CBB Utti Hulkki Hietala

menkää yhdessä stalkkaan Uttia. Semmonen kahden miehen pakkismiitti?

Mistä sait päähäs että mua kiinnostais Uttia stalkata, koska ei vois vähempää kiinnostaa. Enkä edes asu hesassa. Pelkkää tyhjänpäiväistä vittuilua taas ko. henkilöltä, minkä vuoksi vaivauduin tuohon kommenttiin takertumaan,

Mistä sait päähäs että mua kiinnostais Uttia stalkata, koska ei vois vähempää kiinnostaa. Enkä edes asu hesassa. Pelkkää tyhjänpäiväistä vittuilua taas ko. henkilöltä, minkä vuoksi vaivauduin tuohon kommenttiin takertumaan,
olen tulkinnut näköjään virheellisesti, että olet "niitä miehiä" tai vähintään bi ja siksi ehdotin miittiä hiitin kanssa.
Sori, my bad.

olen tulkinnut näköjään virheellisesti, että olet "niitä miehiä" tai vähintään bi ja siksi ehdotin miittiä hiitin kanssa.
Sori, my bad.

Juu en tod :D
Skeneä kyllä seuraan aktiivisesti, mutta joku roti nyt jossain.
Sitä paitsi Uttia tuskin vois vähempää edes kiinnostaa tavata mua erinäisistä syistä johtuen.

asiallista jee!

onko utti avannut missään koskaan koulujuttujaan? Kiinnostaisi tietää että onko ollut huippu keskiarvot esim yläasteella ja mites myöhemmin?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Voisiko mike laittaa pakkiksen paita kauppaan myyntiin tuollasen utti paidan. Tekstillä: "pakko tehdä jotain tyhmää, kun ei järkevät jutut enään toimi"

Eihän strike teamin paitoja enää kukaan osta.

pakko arvostaa Uttia.

- Utti ei sekoa naisten kanssa (ainakaan niin, että leviää julkiseksi)
- Utti ei riko paikkoja eikä ole hakannut ketään.
- Utti jaksaa jakaa tietoaan kiittämättömille faneille.
- Utti treenaa natuna tosi kovien hormonikörmyjen kanssa. Vois luonne antaa periksi aika monella muulla.
- Kovat voimatasot, vaikka jätkä on vaan bodari. Ja vielä natuna. Moni kunnolla myrkyttänytkään ei pumppaa 70kg kässäreillä mitään tasapenkkiä ikinä.
- Satakiloa tiukkaa lihaa natuna. Natuna!!

Tossa olis täydet eväät kyllä Jumalakompleksiin.

pakko arvostaa Uttia.

- Utti ei sekoa naisten kanssa (ainakaan niin, että leviää julkiseksi)
- Utti ei riko paikkoja eikä ole hakannut ketään.
- Utti jaksaa jakaa tietoaan kiittämättömille faneille.
- Utti treenaa natuna tosi kovien hormonikörmyjen kanssa. Vois luonne antaa periksi aika monella muulla.
- Kovat voimatasot, vaikka jätkä on vaan bodari. Ja vielä natuna. Moni kunnolla myrkyttänytkään ei pumppaa 70kg kässäreillä mitään tasapenkkiä ikinä.
- Satakiloa tiukkaa lihaa natuna. Natuna!!

Tossa olis täydet eväät kyllä Jumalakompleksiin.
utti on hieno ja esimerkillinen naturaali cbb-ukko nuorille sali harrastelijoille miksei myös vanhemmillekkin,mutta kommenttisi 70kg kässäri judanssista nyt ei aivan mene läpi.voimanosto ja kehoilu 2 eri asiaa.sali @ kellari missä välillä käyn jumpalla on sen näköistä karjua et kääntyisit ovelta takas.kyllä kuule lääkkeillä romut liikkuu toiseen tapaan et jatka uniasi vaan

Peeter ja joku muukin on mainostanut Uttia erikoiseksi. Enpä tiedä, jos vertaa muihin bodyscenessä heiluviin ukkoihin, niin vaikuttaa hyvinkin normaalilta ja täyspäiseltä.
Utti ja J.Nyyssölä ovat bodymaailman älyköt, ehkä ainoat sellaiset

Peeter ja joku muukin on mainostanut Uttia erikoiseksi. Enpä tiedä, jos vertaa muihin bodyscenessä heiluviin ukkoihin, niin vaikuttaa hyvinkin normaalilta ja täyspäiseltä.
Utti ja J.Nyyssölä ovat bodymaailman älyköt, ehkä ainoat sellaiset

Utti sanoi Alonan haastattelussa, että hän olisi loukkaantunut jos joku pitäisi häntä tavallisena ja normaalina

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom