Unelma-autosi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
srt Magnum Dodgelta olis perheautoksi varsin soppeli. Ehtis lapset treeneihin ja äiti kauppaan tollasella pelillä. Koira saattais olla vaan ihmeissään takaboksissa...

2003-03-04-Dodge-Magnum-SRT-8-Sports-T-01.jpg

Perheen isälle kulkupeliksi Charger

Dodge-Charger-75-1024.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ardilla sanoi:
Mun unelma auto täydentämään ilmajäähdytteisten volkkarieni kokoelmaa olisi VW type 3 Karmann Ghia :haart: , eli razor edge ghia. Onks kellään sellasta?
Kyllä toi perinteinen ghia vie ton ulkonäössä 100-0. :) makuasiota...
01.jpg

Uuden M6:n voisin ottaa vastaan jos joku haluis lahjoittaa... :kuola: :kuola:
bmw121404.jpg

BMW M6 olis kyllä ihan unelma auto, mutta tässä olis kiva vaihtoehto:

Shelby Mustang GT 500 E 1967 (auto oli "Puhallettu 60 sekunnisa" leffassa)
Shelby_Mustang_GT_500_E_1967.htm_txt_Ford_Mustang_Shelby_silber_schwarz_.gif

Shelby_Mustang_GT_500_E_1967.htm_txt_Ford_Mustang_Shelby_silber_schwarz_1.gif

Shelby_Mustang_GT_500_E_1967.htm_txt_Ford_Mustang_Shelby_silber_schwarz_9.gif

Shelby_Mustang_GT_500_E_1967.htm_txt_Ford_Mustang_Shelby_silber_schwarz_2.gif

MICH sanoi:
Hamann Ferrari F430 :kuola:

:eek: Toi oli ihan sairaan hieno. Harvoin meinaan tiputtaa silmäni kun autoja katselen, mutta nyt kävi niin. On kyllä niin siisti, että mä nään tosta unta koko loppuvuoden. :kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
BadTaste sanoi:
Kyllä toi perinteinen ghia vie ton ulkonäössä 100-0. :) makuasiota...
01.jpg

Tämä olisi kyllä myös minun valintani. Siis kaikista maailman autoista. Siis jos pelkän ulkonäön perusteella auto valitaan. Siis.

Kävin hakemassa eilen vaimon siskon Münchenin lentokentältä ja siinä tuloaulan edessä autossa odotellessa tuli viereen Kullanvärinen Porsche Cayenne Turbo, josta oli kaikki ikkunat tummennettu sellaisella heijastavalla punaisella foliolla. Oli kyllä tyylikkäin peli mitä oon koskaan nähnyt. Euroopassahan niitä etulaseja ei saisi noin tummentaakaan, mutta auto oli Arabiemiraattien rekkareissa. Siinä takana seisoi RS6, samoin Arabiemiraattien rekkareissa, näytti kyllä todella vaatimattomalta sen Cayennen rinnalla. Harmittaa kun ei tullut kuvaa räpsäistyä.

Vitutti sitten kun niihin autoihin nousi sellaisia vähän yli parikymppisiä arabisällejä. ois pitäny ilmoittaa terroriepäilyistä ne poliisille.

Kosmopoju sanoi:
BMW 850Ci, siinä olis se meitsin unelmakaara. :kuola:

http://speedycars.chinacars.com/wallpaper2/bmw/BMW%20850Ci%20E31%20-%2002.jpg[IMG][/QUOTE]
Eiköhän noin vanhaa autoa saa Saksasta jo puoli-ilmaiseksi. Parin vuoden päästä vaan Saksan-reissu. :)

burdock sanoi:
Herran jumala :eek: !

Maybach1_450.jpg

Edit- lisää kuvia:

m7_450.90626.jpg

mm3_450.90775.jpg

Edit2- Merkki taitaa olla Maybach Coupé Exelero ja vaivaiset 360km/h näyttää olevan maksiminopeus :hyper: .

Tuota vaan ei taida kovin helpolla saada ostettua, vaikka olisikin "tarpeeksi" rahhaa...
Tuo on nimittäin Maybachin ja Fuldan yhdessä kehittämä auto jonka käyttötarkoitus, believe it or not, on rengastestit. Sillä testataan noiden suurten ja tehokkaiden edustusautojen renkaita. Kyllä siinä kelpaa rengastestaajan päästellä, olivat jo ottaneet sillä about 350km/h vauhdilla testiä :)

tahtoo,nam
Carrera%20Ferrari%20Enzo.jpg

Zone-sarja -42%
Ulkki sanoi:
Vitutti sitten kun niihin autoihin nousi sellaisia vähän yli parikymppisiä arabisällejä. ois pitäny ilmoittaa terroriepäilyistä ne poliisille.

Sitähän se on, jannut sattuu olemaan jotaa paikallisia prinssejä niin yhdellä jannulla on käteistä enemmän kun koko pakkiksen porukalla yhteensä.. En mä mitenkään kateellinen ole, mut mut..kelpais mullekin...

Alec sanoi:
tahtoo,nam
Carrera%20Ferrari%20Enzo.jpg

Tommosen saa varmaan n25€:lla jostain anttilasta :jahas:, Joo mutta leikki sikseen, eli tämä mese lienee minun unelma autoni. Vaikka se ei kovin käytännöllinenkään ole, mutta ulkonäkö miellyttää silmää. Tuohon väri mustaksi ja alle jotkut 20+ kromi vanteet :kuola:

SL65_main.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom