla joskus.....kun ei ole muita salilla näkemässä.
Onnistuu ristikkäistaljassa, jos talja lähtee hyvin läheltä lattiaa (alataljoissa vaijeri lähtee liian korkealta). Silloinkin jalkojen alle on laitettava korokkeet.

Olen noita hip belt squateja tehnyt vaikka missä jo monta vuotta sitten, koska meiltä löytyy Meijeriltä tarkoitukseen Iron Mindin Hip Belt. Parhaat variaatiot on boksin päältä smithissä ja kahden boksin päältä ristikkäistaljassa. T-tanko ja vapaat painot on aina hankalammat Hip Belt Squatissa.

Onnistuu ristikkäistaljassa, jos talja lähtee hyvin läheltä lattiaa (alataljoissa vaijeri lähtee liian korkealta). Silloinkin jalkojen alle on laitettava korokkeet.

Olen noita hip belt squateja tehnyt vaikka missä jo monta vuotta sitten, koska meiltä löytyy Meijeriltä tarkoitukseen Iron Mindin Hip Belt. Parhaat variaatiot on boksin päältä smithissä ja kahden boksin päältä ristikkäistaljassa. T-tanko ja vapaat painot on aina hankalammat Hip Belt Squatissa.

Itse taas tykkään huomattavasti enemmän tehdä ihan vapailla painolevyillä. Tuli kyllä alussa kokeiltua samalla tavalla ristikkäistaljassa. Loistava liike joka tapauksessa.

Käykö tohon normaali leuanveto/dippivyö, jos ei muuta salilta löydy. Täytyy varmaan koittaa, mikäli onnistuu :D

Testattuaan nyt jo varmaan maailman kaikki mahdolliset ja mahdottomat liikkeet, niin Utti voisi jonain sadepäivänä listata nettisivuilleen kaikki hyvät liikkeet per lihasryhmä antamaan ideoita meille tavallisille mielikuvituksettomille treenaajille. Hankaluutena voi tosin olla keksiä kuvaava nimi kaikille liikkeille. :cool:

Kun Hulkki tiedät noista erilaisista frekvenssiohjelmista, niin miltä kuulostaisi, että kroppa treenattaisiin läpi 5-6 kertaa viikossa yksjakosella? Siis tyyliin joka treenissä joka lihasryhmälle 2-3 sarjaa. Eikö tolla voi saada hyviäkin tuloksia, kun kerta lihasproteiinisynteesiin käynnistämiseen ei välttämättä tarvita älyttömän kovaa ärsykettä kerrallaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom