CBB Utti Hulkki Hietala

Mä oon kyllä ihmeissäni nykymeiningistä: munakas uhmailee kaikille, mikellä on lippis ja tanktoppi + wlogit loppui ja nyt puhutaan käyräkyrvistä allun kanssa, utti heiluu hihattomissa ja Bullilla jotain hellyyttäviä selfiekuvia koiran kanssa instassa.

Mitähän seuraavaksi. Jään innolla odottamaan!

Niin no itsepähän ekana heitit bensaa liekkeihin,

Mä oon kyllä ihmeissäni nykymeiningistä: munakas uhmailee kaikille, mikellä on lippis ja tanktoppi + wlogit loppui ja nyt puhutaan käyräkyrvistä allun kanssa, utti heiluu hihattomissa ja Bullilla jotain hellyyttäviä selfiekuvia koiran kanssa instassa.

Mitähän seuraavaksi. Jään innolla odottamaan!

Teuvo Loman suunnittelee kisauraa?

"Pieni" ero. Utti on kyl saanu hienoa kehitystä. Videossa pumppi yms mut jokatapauksessa

110-101-91-jpg.29016

Tässä näkyy muuten lievästi utin mielialan kehitystäkin nettikeskustelua kohtaan. Vasemmalla ihan innokas, keskellä vähän ihmettelee ja oikealla vituttaa jo aika rankasti. Tämän päätelmän tein taas hiitti genova aivoillani :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tässä näkyy muuten lievästi utin mielialan kehitystäkin nettikeskustelua kohtaan. Vasemmalla ihan innokas, keskellä vähän ihmettelee ja oikealla vituttaa jo aika rankasti. Tämän päätelmän tein taas hiitti genova aivoillani :D

Hiitille vois tehdä välillä hyvää aavistuksen rajoittaa tuota sienten popsimista.

Utti treenaa jalat 4 kertaa viikossa!?! Miks? Ei kai jalat ehdi palautua tuossa ajassa? Vai onko tarkoitus ylikuormittaa?
Utin blogissa 6.6. sanottiin näin:
"Sitten päästään ohjelman täyteen versioon käsiksi, eli nyt jalat/olkapäät/kädet tulee 4x viikossa. Rinta ja selkä tehdään vain pari kertaa läpi, eli nuo ovat nyt enemmänkin ylläpidossa. Tämä tarkoittaa pieniä muutoksia treenikiertoon/jakoon, eli esimerkiksi Myo repsit ovat nyt heti maanantaina tällaisessa melkein koko kropan höpöhöpöjumpassa."

Eli Utti on totutellut kevään kisan jälkeen kroppaansa tiheän frekvenssin ohjelmaan, joka kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta etenkin natikoille. Ihan hetihän tuohon ei voi hypätä, sillä ylirasitusta ei tietysti haeta ja sen suhteen pitää olla varovainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom