Naton pääsihteeri: Yhdysvaltoja kohtaa vakava uhka – IL seuraa sotaa
Iltalehti seuraa Ukrainan sotaa ja sen seurauksia hetki hetkeltä.
www.iltalehti.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliks tää osa suunnitelmaa?Naton pääsihteeri: Yhdysvaltoja kohtaa vakava uhka – IL seuraa sotaa
Iltalehti seuraa Ukrainan sotaa ja sen seurauksia hetki hetkeltä.www.iltalehti.fi
Da da.Mä näen kuten wokessa ja muussa hevonpaskassa, että pahimmat öyhöttäjät jotka toistuvasti jäävät kiinni valheistaan ja leimauksistaan tekee vain hyvää, koska sekin avaa ihmisten silmiä. Nämä tahot eivät huomaakaan kuinka jatkuvasti syvemmälle menevät tuossa touhussaan ja se käy jatkuvasti naurettavammaksi ilkeilyksi... mikä ei kestä päivänvaloa.
Ainakin laittaa yksilöt vähän miettimään itse asioita mikä on se tärkein. Osa ei toki koskaan tajua mitään, mut semmosta se on.
Vaikeaa se on kirjoittaa kun tärisevät raivosta.Kuvittelenko, vai onko monella neutraalilla vaikeuksia kirjoittaa selkeitä lauseita? Tuntuu, että välimerkkejä, isoja kirjaimia, pisteitä yms. puuttuu niin paljon, että jokaisen heidän virkkeensä joutuu lukemaan useita kertoja, että saa edes jollain tavalla selvää mitä siinä yritetään kertoa
Ja huom. en itsekään kirjoita täydellistä tekstiä, se ei ollut pointti ennen kuin joku hauska tulee saivartelemaan
Ja totuttuun tapaan, se koira älähtää johon..
Oiskohan peiliin katsomisen paikkaMielipidevaikuttaminen (=propaganda) ja ihmisten tyhmyys myös pysyneet aikalailla vakioina.
Oiskohan peiliin katsomisen paikka
Minä olen tunnustanut olleeni väärässä. Kuvittelin ryzzien armeijan olevan niin mahtava, että Ukrainan kirpputori armeija kaatuu, jossei nyt kolmessa päivässä, niin päivissä. Mutta olin todella pahasti väärässä. Sinä olit oikeassa, ettei ryzzillä ole kykyä vallata Kieviä. Ihan aiheellisesti TAAS nostit asian esiin ja sait itsellesi TAAS pisteet.Kun nyt on cope/persekivun purkamispäivä osalla niin mites nämä "neutraalit" ovat olleet väärässä aiheen asioissa?
Ja 2-3pv sodat on teidän suusta. Ei esim. minun
Veikkaan että jälleen kerran pääsemme lopputulemaan missä syytökset ja leimaukset ovat vain koska ei pidä toisen kirjoittajan mielipiteistä tai tiedoista mitä esittää.
Eli aika hataraa ilkeämielisyyttä, mutta laatikon narratiivin mukaista.
Eihän täällä ole kukaan muu kuin sinä edes reagoinut saatikka nostanut esille ryssiä koskien kyseistä uutista. Kannattaa ehkä vähän miettiä omaakin sisältöä jos näkee joka puolella vaan ryssiä ja kokee että heitä loukataan turhaanEtelä-Koreassa sekava tilanne: presidentti julisti poikkeustilan, siviilit estivät sotilaiden tunkeutumisen parlamenttiin
Presidentti syyttää oppositiota Pohjois-Korean kanssa vehkeilystä. Maan parlamentti kuitenkin kumosi presidentin poikkeustilan.yle.fi
Tuohan vaikuttaa jo sotilasvallankaappaukselta.
Moni varmaan näkee ryssät tuossakin syyllisenä?
Kun nyt on cope/persekivun purkamispäivä osalla niin mites nämä "neutraalit" ovat olleet väärässä aiheen asioissa?
Ja 2-3pv sodat on teidän suusta. Ei esim. minun
Veikkaan että jälleen kerran pääsemme lopputulemaan missä syytökset ja leimaukset ovat vain koska ei pidä toisen kirjoittajan mielipiteistä tai tiedoista mitä esittää.
Eli aika hataraa ilkeämielisyyttä, mutta laatikon narratiivin mukaista.
Minä olen tunnustanut olleeni väärässä. Kuvittelin ryzzien armeijan olevan niin mahtava, että Ukrainan kirpputori armeija kaatuu, jossei nyt kolmessa päivässä, niin päivissä. Mutta olin todella pahasti väärässä. Sinä olit oikeassa, ettei ryzzillä ole kykyä vallata Kieviä. Ihan aiheellisesti TAAS nostit asian esiin ja sait itsellesi TAAS pisteet.
Tuohan vaikuttaa jo sotilasvallankaappaukselta.
Tämä on kyllä hauska kulma aina, kun neutraalit eivät suostu arvostelemaan Venäjää edes epäsuorasti. Tästä onkin saatu monia hyviä nauruja, kun neutraalit on menneet älyttömyyksiin Venäjän puolustelussa. Muistatteko vielä sen "venäläiset laatutuotteet" keskustelun, missä mm. lada ja baikal haulikko oli maailmanluokan tuotteita :D
Taisi Roopeli mainita myös jonkilaisen takin (sotilaskäyttöön) joka on huippukampe. Ja varmaan onkin. Vitustako minä tiedän? Mutta lyhyeksi jäi lista.Tämä on kyllä hauska kulma aina, kun neutraalit eivät suostu arvostelemaan Venäjää edes epäsuorasti. Tästä onkin saatu monia hyviä nauruja, kun neutraalit on menneet älyttömyyksiin Venäjän puolustelussa. Muistatteko vielä sen "venäläiset laatutuotteet" keskustelun, missä mm. lada ja baikal haulikko oli maailmanluokan tuotteita :D
Tää on kyllä edelleen pakkishistorian pahin servaus Ja uskomattominta että se toistuu tasasin väliajoin! Ois maailman helpoiten vältettävissä toimien vieläpä niin kuin sanoo muka toimivansaMinä olen tunnustanut olleeni väärässä. Kuvittelin ryzzien armeijan olevan niin mahtava, että Ukrainan kirpputori armeija kaatuu, jossei nyt kolmessa päivässä, niin päivissä. Mutta olin todella pahasti väärässä. Sinä olit oikeassa, ettei ryzzillä ole kykyä vallata Kieviä. Ihan aiheellisesti TAAS nostit asian esiin ja sait itsellesi TAAS pisteet.
Minä olen tunnustanut olleeni väärässä. Kuvittelin ryzzien armeijan olevan niin mahtava, että Ukrainan kirpputori armeija kaatuu, jossei nyt kolmessa päivässä, niin päivissä. Mutta olin todella pahasti väärässä. Sinä olit oikeassa, ettei ryzzillä ole kykyä vallata Kieviä. Ihan aiheellisesti TAAS nostit asian esiin ja sait itsellesi TAAS pisteet.
Tää on kyllä edelleen pakkishistorian pahin servaus Ja uskomattominta että se toistuu tasasin väliajoin! Ois maailman helpoiten vältettävissä toimien vieläpä niin kuin sanoo muka toimivansa