Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei olis uskonu, et toi mun unelma-auto tulee jo ekalla sivulla vastaan. Tossa Mersussa on vaan jotain todella alkukantaista. :kippis1: Itse tosin haluaisin sen lyhyemmän mallin.Tahvo Tohveli sanoi:
Siinähän se tositoimissa. Uskaltaisi lähteä liikenteeseen huonommassakin säässä. Range Roverikin toki kelpaisi.
Sinttu sanoi:E46 M3 CSL viininpunasella kameleonttivärillä ja jollain mielettömän räyheen näkösellä korisarjalla. Totta kai konin säädettävät iskarit alla plus tietty iiisoot vanteet ja leveet gummet. Ilmastointi ja nahat siinä taitaa olla vakiona. Cäbi olis kyllä kesällä kiva..
http://www.bmwworld.com/pics/3er/e46/m3/13701_1024.jpg
Hei, olen varmaan ihan oikeasti ostamassa CSL:ää. Eikö kyse ollut unelma-autoista, eli ei varmaan ihan jokainen ole heti semmosta ostamassa/saamassa. Ja kyllä, vaatimukset on kovat, mutta niin on monella muullakin. Unelma-autoni ei pitäisikään olla mikään kauppakassi, tiedän kyllä mistä unelmoin :thumbs:jiiii sanoi:Kannattaa noilla vaatimuksilla unelmoida enemmän siitä tavallisesta M3:sta, CSL on kevennetty ja viritetty "katurataversio" josta on riisuttu ylimääräiset mukavuudet kuten ilmastointi jne. (saa toki lisävarusteena) Penkit ovat komposiittirunkoiset kuppi-istuimet. Eli jos haluaa sporttiauton luxusfiiliksellä, ei CSL ole oikea vaihtoehto, vaan "ihan tavallinen" M3. Jos taas kaikki viikonloput kuluvat ratapäivillä, CSL on parempi.