Unelma-autosi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
MJ45 sanoi:
Eikös se ole huonoa ajettavuutta jollei saa edes autoa kääntymään normaalisti?? Eräässä brittiläisessä auton testausohjelmassa näytettiin et miten toi auto liikkuu.
Onhan toi ihan pirun mukava jos pääsee ajamaan kovaan jotain mutkittelevia teitä pitkin tai jotain vastaavaa.... MUTTA kaupunkiajossa tolla autolla ei tee yhtään mitään. Ja tos on ihan pirun pitkä viive kun turbo menee päälle/alkaa vaikuttaa, siis luvattoman pitkä aika!

No voe elämä!
Nyt taidat kyllä puhua siitä Mitsubishi Lancer EVO VIII FQ-400 mallista minkä ne testasivat Top Gearissa :thumbs:
 
hanttu sanoi:
No voe elämä!
Nyt taidat kyllä puhua siitä Mitsubishi Lancer EVO VIII FQ-400 mallista minkä ne testasivat Top Gearissa :thumbs:
Ei perkuleen perkule :kippis1:
Miten mä ny sekoitin noi autot ihan täysin :nolo:

Ps. hyvä että huomasit.... nyt nolottaa "hieman" :arvi: :arvi:
 
Rock^ sanoi:
Tunnetaan myös nimellä katseenkääntäjä ja Supran tappaja :hyper: Ei oo niin älyttömän kalliskaan, siis käytettynä. Ehdottomasti meikäläisen unelma-auto.

Kyllä nuo Mitsu 3000GT VR4:t on aika saakelin kalliita. Tosin kalliita on Supra Twin Turbot ja Skylinetkin. 3000GT jää muuten Supralle jos kuivalla asfaltilla skabataan. ;)
 
MJ45 sanoi:
Ei perkuleen perkule :kippis1:
Miten mä ny sekoitin noi autot ihan täysin :nolo:

Ps. hyvä että huomasit.... nyt nolottaa "hieman" :arvi: :arvi:
No niin:) Mä jo hiukka ihmettelin kun höpötit turbon yli pitkästä viiveestä.........Kaverilla on toi kärry ja kyllä se turbo vielä eilen monotti salamaakin nopeammin :D Kääntösäde siinä on nelivedoille tyypillinen ;)
 
MJ45 sanoi:
Ja tos on ihan pirun pitkä viive kun turbo menee päälle/alkaa vaikuttaa, siis luvattoman pitkä aika!

Mistä sä tuon repäsit (tiedän että puhut evosta) ?
 
Force sanoi:
Kyllä nuo Mitsu 3000GT VR4:t on aika saakelin kalliita. Tosin kalliita on Supra Twin Turbot ja Skylinetkin. 3000GT jää muuten Supralle jos kuivalla asfaltilla skabataan. ;)
En kyllä yhdistäisi Skylinea Supraan tai 3000GT:en, eli ei niitä IMO oikein voi verrata.
Tuo että 3000GT jää Supralle on taas sitten kiinni niin monesta asiasta ettei sitä voi noin jyrkästi sanoa.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MJ45 sanoi:
Siitä Top Gear ohjelmasta. Ei ole omakohtaisia kokemuksia.

No perkele, niinpä olikin. Olin sopivasti unohtanut tuon osan ko. jaksosta :)
 
Force sanoi:
Mikä niissä on niin erilaista ettei voi verrata?
Skyline on lähestulkoon täysverinen kilpa-auto ja kulttimaineessa. Onko Suomessa 2 vai 3 Skylinea rekisterissä? Suprat (varsinkin vanhat romut) toimivat usein munanjatkeina ja ovat nykyään aika yleisiä. 3000 GT:tä ei myöskään voi verrata Skylineen, koska Skyline on vaan niin hiton kova. :whip:
 
Force sanoi:
Mikä niissä on niin erilaista ettei voi verrata?


Tomi sanoi:
Skyline on lähestulkoon täysverinen kilpa-auto ja kulttimaineessa. Onko Suomessa 2 vai 3 Skylinea rekisterissä? Suprat (varsinkin vanhat romut) toimivat usein munanjatkeina ja ovat nykyään aika yleisiä. 3000 GT:tä ei myöskään voi verrata Skylineen, koska Skyline on vaan niin hiton kova.

Tuossahan se oikeastaan jo tulikin. Tosiaan suomessa taitaa olla ihan pari Skylinea rekisterissä kun taas toisaalta Supria on joka nurkassa jo nykyään ja vaikka 3000GT ei niin yleinen ja väsynyt olekaan kuin Supra niin ei sitäkään voi verrata Nissaniin. Ei tähän mitään virallista lausuntoa voi antaa mutta kyllä ne ihan eri maailmoista on.
 
Skylinessä on noista ainoana neliveto+nelipyöräohjaus. 3000GT VR4:ssa neliveto ja Supra TT takatuuppi. Moottorispecseissä ei ihmeitä eroja ole Supran ja Skylinen välillä. Suprassa 3.0 rivi-6 tuplaturbolla ja Skylinessä 2.6 rivi-6 tuplaturbolla. 3000GT VR4:ssa 3.0 V6 tuplaturbolla. Suorituskyky specsien mukaan samaa luokkaa. Supralle ja VR4:lle ilmoitetaan 320hv/427Nm ja Skylinelle 280hv/360Nm (oikeasti enemmän). 0-100km/h kaikilla 5 sekunnin pinnassa. Ei noista japskispecseistä tosin ota selvää, kun ilmeisesti joku laki määrää, että 280hv on maksimi ja siksi esim. Honda NSX ja Skyline ilmoittavat 280..

Samassa luokassa Supra TT, Mitsu 3000GT VR4 ja Skyline GTR R32 painivat.
 
Top Gear
The Stig's power lap times

# Ferrari F60 Enzo - 1.19.0
# Ariel Atom - 1.19.5
# Porsche Carerra GT - 1.19.8
# Mercedes McLaren SLR - 1.20.9
# Ford GT - 1.21.9
# Ferrari 360 CS - 1.22.3
# Porsche GT3 RS - 1.22.3
# Murcielago - 1.23.7
# Zonda - 1.23.8
# Koenigsegg - 1.23.9
# Noble - 1.25.0
# Gallardo - 1.25.8
# Lotus Exige - 1.26.4
# Chevrolet Corvette - 1.26.8
# Porsche 911 GT3 - 1.27.2
# TVR 350C - 1.27.5
# BMW M3 CSL - 1.28.0
# Dodge Viper SRT-10 - 1.28.5
# MG SV - 1.28.6
# Porsche 911 Carrera S - 1.28.9 (very wet)
# Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9
# BMW Alpine Z8 - 1.29.0
# Mercedes CL65 - 1.29
# Alfa 3.7 GTA - 1.30.0
# Subaru Impreza STI - 1.30.1
# Aston Martin DB7 GT - 1.30.4
# Audi S4 - 1.30.9
# Porsche 911 turbo - 1.31.0
# Vauxhall VX 220 turbo - 1.31.3
# Honda NSX Type R - 1.31.6
# BMW M3 - 1.31.8
# Nissan 350Z - 1.31.8
# Mazda RX8 - 1.31.8
# Ford Focus RS - 1.32.2
# Lotus Esprit V8 - 1.32.5
# Audi TT V6 - 1.32.7
# MG ZT - 1.33
# Noble - 1.33.1
# Mercedes SL 55 AMG - 1.33.2
# Volkswagen Golf R32 - 1.33.2
# Volvo S60R - 1.35.0
# Ferrari 575 - 1.35.2
# Alfa 147 GTA - 1.35.6
# Lotus Elise - 1.35.6
# Aston Martin Vanquish - 1.36.2
# Renault Clio v6 - 1.36.2
# Honda Civic Type R - 1.36.5
# Saab 95 hot aero - 1.37.9
# Mazzer - 1.38.0
# Bowler Wildcat - 1.39.4
# Bentley Arnarge - 1.40.8
# Overfinch - 1.44.0


Ei joku viitsis kaivaa tuohon autojen hintoja perään
(vaikka Saksan suositushinnat).
 
1. enzo
2. pyykkiainetta ei löytynyt käytettynä
3. porsche
4. vermon kiertäjä

"köyhän miehen mallin" viimesestä saisi ostamalla sl55:n ja laittamalla tähän slr-optiikkapaketin ja korisarjan. noita on alle 100 000e saksassa mm. brabus:n 6.4l malleina...
 

Suositut

Back
Ylös Bottom