HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Toivottavasti nämä neutraalit vaativat myös Ukrainaa koskevissa negatiivisissa uutisissa samalla lailla tarkkaa asioiden tutkimista ja useita lähdeviittauksia 😌

Ei tietenkään tarvita. Siinä riittää totuudeksi venäläisen tubettajan video tai piirretty kartta missä on nuolia. Olen monta kertaa kysellyt noista, että miten tiedätte esim. puolikkaan pellon tms. muun avomaaston olevan Venäjän valtaama, mutta vastausta en ole koskaan saanut. Tuo on kuitenkin neutraalien mielestä ehdottomasti totta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tietenkään tarvita. Siinä riittää totuudeksi venäläisen tubettajan video tai piirretty kartta missä on nuolia. Olen monta kertaa kysellyt noista, että miten tiedätte esim. puolikkaan pellon tms. muun avomaaston olevan Venäjän valtaama, mutta vastausta en ole koskaan saanut. Tuo on kuitenkin neutraalien mielestä ehdottomasti totta.

Jännä miten nuolet vaan liikkuu ja on siellä kuitenkin.

Se että ei pidä asioista mitä tapahtuu ei tarkoita ettei ne tapahdu.
Mä olen monesti linkannut kanadalaisen analyysit mitkä pääosin oikein menneetkin. Se että hoet ryssää kaikkeen on taas oma häpeäsi ja häviö.
Mä en mielestäni ole montakaan kertaa edes linkannut mitään suoraa ryssälähdettä tai ryssän juttuja edes.
Toki ryssäksi leimaus ei sellaista vaadi.

Lähdehän ei muuten kans edes sitä kuka sen kirjoittaa vaan sen kuinka todenmukaista ja loogista itse asia on...
Taas heikomman aineksen copea tyrmätä asiat, koska ne kirjoitettu väärästä paikasta tai jotain perus soopaa.

Mut ihan kivastihan tää sota edelleen jatkuu vaikka mitä varmaa tässä vuosien aikana saanutkin kuulla.
Ehkä ukrainan tarvis pikkuhiljaa pysäyttää ryssä tuolla donetskin alueella tai tehdä jotain?

Soltsi se kyllä jaksaa yllättää kerta toisensa jälkeen. Jälleen vedetään lukijalta jalat alta ja housut kinttuihin. Olaf on antanut kasvot heikolle johtajuudelle.

Saksassa on noussut rajua arvostelua liittokansleri Olaf Scholzin yllätysvierailusta maanantaina Ukrainassa.

Scholz kävi harvinaisella matkalla Kiovassa ja lupasi maansa tuen Ukrainalle Venäjää vastaan jatkuvan. Scholz lupasi myös uutta apua Ukrainalle 650 miljoonan euron edestä, ja tästä uutisoitiin läntisessä mediassa näyttävästi.

Pian kävi kuitenkin ilmi, että uusi apu ei mitä ilmeisimmin ollutkaan uutta.

Saksan hallituksen tiedottajakin joutui maanantaina myöntämään, että 650 miljoonan apupaketti on itse asiassa osa 1,4 miljardin apupakettia, josta ilmoitettiin jo lokakuussa. Oli tosin epäselvää, sisältyikö Scholzin lupaukseen myös osaksi jotain uutta.

Scholzin vierailua on arvosteltu vaalitempuksi, sillä hänen hallituksensa joutuu pian luottamuslauseäänestykseen liittopäivillä ja kaatuu, jolloin maassa on edessä uudet vaalit helmikuussa.

Ja olikohan tuo lokakuunkin paketti se mistä tänne kirjoittelinkin aikanaan, eli lainaa.
Jaa niin oliko siinä tosiaan tällainenkin twisti vielä mukana. Mutta joka tapauksessa härskiä toimintaa poliitikolta käyttää hyväkseen Ukrainaa tällaisessa tilanteessa oman poliittisen uransa pelastamiseksi. Ei tosin mitään yllättävää, kuten olen monesti sanonut, poliitikoilla oma ura ja puolue menee kymmenen kertaa kymmenestä Ukrainan edun edelle jos pitää valita joko tai.

Jännä miten nuolet vaan liikkuu ja on siellä kuitenkin.

Se että ei pidä asioista mitä tapahtuu ei tarkoita ettei ne tapahdu.
Mä olen monesti linkannut kanadalaisen analyysit mitkä pääosin oikein menneetkin. Se että hoet ryssää kaikkeen on taas oma häpeäsi ja häviö.
Mä en mielestäni ole montakaan kertaa edes linkannut mitään suoraa ryssälähdettä tai ryssän juttuja edes.
Toki ryssäksi leimaus ei sellaista vaadi.

Lähdehän ei muuten kans edes sitä kuka sen kirjoittaa vaan sen kuinka todenmukaista ja loogista itse asia on...
Taas heikomman aineksen copea tyrmätä asiat, koska ne kirjoitettu väärästä paikasta tai jotain perus soopaa.

Mut ihan kivastihan tää sota edelleen jatkuu vaikka mitä varmaa tässä vuosien aikana saanutkin kuulla.
Ehkä ukrainan tarvis pikkuhiljaa pysäyttää ryssä tuolla donetskin alueella tai tehdä jotain?

Ne on vain ryssäsatuja, eikä mitään oikeita analyysejä.

00ec7f67315fc3f7.webp

Ja kuten nähtiin taas, niin et pysty perustelemaan noita puolikkaiden peltojen valtauksia.

Miksei ukraina valtaa peltojaan takaisin? Eikö se ole vähän ristiriitaista?
Katsos kun nuo jutut puree kumpaankin suuntaan.

Ukrainalaisten kannattajille ei mene läpi höpöjutut puolikkaiden peltojen valtaamisista. Ihmiset alkaisi epäillä, että sota ei mene hyvin, jos saavutuksina alettaisiin esittää avomaaston valtaamisia ja puolikkaita peltoja. Venäläisten kannattajille nämä taas menee läpi kuin vettä vain, kuten kaikki bioaselabrat ja de-natsifikoinnit yms. Niin tyhmää juttua ei ole, etteikö ryssät ja ryssämieliset ei sitä uskoisi.

Itsenäinen ajattelu on Venäjällä pahe ja virallisten juttujen uskominen on lojaalisuus kysymys. Jos kyseenalaistat Putinin puheet, niin olet petturi Venäjällä.

Jaa niin oliko siinä tosiaan tällainenkin twisti vielä mukana. Mutta joka tapauksessa härskiä toimintaa poliitikolta käyttää hyväkseen Ukrainaa tällaisessa tilanteessa oman poliittisen uransa pelastamiseksi. Ei tosin mitään yllättävää, kuten olen monesti sanonut, poliitikoilla oma ura ja puolue menee kymmenen kertaa kymmenestä Ukrainan edun edelle jos pitää valita joko tai.

Kuten aikaisemmin jo näyttänyt, niin saksan kansan mielipide sodasta on muuttunut, Scholtz kaivaa nyt vain entistä syvempää kuoppaa itselleen.

AfD on ilmoittanut varsin rajut suunnitelmat seuraavaksi puolueohjelmaksi, esim. EU ja Euro -ero, Venäjän pakotteiden purkaminen, irtautuminen Pariisin ilmastosopimuksesta, Nord Stream putkien korjaus ja käyttöönotto yms... Näillä eväillä se on nousemassa Saksan suurimmaksi puolueeksi.

Samaan aikaan kun Scholz lupailee kuuta taivaalta Ukrainalle (suututtaen sillä saksalaisia entistä enemmän), sen oma talous on lähes vapaapudotuksessa.

468794359_8661470680588636_5163670762080314488_n.jpg

Kuten aikaisemmin jo näyttänyt, niin saksan kansan mielipide sodasta on muuttunut, Scholtz kaivaa nyt vain entistä syvempää kuoppaa itselleen.

AfD on ilmoittanut varsin rajut suunnitelmat seuraavaksi puolueohjelmaksi, esim. EU ja Euro -ero, Venäjän pakotteiden purkaminen, irtautuminen Pariisin ilmastosopimuksesta, Nord Stream putkien korjaus ja käyttöönotto yms... Näillä eväillä se on nousemassa Saksan suurimmaksi puolueeksi.

Samaan aikaan kun Scholz lupailee kuuta taivaalta Ukrainalle (suututtaen sillä saksalaisia entistä enemmän), sen oma talous on lähes vapaapudotuksessa.

468794359_8661470680588636_5163670762080314488_n.jpg
Jep, Saksa on vaikeiden päätösten edessä senkin takia, että käytössä on tiukka velkajarru, joka estää tehokkaasti ns. velkavivun käytön. Saksa joutuu tinkimään monista asioista jatkossa, josta yksi ensimmäisistä on kehitysapu, johon budjetoidut varat loppuivat jo alkuvuodesta, joka taas ei ole välttämättä hyvä uutinen Ukrainallekaan.

Onko euroopassa edes ns. "vahvaa johtoa" kuten jenkeissä tulee olemaan ensi kaudella?

Iloitsen edelleen jenkkien tilanteesta, mutta sitten muistaa missä oma osoite sijaitsee ja on vähän semmonen jännä olo...

Eli onko oikein minkään valtion johto järjissään nykytilanteiden kanssa?

Ketkäs täällä naureskeli huuteli että Venäjän armeijan kalusto ikivanhaa paskaa. Miten lapioista ja pesukoneen osista on rakennuttu hypersoonisia ohjuksia, tai mannerten välisiä ohjuksia.

Sick sinä huutelit ainaki oliko rehtori Mikasa90.

Mikasa90 (copypaste 24/7) edelleen koska se ydinvoimala räjähtää vieläkään ei ole tullu vastausta?

Copypaste vois lopettaa paskan linkkaamisen kun aina väärässä mites se meni Venäjä rikkoi myös kaapelit sinähän näin väitit 🤣

Eipä taida tämä Julia Cesar mikään uusi keskustelija olla. Nimimerkki vain vaihtunut. Toivottavasti nyt kukaan ei lähde vänkäämään enempää tuon kanssa. Aika äkkiä kävi tavoitteet selväksi.
Siis sinulla ei ole mitään sanottavaa niin haukut (?) minua naiseksi ja syytät nimimerkin vaihdosta.
Mitä tavoitteita sinä kuvittelet minulla olevan? (älä vastaa, mykistän jokaisen ilmiselvän trollin tämän viestin jälkeen).

Se on luultavasti tuo Chavez joka oli samanlainen jankuttaja toisessa ketjussa joskus aikaisemmin. Se sai lopulta bännit, kun koetti doxxata muita keskustelijoita.
Syytätkö sinä minua nyt ihan vakavissasi rikoksesta sen tähden että osoitin sinun valehdelleen etkä kykene keksimään enempää hätävalheita? (ei myöskään tarvetta vastata, syyt samat kuin edellä).

Hyvää jatkoa ketjun jollain tasolla asialliseen keskusteluun osallistuneille.

Mä näen kuten wokessa ja muussa hevonpaskassa, että pahimmat öyhöttäjät jotka toistuvasti jäävät kiinni valheistaan ja leimauksistaan tekee vain hyvää, koska sekin avaa ihmisten silmiä. Nämä tahot eivät huomaakaan kuinka jatkuvasti syvemmälle menevät tuossa touhussaan ja se käy jatkuvasti naurettavammaksi ilkeilyksi... mikä ei kestä päivänvaloa.

Ainakin laittaa yksilöt vähän miettimään itse asioita mikä on se tärkein. Osa ei toki koskaan tajua mitään, mut semmosta se on.

Mä näen kuten wokessa ja muussa hevonpaskassa, että pahimmat öyhöttäjät jotka toistuvasti jäävät kiinni valheistaan ja leimauksistaan tekee vain hyvää, koska sekin avaa ihmisten silmiä. Nämä tahot eivät huomaakaan kuinka jatkuvasti syvemmälle menevät tuossa touhussaan ja se käy jatkuvasti naurettavammaksi ilkeilyksi... mikä ei kestä päivänvaloa.

Ainakin laittaa yksilöt vähän miettimään itse asioita mikä on se tärkein. Osa ei toki koskaan tajua mitään, mut semmosta se on.
Turha odottaa että ainakaa silmät aukeis Suomessa oli asia mikä tahansa. Valtamediaa nämä uskoo silti vaikka kuinka valeet paljastuu.

Kuvittelenko, vai onko monella neutraalilla vaikeuksia kirjoittaa selkeitä lauseita? Tuntuu, että välimerkkejä, isoja kirjaimia, pisteitä yms. puuttuu niin paljon, että jokaisen heidän virkkeensä joutuu lukemaan useita kertoja, että saa edes jollain tavalla selvää mitä siinä yritetään kertoa 🤭

Ja huom. en itsekään kirjoita täydellistä tekstiä, se ei ollut pointti ennen kuin joku hauska tulee saivartelemaan 😌

Ja totuttuun tapaan, se koira älähtää johon..

Kuvittelenko, vai onko monella neutraalilla vaikeuksia kirjoittaa selkeitä lauseita? Tuntuu, että välimerkkejä, isoja kirjaimia, pisteitä yms. puuttuu niin paljon, että jokaisen heidän virkkeensä joutuu lukemaan useita kertoja, että saa edes jollain tavalla selvää mitä siinä yritetään kertoa 🤭

Ja huom. en itsekään kirjoita täydellistä tekstiä, se ei ollut pointti ennen kuin joku hauska tulee saivartelemaan 😌

Ei aiheesta mitään sanottavaa?

Suositut

Back
Ylös Bottom