Unelma-autosi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä olen jo pitkään tahonut jonkun urheiluauton. Sellaisen todella erikoisen, matalan, hyvän värisen, isoilla aluvanteilla jaja.. :haart:
Mutta siihen tarvitaan myös rahaa. :curs: Miksei kaikki voisi olla ilmaista? :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tahvo Tohveli sanoi:
Mercedes-G-55-amg.jpg

Siinähän se tositoimissa. Uskaltaisi lähteä liikenteeseen huonommassakin säässä. Range Roverikin toki kelpaisi.
Ei olis uskonu, et toi mun unelma-auto tulee jo ekalla sivulla vastaan. Tossa Mersussa on vaan jotain todella alkukantaista. :kippis1: Itse tosin haluaisin sen lyhyemmän mallin.

Sopiva kesäautokin jo mainittiin. Toi tosin on todella epärealistinen.

porsche%20911%20turbo%20x50_A.jpg

bmw 760 il ja hamannin tai alpinan varustelemana tai sitten bmw X5 4.6is ja jonku hovivirittäjän varustelemana ja tietty vortecin remmi olis tietty mukava lisä siellä pellin alla. ja autohan sitten luonnollisesti piki mustana ja mustilla vanteilla ja laseilla, sekä kokonaan musta nahkasisustus

Mä tahtoisin volvo c70:n.. :haart: Jostakin syystä mä oon aivan rakastunut niihin, sellainen kuparinoranssi olis aika kiva.. http://www.aspconsortium.org/volvo_c70_coupe.jpg
Tai joku tumma metalliväri, sininen ehkä.. Netistä katselen aina kuvia kuola valuen. Avokilta opittuja tapoja, harva se päivä pitää surffata tietyille autosivuille kyttäilemään, olisko tullu hyviä autoja myyntiin.. :D
Mersu 320 CLK http://202.172.245.121/ProductImages/Product/CLK 320/Main/12975.jpg olis kans unelma, olen "livenä" tavannut aivan mahtavan yksilön, jossa oli sähkönsininen väri.. :haart: :haart:

Kuitenkin jään vain haaveilemaan noista, sillä perheestä löytyy jo yksi urheiluauto...

Tuleva autoni:

s8.jpg

Peugeot 406 Coupe, omasta mielestä eräs linjakkaimmista autoista. Muodot Pininfarinan käsialaa, ei vaadi pop-niiteillä kiinnitettäviä muoviosia tms. Toisena vaihtoehtona sitten Buick Regal Turbo GN/T-type hieman piristettynä. Karua voimaa.

eipä ole ruma tämäkään, panisin:
mercedes%20mclaren%20SLR%20334km626pk%20780nm0-100%203-8%20.jpg

tällä hetkellä jos auto "pitäisi" ottaa niin audin rs4 tai 6 farkku olisi loistava valinta. vaikea on valita yksi ja ainoa paras auto, tuossa olisi erittäin hyvä kompromissi.

itselläkin nyt nopea ja taloudellinen löytyy eri paketeista...

Zone-sarja -42%
Mun unelma autot on tällä hetkellä uusi WV Golf Gti ja fastback Mustang 60-luvulta :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sinttu sanoi:
E46 M3 CSL viininpunasella kameleonttivärillä ja jollain mielettömän räyheen näkösellä korisarjalla. Totta kai konin säädettävät iskarit alla plus tietty iiisoot vanteet ja leveet gummet. Ilmastointi ja nahat siinä taitaa olla vakiona. Cäbi olis kyllä kesällä kiva..:kuola:

http://www.bmwworld.com/pics/3er/e46/m3/13701_1024.jpg

Kannattaa noilla vaatimuksilla unelmoida enemmän siitä tavallisesta M3:sta, CSL on kevennetty ja viritetty "katurataversio" josta on riisuttu ylimääräiset mukavuudet kuten ilmastointi jne. (saa toki lisävarusteena) Penkit ovat komposiittirunkoiset kuppi-istuimet. Eli jos haluaa sporttiauton luxusfiiliksellä, ei CSL ole oikea vaihtoehto, vaan "ihan tavallinen" M3. Jos taas kaikki viikonloput kuluvat ratapäivillä, CSL on parempi.

jiiii sanoi:
Kannattaa noilla vaatimuksilla unelmoida enemmän siitä tavallisesta M3:sta, CSL on kevennetty ja viritetty "katurataversio" josta on riisuttu ylimääräiset mukavuudet kuten ilmastointi jne. (saa toki lisävarusteena) Penkit ovat komposiittirunkoiset kuppi-istuimet. Eli jos haluaa sporttiauton luxusfiiliksellä, ei CSL ole oikea vaihtoehto, vaan "ihan tavallinen" M3. Jos taas kaikki viikonloput kuluvat ratapäivillä, CSL on parempi.
Hei, olen varmaan ihan oikeasti ostamassa CSL:ää. Eikö kyse ollut unelma-autoista, eli ei varmaan ihan jokainen ole heti semmosta ostamassa/saamassa. Ja kyllä, vaatimukset on kovat, mutta niin on monella muullakin. Unelma-autoni ei pitäisikään olla mikään kauppakassi, tiedän kyllä mistä unelmoin :thumbs:

musse siinä vaan on sitä jotain ( ja tämä ihanne ei oo lähteny puhallettu 60 sekunnissa - elokuvasta vaan on ollut jo päässä 8-9 vuotiaasta nähtyäni tämmösen enon julisteessa :D :D

Edustusautoksi E65-koppanen 760Li Sedan piimeri. Vuoden 2006 mallia, siis. Mustana of koors.

2050127.007.Mini1L.jpg

Sitten kesäksi vuoden 2005 Mustang GT Premium Convertible.

4405MustangConv_02-med.jpg

Ja landelle ois tykki joko isoin ja uusin Dodge Ram tai GMC:n Sierra. :D

Itselle riittäisi tällainen peli, Honda Prelude 2.2l -96vm muutama sentti enemmän laskettuna.

attachment.php

Liitteet

• side3[1].webp
    side3[1].webp
    48 KB · Katsottu: 1 300

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom