HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi hyökkäys tapahtui Bidenin aikana eikä Obaman loppuaikana eikä Trumpin aikana? Mikä on oma näkemyksesi?

Mitä vittua sää alat multa sitä kyselee, oonko mää väittäny yhtään mitään. Perustelen kyllä jos väitän, toisin kuin sinä.

Alat nyt vain selittämään kun aloitit.
 
"– On tunnettu tosiasia, että Nato-maat, kuten Yhdysvallat, ovat Ukrainan sodan suurimmat aseavun antajat – ja silti ne jatkavat Kiinan syyttelyä siitä, että Kiina antaisi aseita Venäjälle, Wang totesi."

Ei helvetti mikä vertaus Wangilta, ei mitään järkeä 😂

 
"– On tunnettu tosiasia, että Nato-maat, kuten Yhdysvallat, ovat Ukrainan sodan suurimmat aseavun antajat – ja silti ne jatkavat Kiinan syyttelyä siitä, että Kiina antaisi aseita Venäjälle, Wang totesi."

Ei helvetti mikä vertaus Wangilta, ei mitään järkeä 😂

No varmasti kiina tuottaa ryssille aseita ja ammuksia joten
 
Joo, Suomella ei ymmärrettävistä syistä ole järkeä laittaa liikoja menemään. Etuvartiossa kun nökötetään. Mutta meilläkään ei avustus ole tyrehtymässä, päinvastoin.

Oiskohan jätetty nuo kolme harjoitus käyttöön.

EDIT. Rantapallolle oli tämä vastaus menossa, mutta ohi vissiin klikkasin. =)
 
"– On tunnettu tosiasia, että Nato-maat, kuten Yhdysvallat, ovat Ukrainan sodan suurimmat aseavun antajat – ja silti ne jatkavat Kiinan syyttelyä siitä, että Kiina antaisi aseita Venäjälle, Wang totesi."

Ei helvetti mikä vertaus Wangilta, ei mitään järkeä 😂

Kiina vaan kiristää ja pelaa useampaa peliä.
Käykää kauppasotaa Kiinaa vastaan niin Kiina alkaa auttamaan ryssää.
 
Kiina vaan kiristää ja pelaa useampaa peliä.
Käykää kauppasotaa Kiinaa vastaan niin Kiina alkaa auttamaan ryssää.

Enempi taitaa Kiinasta mennä Ukrainalle. Droneja nääs. Kummatkin käyttää, siviilipuolen leluja mutta hyödyllisiä. En tiedä onko muuta todistetusti mennyt sotaan, varmaan osia ja komponentteja toimittavat venäläisille.
Diktatuureissa se hyvä puoli että vaikka toisiaan sympatiseeraavat, niin eivät mitään yhtenäistä fronttia saa länttä vastaan, kuitenkin omaa etua ja vallassapysymistä ajavat kaikki ensisijaisesti.
 
Enempi taitaa Kiinasta mennä Ukrainalle. Droneja nääs. Kummatkin käyttää, siviilipuolen leluja mutta hyödyllisiä. En tiedä onko muuta todistetusti mennyt sotaan, varmaan osia ja komponentteja toimittavat venäläisille.
Diktatuureissa se hyvä puoli että vaikka toisiaan sympatiseeraavat, niin eivät mitään yhtenäistä fronttia saa länttä vastaan, kuitenkin omaa etua ja vallassapysymistä ajavat kaikki ensisijaisesti.

Älä pelle sössötä, vaan lyö niitä faktoja tiskiin mitä lupasit!
 
Joo, tuskin enää tulee sellaista näkyvää ilmiötä, kuin NL:n hajoamisen jälkeen, jotta itäminkit parveilevat jossain Aleksis Kiven kadun varrella tekemässä businesta. Mitenhän tuo kuvio muuten Suomessa nykyään edes toimii? Joskus vielä 10-15v sitten oli Sihteeriopisto ym, jossa palveluntarjoajia pystyi helposti browsaamaan ja kontaktoimaan mutta onko enää mitään vastaavaa?

En tiedä tuosta skenestä oikein mitään, mutta luulen, että tinder ja baarit on täynnä venäläisiä naisia silloin. Muuten joskus 90-luvun lopussa olin porukoiden kanssa Tallinnassa ja siellä tuli prostituoidut tarjoamaan useammankin kerran teini-sicille seksiä, kun käveltiin viruhotellin viereisen puiston läpi keskellä päivää. Olin jo menossa, mutta isä otti niskasta kiinni ja kielsi minua lähtemästä minnekään. Olin siis yläasteella silloin ja olisi varmaan ollut kova kyyti parikymppisen naisen käsittelyssä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom