CBB Utti Hulkki Hietala

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En ihan noin yleisellä tasolla sanoisi, että omat valmennettavat eivät tankkaa ollenkaan tai että tankkaavat aina... riippuu täysin henkilöstä ja tilanteesta. Tankkaus on vain yksi "työkalu" dieetillä. Pääpiirteittäin riippuu siitä minkälainen dieetti, minkälainen kondis ja minkälainen aineenvaihdunta henkilöllä, että onko tankkauksesta höytyä, aivan sama vai jopa haittaa. Ja onpa niitä tapojakin tankkauksen toteuttamiseenkin monia. Tosin jos nyt tilastollista yleisyyttä valmennuksestani pitäisi sanoa, niin useammin ollaan tankkaamatta kuin tankataan... kun ei sekään ihan niin vettä viiniksi muuttava myyttinen metodi ole kuin mitä yleisesti tunnutaan luulevan... vai pitäisikö sanoa "toivovan" kun olisihan se nyt kivaa syödä paljon :D
Syyllistyin melkoiseen yleistykseen, mutta näin tosiaan olen käsittänyt ettei se sinulla kuulu vakiona ohjelmaan :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Utin ketjuun uusi viesti ja mitäs sieltä taas paljastuu, joku helvetin sarjanpätkä joka ei tuo mitään lisäarvoa tälle ketjulle.
Jos näitä on pakko linkata nii eikö niitä voi linkata useampaa samaan viestiin niin ei aina erikseen tarvitse tulla thumbnailia katselemaan?

Kyllä ne minun puolestani voidaan jättää täältä pois.

Eikös tämä keskustelu näistä Utin blogin treenipätkistä käyty jo ? Enemmistö taisi olla sitä mieltä, että videoita on hyvä tänne laittaa, koska kaikki eivät blogia seuraa.

Ja olen täysin samaa mieltä kanssasi asiasta, mutta jos porukka näitä on tänne kerta halunnut.

On käyty jo tuo keskustelu, ja tosiaan blogia ei kaikki lue.
On sitä turhempaakin viestiä olemassa.

Kyllä ne minun puolestani voidaan jättää täältä pois.

Eikös tämä keskustelu näistä Utin blogin treenipätkistä käyty jo ? Enemmistö taisi olla sitä mieltä, että videoita on hyvä tänne laittaa, koska kaikki eivät blogia seuraa.

Ja olen täysin samaa mieltä kanssasi asiasta, mutta jos porukka näitä on tänne kerta halunnut.

Jos muistan oikein, niin keskustelua käytiin Tikan vastaavien treenipätkien kohdalla. Tais Markku itse sanoa, että ei ne oikein lisäarvoa ketjuun tuo ja paras jättää linkkaamatta. Voi olla, että Utinkin ketjussa on ollut vastaava homma ollut, en niin tarkkaan ole seurannut.

Itse olen sitä mieltä, että jos on joku erikoisempi liike/tekniikka, niin sellaisesta katsookin mielellään lyhyemmänkin videon. Mutta sitten taas joku puolen minuutin video tavallista jalkaprässiä tai käsipainopenkkiä ei ole kyllä kovinkaan tajunnanräjäyttävä.Ölogeihinhan Utti yleensä poimii sitten ne vähän erikoisemmat jutut, ja kertoo niistä ihan selostuksen kera.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom