CBB Utti Hulkki Hietala

"Pieni" ero. Utti on kyl saanu hienoa kehitystä. Videossa pumppi yms mut jokatapauksessa

110-101-91-jpg.29016

Jaa, itse olen ainakin alusta asti tavannut treenata pitkähihainen päällä.

Syystä että?

Nuorena treenasin aina huppari ja pitkät housut päällä, kun silloin tuli tehtyä isommilla painoilla ja pelotti aina loukkaantumisriski, kun oli joka liikkeessä aina joku helvetin raskas sarja max 3-5 toistoa mukana. Varmistin siis, että pysyy paikat lämpiminä.
Nyt vanhemmalla iällä, treenaan aina t-paidassa ja shortseissa, kun on niin pienet painot käytössä, niin ei niillä saa paikkoja rikki niin helposti.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Miten se Satu tähän liittyy?
Eikös näillä kahdella jotain vispilänkauppaa ollut? Ainakin tykkäävät reissata yhdessä ja värkätä muita projekteja ;)

Ja joo itellä ainakin pakko treenata toppi päällä, muuten tulee niin hiki ja kuuma ettei semmosta saimaata ole pohjois-savossa ennen nähty.

Mä oon kyllä ihmeissäni nykymeiningistä: munakas uhmailee kaikille, mikellä on lippis ja tanktoppi + wlogit loppui ja nyt puhutaan käyräkyrvistä allun kanssa, utti heiluu hihattomissa ja Bullilla jotain hellyyttäviä selfiekuvia koiran kanssa instassa.

Mitähän seuraavaksi. Jään innolla odottamaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom