Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
muffy sanoi:Ei ei ei ei.... Puhun siitä kun esim jos istahdat johonkin vähäks aikaa niin lihakset tavallaan 'nukahtaa' hetkessä ja muutenkin tuntuu olevan sellanen raukea fiilis et vois ottaa nokoset millon vaan missä on vähänkin rauhallisempaa. Mulla tulee nää etenkin sillon kun on kovemmat reenit meneillään. Mut ei siis kesken reenin.
muffy sanoi:Puhun siitä kun esim jos istahdat johonkin vähäks aikaa niin lihakset tavallaan 'nukahtaa' hetkessä
ruzina sanoi:Onko kokemuksia tuollaisista uinahtamislääkkeistä tjsp. ? Kannattaako testailla, vai pitäiskö alkaa harrastaan jotain yömyssyjä :kippis1:
Lampunjalka sanoi:ruzina, kannattaa käydä puhumassa tosta jollekin erikoistuneelle lekurille, niin voisit saada sekä hyviä vinkkejä ja tarpeen mukaan lääkkeenkin.
Mulla on kanssa monesti tollain, että koko päivän väsyttää ja sitten jo aikaisin tulis uni ja sen yli sinneteltyä ei sitten enää tule mitenkään.
Voisit kyllä pistää uuden threadin pystyyn asiasta tai nostaa ylös jonkun vanhemman asiaan enemmän viittaavan, ettei mene tämäkin ketju ihan offtopiciksi.
neutraali sanoi:Mitä vanhemmaksi tulee sitä enempi väsyttää ja punttien nostelu edes auttaa ainakin minulla lähes kroonista väsymys tilaa :( , mitkään kevennetyt treeni viikot ei siihen auta, varmaan pitäs olla puolivuotta treenaamatta niin normalisoitus olo, mutta siinäkään ei taas ole mitään järkeä.