HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja silti venäjä vain on edelleen Itä-ukrainassa, vaikka sen olisi sinun mukaasi pitänyt paeta jo vähintään Siperiassa asti. Samoin sen ammusten olisi pitänyt loppua jo monta monta kertaa, ja talouskin olisi kaatunut jo aikaa sitten. "Hienosti" sä vedät...kun yrität vielä kääntää hommat toisinpäin.
Sinä et taida ihan oikeasti tajuta, että olet kuin Jaanus Puutkonen, mutta vain toisessa äärilaidassa.

Mikä on venäjän talouden tila tällä hetkellä ja mitä se voisi olla vaikka parin vuoden päästä?
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=TZ60A87mJMc


Tossa aivan tuore video tuolta. Ilmeisesti ryssät etenee rautateitä mitkä eivät ole säästä moksiskaan.

Melkoisen pro-Russia -kanava. Ja kommenttiosio myös.
Miten voit olla varma, että tuolta saatu tieto on siis täysin neutraalia, eikä tietyn lasein väritettyä? Miten sun Omat Aivot 2000 pystyy suodattamaan sen oikeasti varmistetun, aidon tilannekatsauksen tuolta ilman mahdollisuutta mihinkään dis- tai misinformaatioon?

1677488770215.png
 
Melkoisen pro-Russia -kanava. Ja kommenttiosio myös.
Miten voit olla varma, että tuolta saatu tieto on siis täysin neutraalia, eikä tietyn lasein väritettyä? Miten sun Omat Aivot 2000 pystyy suodattamaan sen oikeasti varmistetun, aidon tilannekatsauksen tuolta ilman mahdollisuutta mihinkään dis- tai misinformaatioon?

katso liitettä 250866
Koska tuo on vain yksi kanava missä on näitä liikkeitä sekä karttakuvat scribblemap tai interactive map jne. Katoppa niitä vaikka ristiin.

Jos sua helpottaa katsoa kommentteja tai päättää mitä joku asia on niin tee se.
Siitäkin huolimatta ryssät etenee juuri noin tällä hetkellä. Se mihin tuo johtaa on epävarmaa, mutta motti näyttää tulevan loogisesta näkökulmasta. Sen voi jokainen käsittää ihan itse. Jopa sinä.

Vai mitä tässä pitäisi nyt esittää että olisi "hyvä suomalainen"?
Esittää ettei ryssät ole mailla halmeilla taas eikä mitään aikaan saa? Ryssii vaan kaikki eikä etene eikä mitään? Mitä tässä nyt pitäisi esittää??
 
Toivottavasti Ukraina on jo hallitusti vetänyt suurimman osan joukoistaan pois bahmutista. Seuraava puolustustasa rakennettu kuntoon ja lisätty sinne uusia joukkoja.
Toki on mahdollista myös joukkojen lisääminen että puolustus pitää.
Kaikista ikävintä olisi se jos huonosti varustetut aluepuolustusjoukot uhrataan siellä ilman toivoa irtautumisesta.

Saas kattoa miten tuo mutakeli vaikuttaa, luulisi ryssälle olevan vaikeaa huoltaa joukkojaan kohta.
 
Ryssät etenee ryssimällä, jos lopulta sitenkään. "Organisaatio soveltuu hyökkäykseen matalin tavoittein." Kuvaa hyvin venäläistä laatua :D

Sehän voi silti olla parasta mitä käytettävissä olevilla voimavaroilla saa.
Nojatuolikenraalilla on optimaalinen määrä kaikkea, rintamakomentaja nyhjäisee siitä vähästä mitä on.
 
Toivottavasti Ukraina on jo hallitusti vetänyt suurimman osan joukoistaan pois bahmutista. Seuraava puolustustasa rakennettu kuntoon ja lisätty sinne uusia joukkoja.
Toki on mahdollista myös joukkojen lisääminen että puolustus pitää.
Kaikista ikävintä olisi se jos huonosti varustetut aluepuolustusjoukot uhrataan siellä ilman toivoa irtautumisesta.

Saas kattoa miten tuo mutakeli vaikuttaa, luulisi ryssälle olevan vaikeaa huoltaa joukkojaan kohta.
Joo ja patojen räjäytykset ainakin hidastaa pohjoispuolella.
Vissiin pellot menossa kovaa mutamelskaksi.
 
Vai mitä tässä pitäisi nyt esittää että olisi "hyvä suomalainen"?
Esittää ettei ryssät ole mailla halmeilla taas eikä mitään aikaan saa? Ryssii vaan kaikki eikä etene eikä mitään? Mitä tässä nyt pitäisi esittää??
En mä sua mistään syyttänyt tai pyytänyt esittämään.
Sä kerrot olevasi totuuden puolella ja kertovasi vain puolueettomia faktoja, mutta linkität vain pro Russia -tavaraa.

Mä vain kysyin, että mistä sä kaivat sen totuuden silloin.
 
En mä sua mistään syyttänyt tai pyytänyt esittämään.
Sä kerrot olevasi totuuden puolella ja kertovasi vain puolueettomia faktoja, mutta linkität vain pro Russia -tavaraa.

Mä vain kysyin, että mistä sä kaivat sen totuuden silloin.
Etkö vammainen edelleen käsitä miten kaivan tietoja esiin? Juuri selitin. Usean eri lähteen kautta ristiin ja mitään ei silti voi uskoa suoraan.
Sitten sä tivaat "totuutta".

Sitä kun ei vittu tiedä kukaan tarkasti. Senkin olen sanonut miljoona kertaa, että voi vain loogisesti katsoa tilannetta ja katsoa miten se kehittyy.
Eli mitä sä ihmettelet tuosta ilmeisestä asiasta vielä?
 
Etkö vammainen edelleen käsitä miten kaivan tietoja esiin? Juuri selitin. Usean eri lähteen kautta ristiin ja mitään ei silti voi uskoa suoraan.
Sitten sä tivaat "totuutta".

Sitä kun ei vittu tiedä kukaan tarkasti. Senkin olen sanonut miljoona kertaa, että voi vain loogisesti katsoa tilannetta ja katsoa miten se kehittyy.
Eli mitä sä ihmettelet tuosta ilmeisestä asiasta vielä?
"Vammainen" 😥

Hyvää argumentointia sulla. Vaikka minä vammainen olisin, ei sitä minulle itselleni tarvitsisi kertoa.
 
"Vammainen" 😥

Hyvää argumentointia sulla. Vaikka minä vammainen olisin, ei sitä minulle itselleni tarvitsisi kertoa.
Jos tarvii vääntää jokaista asiaa rautalangasta mikä selvitetty edellisessä viestissä mihin vastasin niin joo vammainen.
En kauheasti reteilisi sillä, että ei tajua mitään ja se johtuu varmaan tästä valikoivasta päästä mikä on kivaa ja mikä ei.

Joudut kestämään keskustelua aiheesta aivan kuten muutkin.
 
Vääntäisit nyt rautalangasta vammaisille miten asiat oikeasti on tuon raivoamisen ja haukkumisen sijaan. Nyt kaikki nauraa sinulle kun koko ajan puhut itsesi solmuun.
Ei kato tommonen visko paskaa ja saa itse takaisin -> itku toimi aikuisten maailmassa kun tarvii koittaa väkisin vääntää jotain kun itkupotkut muuten alla...
Jokainen voi itse todeta kuka täällä haukkuu viikkotolkulla muita keskustelijoita. Se on vaan jännä mikä tarve siihen on osalla jos on niin "oikeassa".

what-goes-around-scbjgj.jpg
 
Oli pakko ihan käydä vilkaisemassa Roopelin viestihistoriaa. Alle kahdessa vuodessa pian 9000 viestiä täynnä, ja pelkästään Covid- ja Ukraina-ketjuihin.
Käytkö sä edes salilla vai meneekö kaikki aika netissä vinkuessa totuutta julistaessa?
 
Oli pakko ihan käydä vilkaisemassa Roopelin viestihistoriaa. Alle kahdessa vuodessa pian 9000 viestiä täynnä, ja pelkästään Covid- ja Ukraina-ketjuihin.
Käytkö sä edes salilla vai meneekö kaikki aika netissä vinkuessa totuutta julistaessa?

Ensimmäisessä viestissä foorumille taisi todeta, että ei käy. On täällä vain levittämässä ryssän propagandaa.

Kaksi vuotta ja jokaisessa viestissä voisi olla Kremlin hyväksyntä. Tai siis on.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom