HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliks tää osa suunnitelmaa?
Olen kans aika varma ettei zelensky määritä onko myönnytykset millä statuksella. Väliaikainen termi on katsojille kevennys.
1733242725906.webp

Tässä urheilua katsoessani tuli mieleen, että hyvin monesta lajista on kaikki ryssät oikeutetusti bannattu ja tämä toki hyvä asia. Nämä melkein 3 vuotta ovat pitkiä vuosia ammattiurheilijan elämässä ja ura monella menee ihan sivu suun, puhumattakaan jos joskus vielä pääsee kilpailemaan, voi olla että monet kilpailijat ovat menneet ohi ja paljon. Ei kyllä harmita pätkääkään, mutta voi ehkä hieman näitä vituttaa, tosin eihän noista uskalla asiaa sen enempää kritisoida.

Mä näen kuten wokessa ja muussa hevonpaskassa, että pahimmat öyhöttäjät jotka toistuvasti jäävät kiinni valheistaan ja leimauksistaan tekee vain hyvää, koska sekin avaa ihmisten silmiä. Nämä tahot eivät huomaakaan kuinka jatkuvasti syvemmälle menevät tuossa touhussaan ja se käy jatkuvasti naurettavammaksi ilkeilyksi... mikä ei kestä päivänvaloa.

Ainakin laittaa yksilöt vähän miettimään itse asioita mikä on se tärkein. Osa ei toki koskaan tajua mitään, mut semmosta se on.
Da da.

Kuvittelenko, vai onko monella neutraalilla vaikeuksia kirjoittaa selkeitä lauseita? Tuntuu, että välimerkkejä, isoja kirjaimia, pisteitä yms. puuttuu niin paljon, että jokaisen heidän virkkeensä joutuu lukemaan useita kertoja, että saa edes jollain tavalla selvää mitä siinä yritetään kertoa 🤭

Ja huom. en itsekään kirjoita täydellistä tekstiä, se ei ollut pointti ennen kuin joku hauska tulee saivartelemaan 😌

Ja totuttuun tapaan, se koira älähtää johon..
Vaikeaa se on kirjoittaa kun tärisevät raivosta.

Oiskohan peiliin katsomisen paikka

En tiedä, voihan se ollakin että sinulla on peiliin katsomisen paikka, mutta voidakseni arvioida tätä, sinun pitäisi ensin kirjoittaa edes kerran jotain ketjun aiheeseen liittyvää, pelkästään toisiin keskustelijoihin keskittyvä amisviiksien värisyttely ei riitä arviointiin, toki ÄO:n siitä voi arvioida.

Kun nyt on cope/persekivun purkamispäivä osalla niin mites nämä "neutraalit" ovat olleet väärässä aiheen asioissa?

Ja 2-3pv sodat on teidän suusta. Ei esim. minun

Veikkaan että jälleen kerran pääsemme lopputulemaan missä syytökset ja leimaukset ovat vain koska ei pidä toisen kirjoittajan mielipiteistä tai tiedoista mitä esittää.

Eli aika hataraa ilkeämielisyyttä, mutta laatikon narratiivin mukaista.

Viimeksi muokattu:
Kun nyt on cope/persekivun purkamispäivä osalla niin mites nämä "neutraalit" ovat olleet väärässä aiheen asioissa?

Veikkaan että jälleen kerran pääsemme lopputulemaan missä syytökset ja leimaukset ovat vain koska ei pidä toisen kirjoittajan mielipiteistä tai tiedoista mitä esittää.

Minä olen tunnustanut olleeni väärässä. Kuvittelin ryzzien armeijan olevan niin mahtava, että Ukrainan kirpputori armeija kaatuu, jossei nyt kolmessa päivässä, niin päivissä. Mutta olin todella pahasti väärässä. Sinä olit oikeassa, ettei ryzzillä ole kykyä vallata Kieviä. Ihan aiheellisesti TAAS nostit asian esiin ja sait itsellesi TAAS pisteet.

Tuohan vaikuttaa jo sotilasvallankaappaukselta.
Moni varmaan näkee ryssät tuossakin syyllisenä?
Eihän täällä ole kukaan muu kuin sinä edes reagoinut saatikka nostanut esille ryssiä koskien kyseistä uutista. Kannattaa ehkä vähän miettiä omaakin sisältöä jos näkee joka puolella vaan ryssiä ja kokee että heitä loukataan turhaan 😌

No esim. Venäjän taloudesta, Venäjän armeijan iskukyvystä ja etenemisestä.

Viime päiviltä myös esim. rintamalinjat kartoilla ja puolikkaat pellot, Joe Roganin kommentti Zelenskystä ja Putinin kommentit Ukrainasta.

Minä olen tunnustanut olleeni väärässä. Kuvittelin ryzzien armeijan olevan niin mahtava, että Ukrainan kirpputori armeija kaatuu, jossei nyt kolmessa päivässä, niin päivissä. Mutta olin todella pahasti väärässä. Sinä olit oikeassa, ettei ryzzillä ole kykyä vallata Kieviä. Ihan aiheellisesti TAAS nostit asian esiin ja sait itsellesi TAAS pisteet.

Tämä on kyllä hauska kulma aina, kun neutraalit eivät suostu arvostelemaan Venäjää edes epäsuorasti. Tästä onkin saatu monia hyviä nauruja, kun neutraalit on menneet älyttömyyksiin Venäjän puolustelussa. Muistatteko vielä sen "venäläiset laatutuotteet" keskustelun, missä mm. lada ja baikal haulikko oli maailmanluokan tuotteita :D

Tuohan vaikuttaa jo sotilasvallankaappaukselta.

Onkohan noilla sellanen thaikkulan demokratia, että ulospäin täysi demokratia, mutta todellisuudessa poliitikot pysyy jossain rajojen sisällä mitä armeija asettaa?
Käsittääkseni Thaimaassa armeija pitää enempi sitä ison rahan puolta ja kattoo ettei vasemmalta tule mitään liikaa landepaukkuja villitsevää kansanliikettä valtaan, että pysyy valta ja rakenteet ennallaan.

Tämä on kyllä hauska kulma aina, kun neutraalit eivät suostu arvostelemaan Venäjää edes epäsuorasti. Tästä onkin saatu monia hyviä nauruja, kun neutraalit on menneet älyttömyyksiin Venäjän puolustelussa. Muistatteko vielä sen "venäläiset laatutuotteet" keskustelun, missä mm. lada ja baikal haulikko oli maailmanluokan tuotteita :D

View: https://x.com/secretsqrl123/status/1863572679762030622

View: https://x.com/secretsqrl123/status/1863573845728190752

View: https://x.com/secretsqrl123/status/1863590428026499295

View: https://x.com/secretsqrl123/status/1863579672237253035

Taisi Roopeli mainita myös jonkilaisen takin (sotilaskäyttöön) joka on huippukampe. 😄 Ja varmaan onkin. Vitustako minä tiedän? Mutta lyhyeksi jäi lista.
Ryzzät ovat toki keksineet kaikenlaista, mutta tuotteistuksen on hoitanut jonkun muun maalaiset.

Tää on kyllä edelleen pakkishistorian pahin servaus 😄 Ja uskomattominta että se toistuu tasasin väliajoin! Ois maailman helpoiten vältettävissä toimien vieläpä niin kuin sanoo muka toimivansa 😄😄

Tää on kyllä edelleen pakkishistorian pahin servaus 😄 Ja uskomattominta että se toistuu tasasin väliajoin! Ois maailman helpoiten vältettävissä toimien vieläpä niin kuin sanoo muka toimivansa 😄😄

Voihan tuota tietenkin pitää hienona servauksena, mutta silloin se kyllä kertoo vain henkilön omasta älykkyydestä, tai nimenomaan sen puutteesta.

Venäjällä oli sodan alussa 190 000 sotilasta, Ukrainalla oli noin miljoona sotilasta, joita Nato oli kouluttanut ja aseistanut edelliset kahdeksan vuotta (ja tämä oli hyvin kaikkien tiedossa). Kukaan älykäs tai edes normaalilla järjellä varustettu ei uskonut, eikä usko että Venäjä olisi tuolla alivoimalla lähtenyt valloittamaan koko Ukrainaa. Typerää propagandaa, joka uppoaa ainoastaan geenimaljan pohjasakalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom