HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jenkit sitä ja tätä. Heti kun ryzzät pakkaa kamansa ja häipyy Ukrainasta, niin proxysota päättyy. Katsokaa nyt noita raatokasoja ja sillä saavutettiin 0,004%. Kuka nuo raukat sinne määräsi? Haloo nyt perkele!
Juu putin vaan yks aamu heräs hulluna ja päätti hyökätä ukrainaan.
Pierasi kerran ja huusi kenraalille että nyt menet tuonne! Tämä tapahtui samana aamuna heti kun heräsi ja mitään syytä näille toimille ei ollut.

Ja näin alkoi ukrainan sota...
T: mielipuolet kertomassa iltasatuja lapsilleen (luoja auttakoon)
 
Juu putin vaan yks aamu heräs hulluna ja päätti hyökätä ukrainaan.
Pierasi kerran ja huusi kenraalille että nyt menet tuonne! Tämä tapahtui samana aamuna heti kun heräsi ja mitään syytä näille toimille ei ollut.

Ja näin alkoi ukrainan sota...
T: mielipuolet kertomassa iltasatuja lapsilleen (luoja auttakoon)
Haluatko avata nyt omilla sanoillasi, vaikka ihan lyhyesti, että miksi Venäjä valtasi 2014 Krimin ja reilu vuosi sitten hyökkäsi Ukrainaan?
 
Jenkit sitä ja tätä. Heti kun ryzzät pakkaa kamansa ja häipyy Ukrainasta, niin proxysota päättyy. Katsokaa nyt noita raatokasoja ja sillä saavutettiin 0,004%. Kuka nuo raukat sinne määräsi? Haloo nyt perkele!
Mustan valkoiseksi selittäminen nolaa ryssä-fanbasea jälleen kerran. Eipä yllätä. Paskapuhe uppoaa ryssään oikein hyvin, joten siitä ehkä nämä säälittävät selittelyt kumpuavat.

Mutta tämä päivän luku, 0,004%, kommenttia fanbase? Tuossa on todellinen numeerinen fakta, joka luulisi neutraaliinkin nuppiin uppoavan.
 
Itsekin siitä samaa mieltä, että ukraina on selvästi proxy sodan pelilauta eikä lännellä ole näköjään mitään intressejä laittaa ns. nopeasti peliä poikki venäjän osalta. Tähän kaiken maailman tekosyitä eskaloitumisesta jne. Vaikka tilanne on jo eskaloitunut täysin. Loputtoman rahavirtojen musta-aukko ukraina nyt ja varmaan lähitulevaisuudessakin.

Onhan se noloa edes enää yrittää väittää ettei kyseessä olisi USA:n proxy-sota, silti väitteestä pidetään virallisesti tiukasti kiinni.


View: https://www.facebook.com/ruscgedinburgh/videos/the-ex-us-republican-senator-richard-black-opened-up-about-the-ukrainian-warwe-d/1080887659511483/
 
Haluatko avata nyt omilla sanoillasi, vaikka ihan lyhyesti, että miksi Venäjä valtasi 2014 Krimin ja reilu vuosi sitten hyökkäsi Ukrainaan?
Lännen vaikutusvallan leviäminen ukrainaan. Näin sen näen itse ja voit omin sanoin kysellä ja vastata ihan mitä mieleesi tulee.
Kuten sanottu reaktiot toisinpäin lännen ja idän välillä olisi varmasti jotain samankaltaista.
 
Lännen vaikutusvallan leviäminen ukrainaan. Näin sen näen itse ja voit omin sanoin kysellä ja vastata ihan mitä mieleesi tulee.
Kuten sanottu reaktiot toisinpäin lännen ja idän välillä olisi varmasti jotain samankaltaista.
Muistatko kun itse kirjoitit biolabroista ja natseista jne satuilua?
Epäilemättä Jenkit ottavat tilanteesta hyötyä, mutta kyllä ryzzät itse pelasivat tilanteen näin. Edelleen voidaan sanoa, että pakkaavat kamansa ja sota loppuu.
 
Muistatko kun itse kirjoitit biolabroista ja natseista jne satuilua?
Epäilemättä Jenkit ottavat tilanteesta hyötyä, mutta kyllä ryzzät itse pelasivat tilanteen näin. Edelleen voidaan sanoa, että pakkaavat kamansa ja sota loppuu.
"Muistatko kun itse kirjoitit biolabroista ja natseista jne satuilua?"

En. Mitä olen näistä muka kirjoittanut? Ala toimittaa lähteet väittämille.
 
Juu putin vaan yks aamu heräs hulluna ja päätti hyökätä ukrainaan.
Pierasi kerran ja huusi kenraalille että nyt menet tuonne! Tämä tapahtui samana aamuna heti kun heräsi ja mitään syytä näille toimille ei ollut.

Ja näin alkoi ukrainan sota...
T: mielipuolet kertomassa iltasatuja lapsilleen (luoja auttakoon)

Jaa jaa, edelleen siellä ollaan uskossa että natsit, satanistit, biolabrat ja NATOn laajeneminen. Ihan pakko hyökätä, muuten Ukrainasta tulee natomaa täynnä natseja joka hyökkää Venäjälle.
 
Jaa jaa, edelleen siellä ollaan uskossa että natsit, satanistit, biolabrat ja NATOn laajeneminen. Ihan pakko hyökätä, muuten Ukrainasta tulee natomaa täynnä natseja joka hyökkää Venäjälle.
Eikun put-in heräsi, pieraisi ja hyökkäsi.

Etkö sä osaa lukea?
 
Onhan se noloa edes enää yrittää väittää ettei kyseessä olisi USA:n proxy-sota, silti väitteestä pidetään virallisesti tiukasti kiinni.


View: https://www.facebook.com/ruscgedinburgh/videos/the-ex-us-republican-senator-richard-black-opened-up-about-the-ukrainian-warwe-d/1080887659511483/


Ei helvetti mitä paskaa taas. Taattua makhak laatua. Harvinaisen oksettava tyyppi. Sinun postaukset on nykyään 100% ryssän propagandaa. Jännä kun @Mike antaa sinun jatkaa. Ei voi ainakaan väittää että tällä foorumilla saa helposti bannia.
 
Ei helvetti mitä paskaa taas. Taattua makhak laatua. Harvinaisen oksettava tyyppi. Sinun postaukset on nykyään 100% ryssän propagandaa. Jännä kun @Mike antaa sinun jatkaa. Ei voi ainakaan väittää että tällä foorumilla saa helposti bannia.
Tämmöiset sinun ulostulosi kertovat paljon enempi sinusta, kuin minusta.
Ehkä joskus tulee vielä aika, kun sinua hävettää oma aikaisempi käytöksesi, tai sitten ei.
Muuta ei tuommoisiin viitsi vastata.
 
Screenshot_20230324_165703_Chrome~2.jpg

 
Voisiko tuolle ryzzä/lammas väännölle perustaa ihan oman ketjun? Kaikki oleellinen hukkuu tuon paskan alle. Sama koskee mutku jenkit-tyylisiä avauksia. Haluaisin lukea täältä uutisia ja spekulaatioita sotaan liittyen, enkä mitään monen sivun turhaa vänkäämistä.
 
Ei helvetti mitä paskaa taas. Taattua makhak laatua. Harvinaisen oksettava tyyppi.

Niin, se jäi vielä mainitsematta, että tuo videon "oksettava" tyyppi on USA:n ex senaattori Richard Black.
Eli kun ei enää ole virassa, voi puhua totta, eikä niin kuin narratiivi vaatii.
 
Back
Ylös Bottom