Deleted member 131115
Juurihan mä sanoin mitä mieltä olen asiasta. Oliko taas "väärin" kun tuollaista reaktiota?
Ei ollut millään tapaa "väärin". Se vain itselle helpottaa keskustelua kun ymmärrän miten toinen ajattelee asioista.
Se helpottaa sitä, että tietyistä asioista ei ole sun kanssa tästä syystä järkevää keskustella. Et halua niitä perustella, koska ne on asioita jotka on niin sinun mielestä. Tässä tilanteessa on hyvin vaikea nähdä miksi olet sitä mieltä kun perustelet asian vain sillä, että itse olet sitä mieltä. Tavallaan et anna mitään syytä miksi itse ajattelisin sillä tavalla.
Henkilökohtaisesti en osaa sanoa olisiko sotaa tullut jos Trump olisi ollut vallassa. Jos otan kaiken huomioon (vähän asiasta tiedän, en todellakaan ole mikään politiikantutkija.), niin tämän hetken tietojen pohjalta sanoisin, että sota olisi syttynyt 95% todennäköisyydellä. Tämä prosentti perustuu aika vahvasti siihen, että Putinilla näyttää olleen nämä suunnitelmat vuosikymmeniä. Näen, että kaiken mitä hän on tehnyt, on tavallaan tähdännyt tähän.