- Ikä
- 41
http://www.dodge.com/srt-10/ taikka sit toi.. jossain testissä oli että ihan järkyttävä ajettava jo 200km/h vaikka kulkiskin paremmin.. olishan toi tietysti karu kaupungilla veivata
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
total13 sanoi:315/25-23=renkaiden profiili prosentteina leveydestä; tässä
tapauksessa siis 315*0.25= ~79mm
Höpöhöpö, olet väärässä, renkaan profiili 25 ei tarkoita että renkaan sivureunan korkeus olisi 25mm, vaan juuri tuon laskun mukaan. Se profiilimerkintä tarkoittaa renkaan kulutuspinnan leveyden ja sivureunan korkeuden suhdetta.Zentic sanoi:Huomasin vielä tän. Eli tuo 25 tarkoittaa 25mm:ä. Tuollaista laskua ei ole olemassakaan :jahas:
foobari sanoi:Höpöhöpö, olet väärässä, renkaan profiili 25 ei tarkoita että renkaan sivureunan korkeus olisi 25mm, vaan juuri tuon laskun mukaan. Se profiilimerkintä tarkoittaa renkaan kulutuspinnan leveyden ja sivureunan korkeuden suhdetta.
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
Itse suollat nyt sellaista että.. Tuo profiilisuhde tarkoittaa todellakin renkaan leveyden ja korkeuden suhdetta prosentteina! Jos renkaan koko on 215/25, niin renkaan korkeus on tällöin 215mm * 0.25 =53.75mm =~5.4cmZentic sanoi:Tämähän se kylläkin on täyttä . Ajatellaanpa sillätavalla että, jos renkaan leveys olisikin 215 ja profiili toi 25 niin oisko se renkaan sivureuna muka sitten erin kokoinen. Minusta se pysyy samana. Käykääpä kuule profiililla 50 olevan renkaan sivureuna mittaamassa niin varmastin mitta näyttää 5cm.
Jos rengas on 215/25 niin sivureuna on jotain 53mm. Jos rengas on 215/50 niin sivureuna on jotain 107mm. Uskaltaisin väittää ettet tiedä paskaakaan tästä asiasta.Zentic sanoi:Tämähän se kylläkin on täyttä . Ajatellaanpa sillätavalla että, jos renkaan leveys olisikin 215 ja profiili toi 25 niin oisko se renkaan sivureuna muka sitten erin kokoinen. Minusta se pysyy samana. Käykääpä kuule profiililla 50 olevan renkaan sivureuna mittaamassa niin varmastin mitta näyttää 5cm.
Ichiro sanoi:Jos rengas on 215/25 niin sivureuna on jotain 53mm. Jos rengas on 215/50 niin sivureuna on jotain 107mm. Uskaltaisin väittää ettet tiedä paskaakaan tästä asiasta.
Zentic sanoi:Tarkoitin vertailla 315/25 ja 215/25 sen kaavan mukaan. Näissä minun mielestä pitäisi olla saman kokoinen sivureuna. Eli se lasku kaava on perseestä.
Zentic sanoi:Tarkoitin vertailla 315/25 ja 215/25 sen kaavan mukaan. Näissä minun mielestä pitäisi olla saman kokoinen sivureuna. Eli se lasku kaava on perseestä.
Haha, mee pöllö kotiis niitten "lasku kaavojes" kanssa. Ota vaikka taskulaskin ja mittanauha messiin ja mee lähimpään rengasliikkeeseen ihmettelemään ennenkuin mölyät täällä suureen ääneen.Zentic sanoi:Tarkoitin vertailla 315/25 ja 215/25 sen kaavan mukaan. Näissä minun mielestä pitäisi olla saman kokoinen sivureuna. Eli se lasku kaava on perseestä.
Zentic sanoi:Tämähän se kylläkin on täyttä . Ajatellaanpa sillätavalla että, jos renkaan leveys olisikin 215 ja profiili toi 25 niin oisko se renkaan sivureuna muka sitten erin kokoinen. Minusta se pysyy samana. Käykääpä kuule profiililla 50 olevan renkaan sivureuna mittaamassa niin varmastin mitta näyttää 5cm.
No problemos... mokia sattuu kaikille, mut se on miehen merkki et ne osaa myös tarvittaessa myöntää.Zentic sanoi:Ei kanneta kaunaa.