Unelma-autosi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
...

Ehdottomasti California kid :kuola:

Ckidbig.jpg


CaliforniaKid2.jpg




Myös muut Hot Rodit lämmittää sydäntä :haart:

00000746.jpg


Ei se Diablokaan paha olis :thumbs:

Diablo.JPG
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aivan vitun porno! Meinasi laueta heti, kun näin ensimmäisen kerran kuvan :kuola: ^10 000. Ei kellään olisi lainata mulle sellaista 60 000 €? ;)

syvatty_etuviisto.jpg



861437_741355_ztg366.jpg
 
Jos joku sattui kattomaan eilen training dayn, niin siinä ollut Chevy Monte Carlo oli aikasta :rock: Tosin leffassa ollut yksilö oli vähän siistimpi kuin tää.
 

Liitteet

  • monte80.webp
    monte80.webp
    34,8 KB · Katsottu: 340
Niitä on niin monia, mutta tässä yksi:

yellowbird1.jpg


Eli RUF Yellowbird.

Tässä toinen:

556057flaminporsche1.jpg


Gemballa GTR 650 EVO

Tosin, jos realistisia ollaan, niin tämmöiseen olisi ehkä joskus varaa:

993cs2.jpg


Porsche 993 CS

Harraste"autoksi" kelpaisi esim.

obj8geo8pg1p5.png
 
MJ45 sanoi:
Kuulemma pirun huono ajettava, kääntymissäde on sama ku täysperävaunu rekalla!
Kateellisten :anssi: ;) Kääntymissädehän se on juuri se seikka mikä tekee autosta kun autosta huonon ajettavan :rock:

Mun -94 mallin Opel Sorsa 1,4Swing on vitun hyvä ajettava, kääntymissäde samaa luokkaa Suzuki PV:n kanssa:)
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tylerd sanoi:
Kateellisten :anssi: ;) Kääntymissädehän se on juuri se seikka mikä tekee autosta kun autosta huonon ajettavan :rock:

Mun -94 mallin Opel Sorsa 1,4Swing on vitun hyvä ajettava, kääntymissäde samaa luokkaa Suzuki PV:n kanssa:)

:david: :david: :david: Tarkoitin vaan että sillä on esim.kaupungissa pirun vaikeeta laittaa autoa parkkiin!
 
MB CL 55 AMG. Siinä se olisi. Etupäässä näkyy tiettyä mersun "äijyyttä" neline valoineen. Kaksiovisuus luo autolle täysin sporttisen ilmeen. Varustelutaso ja ajomukavuus olisi minulle jopa "turhan"kin hyviä (kuskin ulottuvilla muistaakseni joku +50 eri nappia). 0-100km/h muistaakseni 4.8(edit)sek, joka ei ole siis aivan tajuton raketti, mutta ehdottomasti enemmän kuin tarpeeksi hyvin autolle, jolla voi kuitenkin huoletta ajaa myös kahdenkympin ruuhka-ajoa.

Ja miksi CL eikä SL: no kun tällä voi ajaa myös talvella. S 55 AMG olisi ollut muuten se unelma-auto, mutta kun se on jo liian "äijä". Tarttisi olla puku päällä ja työelämässä joku korkea status, että se sopisi ollenkaan imagoon.

Tähän kuvaan vielä lisäksi joku pieni tyylikäs ilmanottoaukko konepeltiin, niin hieno olisi.

03cl5513.jpg
 
MJ45 sanoi:
:david: :david: :david: Tarkoitin vaan että sillä on esim.kaupungissa pirun vaikeeta laittaa autoa parkkiin!
Mee nyt jo kotiis. Eli huono "ajettavuus" on suuri kääntösäde ja vaikea parkkeeraus kaupungissa, muhahaa...

Kyllä se WRX STi ihan normaalisti kääntyy, ole huoleti. Ja se nimenomainen ajettavuus on oikein hyvä, käy ihmeessä vaikka itse koittamassa.
 
foobari sanoi:
Mee nyt jo kotiis. Eli huono "ajettavuus" on suuri kääntösäde ja vaikea parkkeeraus kaupungissa, muhahaa...

Kyllä se WRX STi ihan normaalisti kääntyy, ole huoleti. Ja se nimenomainen ajettavuus on oikein hyvä, käy ihmeessä vaikka itse koittamassa.

Eikös se ole huonoa ajettavuutta jollei saa edes autoa kääntymään normaalisti?? Eräässä brittiläisessä auton testausohjelmassa näytettiin et miten toi auto liikkuu.
Onhan toi ihan pirun mukava jos pääsee ajamaan kovaan jotain mutkittelevia teitä pitkin tai jotain vastaavaa.... MUTTA kaupunkiajossa tolla autolla ei tee yhtään mitään. Ja tos on ihan pirun pitkä viive kun turbo menee päälle/alkaa vaikuttaa, siis luvattoman pitkä aika!
 
MJ45 sanoi:
:david: :david: :david: Tarkoitin vaan että sillä on esim.kaupungissa pirun vaikeeta laittaa autoa parkkiin!

No en oo vielä kohdannut sellaista "isoa" autoa mistä voisi sanoa, että olipa mukava laittaa parkkiin, Mini oli sellainen :D , eikä mun mielestä mukulakivillä mikään " sporttisempi" ole herkku ajaa, mutta sitten rata-ajo yms. on omiaan STi:lle.

EDIT: Bemarin X5 on mielestäni myös aivan herkku ajaa, ei mikään tykki, mutta mulla on jostain syystä heikkous noihin citymaastureihin, hienostunutta voimaa
 
Zone-sarja -42%
enceli sanoi:
No en oo vielä kohdannut sellaista "isoa" autoa mistä voisi sanoa, että olipa mukava laittaa parkkiin, Mini oli sellainen :D , eikä mun mielestä mukulakivillä mikään " sporttisempi" ole herkku ajaa, mutta sitten rata-ajo yms. on omiaan STi:lle.

EDIT: Bemarin X5 on mielestäni myös aivan herkku ajaa, ei mikään tykki, mutta mulla on jostain syystä heikkous noihin citymaastureihin, hienostunutta voimaa
Jeps. Normaalisti sentään "isotkin" autot kääntyy kuitenkin kohtuu normaalisti kaupungis - toisin kuin tuo Subaru. Totta että rata-ajossa toi on varmasti herkkupeli!

Eikös tosta BMW X5:sta ole aika tykki versiokin olemassa? 0-100km/h tais mennä johonkin 5s. pintaan. Ja toi on mun mielestä ihan kiitettävästi noinkin kookkaalta vehkeeltä!

Oma unelma auto on näinkin tavallinen kuin Saab 9-3 Aero, ja sellasen ostankin seuraavaksi
:rock:
http://www.anticandson.com/wallpapers/saab-93aero-800.jpg
 
MJ45 sanoi:
Eikös se ole huonoa ajettavuutta jollei saa edes autoa kääntymään normaalisti?? Eräässä brittiläisessä auton testausohjelmassa näytettiin et miten toi auto liikkuu.
Onhan toi ihan pirun mukava jos pääsee ajamaan kovaan jotain mutkittelevia teitä pitkin tai jotain vastaavaa.... MUTTA kaupunkiajossa tolla autolla ei tee yhtään mitään. Ja tos on ihan pirun pitkä viive kun turbo menee päälle/alkaa vaikuttaa, siis luvattoman pitkä aika!
Näin saman ohjelman eli BBC:n Top Gearin. Vaikka ne haukkuivat sen kääntymis-säteen, niin silti toi on aika helvatin kova vehje. Ne ajoi sitä niiden testirataa Lamborghini Murcielagon kanssa kilpaa ja ihmeen hyvin tuo Subaru pysyi siinä perässä. Mutkissa oli aivan kannassa kiinni, mutta suorilla jäi hieman.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom