Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jarmo82 sanoi:
Tollaisen kun joskus sais itselleen...
Kuulemma pirun huono ajettava, kääntymissäde on sama ku täysperävaunu rekalla!enceli sanoi:Liittyy tähän kerhoon, hauskin auto mitä olen ikinä ajanut *innostasoikeahymiö*
Kateellisten ;) Kääntymissädehän se on juuri se seikka mikä tekee autosta kun autosta huonon ajettavanMJ45 sanoi:Kuulemma pirun huono ajettava, kääntymissäde on sama ku täysperävaunu rekalla!
Tylerd sanoi:Kateellisten ;) Kääntymissädehän se on juuri se seikka mikä tekee autosta kun autosta huonon ajettavan
Mun -94 mallin Opel Sorsa 1,4Swing on vitun hyvä ajettava, kääntymissäde samaa luokkaa Suzuki PV:n kanssa
Mee nyt jo kotiis. Eli huono "ajettavuus" on suuri kääntösäde ja vaikea parkkeeraus kaupungissa, muhahaa...MJ45 sanoi:Tarkoitin vaan että sillä on esim.kaupungissa pirun vaikeeta laittaa autoa parkkiin!
foobari sanoi:Mee nyt jo kotiis. Eli huono "ajettavuus" on suuri kääntösäde ja vaikea parkkeeraus kaupungissa, muhahaa...
Kyllä se WRX STi ihan normaalisti kääntyy, ole huoleti. Ja se nimenomainen ajettavuus on oikein hyvä, käy ihmeessä vaikka itse koittamassa.
MJ45 sanoi:Tarkoitin vaan että sillä on esim.kaupungissa pirun vaikeeta laittaa autoa parkkiin!
Jeps. Normaalisti sentään "isotkin" autot kääntyy kuitenkin kohtuu normaalisti kaupungis - toisin kuin tuo Subaru. Totta että rata-ajossa toi on varmasti herkkupeli!enceli sanoi:No en oo vielä kohdannut sellaista "isoa" autoa mistä voisi sanoa, että olipa mukava laittaa parkkiin, Mini oli sellainen :D , eikä mun mielestä mukulakivillä mikään " sporttisempi" ole herkku ajaa, mutta sitten rata-ajo yms. on omiaan STi:lle.
EDIT: Bemarin X5 on mielestäni myös aivan herkku ajaa, ei mikään tykki, mutta mulla on jostain syystä heikkous noihin citymaastureihin, hienostunutta voimaa
Näin saman ohjelman eli BBC:n Top Gearin. Vaikka ne haukkuivat sen kääntymis-säteen, niin silti toi on aika helvatin kova vehje. Ne ajoi sitä niiden testirataa Lamborghini Murcielagon kanssa kilpaa ja ihmeen hyvin tuo Subaru pysyi siinä perässä. Mutkissa oli aivan kannassa kiinni, mutta suorilla jäi hieman.MJ45 sanoi:Eikös se ole huonoa ajettavuutta jollei saa edes autoa kääntymään normaalisti?? Eräässä brittiläisessä auton testausohjelmassa näytettiin et miten toi auto liikkuu.
Onhan toi ihan pirun mukava jos pääsee ajamaan kovaan jotain mutkittelevia teitä pitkin tai jotain vastaavaa.... MUTTA kaupunkiajossa tolla autolla ei tee yhtään mitään. Ja tos on ihan pirun pitkä viive kun turbo menee päälle/alkaa vaikuttaa, siis luvattoman pitkä aika!