Urheilulajit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja höyhen
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olisin vaan kiinnostunut, et käyttääkö pakkotoistoa paljonki muut urheilijat ku punttaajat? Ite harrastan kilpauintia ja oon löytäny paljon hyödyllistä tietoo esim. lisäravinteista ja yleensäkin uinnin tueks voiman hankinnasta... Yleensä ei vaan hirveesti viitti ääneen puhuu et käy pakkotoistossa, ku on toi roinafoorum ja muuta ja jotkut vetää tyhjänpäiväsiä johtopäätöksiä(ku on vaan niitäkin ihmisiä), vaik ihan naturaali ja sitä kannattaakin....

judoa nyt kohta 1½ vuotta.. täältä mä itseasiassa sain innostuksen salille lähtemiselle :worship:

Originally posted by höyhen
Olisin vaan kiinnostunut, et käyttääkö pakkotoistoa paljonki muut urheilijat ku punttaajat? Ite harrastan kilpauintia ja oon löytäny paljon hyödyllistä tietoo esim. lisäravinteista ja yleensäkin uinnin tueks voiman hankinnasta... Yleensä ei vaan hirveesti viitti ääneen puhuu et käy pakkotoistossa, ku on toi roinafoorum ja muuta ja jotkut vetää tyhjänpäiväsiä johtopäätöksiä(ku on vaan niitäkin ihmisiä), vaik ihan naturaali ja sitä kannattaakin....

Uintia? Minäkin harrastan. Missäs päin Suomea treenaat? Ja missä seurassa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Rouskis
Minä pelaan koripalloa, tosin alkaa vähitellen jäädä puntin varjoon.

Minulla vastaavasti on käynyt niin, että yli 15 vuoden punttitreenin jälkeen on alkanut jääkiekko ja kaukalopallo viedä voiton. Nykyisin punttitreeni, jos siihen on yleensäkään aikaa, on enemmänkin ylläpitävää treeniä. Eihän tästä kokonaan osaa kuitenkaan luopua ja hyvä niin.

Futista tulee pelailtua ihan omaksi iloksi, ajattelin että pitäiskö mennä johonkin seiskadivariin pelaamaan :D. Ja itämaisia itsetyydytyslajeja on tullut harrastettua joskus, ja tulevaisuudessa olisi tarkoitus aloittaa Krav Maga.

Koripallo on täälläkin lajina!

Tänä kesänä ajattelin treenata punttia aikas paljon, jos vaikka ens kaudella pääsis donkkaan ihan pelissä. :david:

Potkunyrkkeilyä on tullu harrastettua 5 vuotta. Ja kamppailulajeja yhteensä n. 16 vuotta.

Originally posted by sokka
Potkunyrkkeilyä on tullu harrastettua 5 vuotta. Ja kamppailulajeja yhteensä n. 16 vuotta.

Kick- vai Thai-nyrkkeily? Varmaan kick, mut moni käyttää thai-nyrkkeilystäkin samaa nimitystä. Ite 6 vuotta thai-nyrkkeilyä vähä enemmän ja nyt vähän vähemmän.

Palloa potkin vielä viimeisiä vuosia, ennen kuin punttaaminen vie kokonaan voiton...

Originally posted by Zonked
Futista tulee pelailtua ihan omaksi iloksi, ajattelin että pitäiskö mennä johonkin seiskadivariin pelaamaan :D. Ja itämaisia itsetyydytyslajeja on tullut harrastettua joskus, ja tulevaisuudessa olisi tarkoitus aloittaa Krav Maga.

:lol2: itsetyydytyslajeja vai.. toi krav maga on kyl hieno laji =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom