Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kilkenny
Eikös unet ole yleensä normaalia lyhyemmät kunnon läträyksen perään, koska REM-vaihe jää kokonaan pois. Itte en ainakaan koskaan ole ollut valot pimeänä yli kuutta tuntia.
) että ei voinut muuta kun nukahtaa...
Originally posted by Kilkenny
Eikös unet ole yleensä normaalia lyhyemmät kunnon läträyksen perään, koska REM-vaihe jää kokonaan pois. Itte en ainakaan koskaan ole ollut valot pimeänä yli kuutta tuntia.
Originally posted by Jimbe
.
Ja tosta lääkekuurista, niin itse asiassa mulla onmutta en usko sen vaikuttavan koska ei ainakaan haittavaikutuksissa lue mitään moisesta.
Originally posted by osku
Mulla ainakin kynnyskysymykseksi roinaamisessa muodostui unettomuus,aika yksilöllistä se kuitenkin on.
Vaan ihan lääkettä sen varsinaisessa merkityksessä.Originally posted by Banner
Angelicalle: Kyllä tavallinen yleislääkärikin kyselee syitä unettomuuteen, multa se kysy painoa, kun oli määräämässä Tenoxia, jolla ei kuulemma ole sivuvaikutuksia..;) Kyllä unettomuuteenkin voi saada hoitoa joka toimii, tai ainakin mä sain. Mutta vähän täytyi aiheeseen tutustua, kirjasto on hyvä paikka aloittaa..
Se on kyllä totta että kaikilta ihmisiltä ei unettomuutta saada hoidettua. Mutta vahvat unipillerit ei varmastikaan kovin usein pitkällä juoksulla auta, vaan aiheuttavat mahdollista riippuvuutta ja sitä kautta ongelmia. Vaikka susta tuntus että kaikki tiet on käyty loppuun, niin suosittelen ottamaan yhteyttä sinne unettomat ry:hyn..
No totta kai aina talven alussa ramasee niin perkeleesti kun on jo kello neljä päivällä ihan sysimustaa ulkona. Näin ainakin mullaJukelius sanoi:Mulla on ainakin ihan sama juttu. Väsyttää!! En sit tiiä olisiko lumen tulolla jotain lisävaikutusta (lisää happea ilmassa). Ainahan reenin jälkeen väsyttää. Mutta talven alussa sitä enemmänkin.