Unelma-autosi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
MJ45 sanoi:
Ja tos on ihan pirun pitkä viive kun turbo menee päälle/alkaa vaikuttaa, siis luvattoman pitkä aika!

:offtopic:
Jeremy Clarkson osaa olla tosi uuno joskus, vaikka se autoista tietääkin paljon. Tätäkin EVOa pitää osata käskyttää oikein jos haluaa, että se "kulkee". Vasemman jalan jarrutukset ja täyskaasu vaihdot kuuluvat tällaisen auton käskyttämiseen.

ps. vaikka en mä mitään autoista tiedäkään :D
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
nevahood sanoi:
"köyhän miehen mallin" viimesestä saisi ostamalla sl55:n ja laittamalla tähän slr-optiikkapaketin ja korisarjan. noita on alle 100 000e saksassa mm. brabus:n 6.4l malleina...

Tahtoo :kuvia:
 
hanttu sanoi:
:offtopic:
Jeremy Clarkson osaa olla tosi uuno joskus, vaikka se autoista tietääkin paljon. Tätäkin EVOa pitää osata käskyttää oikein jos haluaa, että se "kulkee". Vasemman jalan jarrutukset ja täyskaasu vaihdot kuuluvat tällaisen auton käskyttämiseen.

ps. vaikka en mä mitään autoista tiedäkään :D
Joo hyvinkin mahdollista... Ite en oo tollasta autoa päässyt käskyttää ni enpä tiedäkään siitä oikein mitään! :rolleyes:
 
nigster sanoi:
Tuossahan se oikeastaan jo tulikin. Tosiaan suomessa taitaa olla ihan pari Skylinea rekisterissä.


Itse asiassa taitaa olla yksi, jossa ohjaus muutettu vasemmalle puolelle (vakiona kaikki oikeanpuolisella ohjauksella). Kyseisestä yksilöstä oli GTI-magazinessa juttua pari-kolme vuotta sitten. Vai onko näitä tullut lisääkin?
 
BMW e46 m3 hartge v8:silla tietenkin :rock:

Realistisena vaihtoehtona ensimmäiseksi autoksi e36 m3 ja e39 540ia joista toinen löytyy jonkun ajan päästä pihastani :(
 
hanttu sanoi:
:offtopic:
Jeremy Clarkson osaa olla tosi uuno joskus, vaikka se autoista tietääkin paljon. Tätäkin EVOa pitää osata käskyttää oikein jos haluaa, että se "kulkee". Vasemman jalan jarrutukset ja täyskaasu vaihdot kuuluvat tällaisen auton käskyttämiseen.

ps. vaikka en mä mitään autoista tiedäkään :D

Hmm, eikös se EVO kasia ole kehunut joka käänteessä, paitsi kun puhui sen käytännöllisyydestä arkiajossa? Pieni kone ja jumalaton turbo, ei se oikein pelaa, jos ei olla oikealla kierrosalueella ja oikea vaihde päällä. Siinä pätkässä homma oli vielä ylikärjistetty, ja se yritti kiihdyttää isoimalla vaihteella kävelyvauhdista. Tästä pieni kone - iso turbo yhdistelmästä saadaan kiittää rallisarjaa.
 
Käytännöllisyys ennen kaikkea eli Range Rover Vogue tai Porsche Cayenne. Nuo tosin ovat hankittavissakin, massatuotantoa. Eri asia ovat sitten nuo "yksilöt", joita on aivan turha alkaa luettelemaan :kuola:
 
Finnatro sanoi:
Itse asiassa taitaa olla yksi, jossa ohjaus muutettu vasemmalle puolelle (vakiona kaikki oikeanpuolisella ohjauksella). Kyseisestä yksilöstä oli GTI-magazinessa juttua pari-kolme vuotta sitten. Vai onko näitä tullut lisääkin?

Tossa on se "suomen ensimmäinen vasuri-skyline":


http://www.helan.to/henri/skylineinfo.html
 
Herran jumala :eek: !

Maybach1_450.jpg


Edit- lisää kuvia:

m7_450.90626.jpg


mm3_450.90775.jpg



Edit2- Merkki taitaa olla Maybach Coupé Exelero ja vaivaiset 360km/h näyttää olevan maksiminopeus :hyper: .
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tampio sanoi:
Herran jumala :eek: !
...
Edit2- Merkki taitaa olla Maybach Coupé Exelero ja vaivaiset 360km/h näyttää olevan maksiminopeus :hyper: .

Pätmän-auto!

Facts
V-12 Biturbo, 5908 cm³, based on M-285 engine
VMAX: 351 KM/H
Power: 515 kW/700 PS at 5000/rpm
Max. Torque: 1020 Nm at 2500/rpm
Length: 5890 mm
Width: 2140 mm
Height: 1390 mm
Fuel tank: 110 l
Weight: 2660 kg

0-100 4,4 s

23" vanteilla, joissa 315 mm nakit alla. Profiili "konservatiivinen" 25 mm. :jahas:

http://www.das-projekt.com/

Aikamoinen laiva. Ei todellakaan tarkoitettu ruuhka-aikaan tai taskuparkkeeraukseen. Pidempi kuin Maybach 57! Uusin lelu riistokapitalisteille. :worship:
 
Tomppa85 sanoi:
23" vanteilla, joissa 315 mm nakit alla. Profiili "konservatiivinen" 25 mm. :jahas:

renkaiden koko ilmoitetaan kylläkin:

315/25-23

jossa 315/25-23=renkaiden leveys milleinä

315/25-23=renkaiden profiili prosentteina leveydestä; tässä
tapauksessa siis 315*0.25= ~79mm

315/25-23=vanteen kehän halkaisija tuumina
 
Force sanoi:
Kyllä nuo Mitsu 3000GT VR4:t on aika saakelin kalliita.
Mitä on "saakelin kallis"? USAssa kun asustelin niin vähän ajetut oli jossain 10k$ tuntumassa, joten ostohintaa ei ainakaan kalliina voi pitää - huollot on sitten toinen juttu...

Katsokaa vaikka www.ebay.comista...
 
Mä ottaisin hemillä, blowerilla ja nossilla varustetun cudan. Siinä ois sopivan äijäauto mun makuun. Toinen kiva auto ois vaikka joku mk2 eskortti varustettuna samalla hemipaketilla ja se auto ois sitten ihan originaalin näköinen alla 145 renkaat ja pakoputkena joku 2 tuumainen mehupilli...Sillä odottelisin karvahattu ja jussipaita päällä liikennevaloissa amis bemarikuskeja :D ...Nykyautot ei oikein sytytä mua... minun mielestä autot tehdään metallista ei muovista, niin ja ehdottamasti takaveto
 
total13 sanoi:
renkaiden koko ilmoitetaan kylläkin:

315/25-23

jossa 315/25-23=renkaiden leveys milleinä

315/25-23=renkaiden profiili prosentteina leveydestä; tässä
tapauksessa siis 315*0.25= ~79mm

315/25-23=vanteen kehän halkaisija tuumina

:eek:
 
total13 sanoi:
renkaiden koko ilmoitetaan kylläkin:

315/25-23

jossa 315/25-23=renkaiden leveys milleinä

315/25-23=renkaiden profiili prosentteina leveydestä; tässä
tapauksessa siis 315*0.25= ~79mm

315/25-23=vanteen kehän halkaisija tuumina

Se kylläkin ilmoitetaan tällä tavoin:

315/25 R23
 
Viper-srt10 :hyper:
 
Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom