Meillä on päättäjät sitä varten ja syytön olen vassarit sekä globohomot pilaa tätäkin maata isolla kädellä.
Mielisairas koittaa vääntää ryssää taas ja sanoo minua länsivastaiseksi????
Haluamalla parempaa suomeenkin? Onko kaverin kaverilla taas emotinaalista?
Se sinun mielestä parempi olisi joku Valko-Venäjän kaltainen ryssien vasallivaltio, joka olisi eristetty lännestä.
Minusta meidän pitäisi ottaa mallia Puolasta. Ollaan Natossa ja EU:ssa, mutta pitäisi olla se oma valuutta. Sitten pitäisi uusia kaivoslaki, verotusjärjestelmä modernin kapitalismin mukaiseksi ja vähentää säätelyä. Eli tarvittaisiin kovasti niitä rakennemuutoksia mitkä tämän oikeistohallituksen piti tehdä. Tuntuu ettei tajuta sitä, että ollaan nyt globaalissa maailmassa missä raha, ihmiset ja tuotanto siirtyvät vapaasti. Ei silloin voi verottaa ja säädellä samalla tavalla kuin ennen vanhaan. Olen nähnyt saman kuin MÖYKKYNEN, että länsimaiset yritykset eivät pärjää tarjouskilpailussa enää, kun kustannustaso on noussut niin korkeaksi. Samalla Kiina on muuttunut bulkkipaskan tuottajasta myös korean teknologian tuotteiden tuottajaksi. Katsokaa vaikka kiinalaisia sähköautoja.
Fordin TJ Farley ajaa nyt Xiaomin sähköautolla ja hehkuttaa sitä estottomasti ja myöntää sen, ettei he pärjää niille. Ja tuo Xiaomin auto maksaa vain alle 30 tonnia!
Ford CEO Jim Farley slammed for driving Chinese-made electric vehicle: ‘Slap in the face’
Ford CEO Jim Farley gushed about his car — a Chinese-made electric vehicle that he had specially flown in from Shanghai.
nypost.com