HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Ihan havaintoja kuva ja videomateriaalista mitä laitettu. Ei vaikuta tuoreimmilta vehkeiltä. Katsos oma aivo kertoo kun näiden kanssa olin armeijassakin tekemisissä ja sen jälkeen seurannut mitä suomi hankkii jne. laitteet melko samanlaisia venäjän kanssa kuitenkin.

En mä moderoi. Kysyin mistä nuo raflaavat väitteet venäjän joukkojen ihme toilailusta ja muusta absurdista oikein tulee? Sä keksit nyt omasta päästä juttuja, kun minä kehtasin kysyä mistä nämä jutut tulee?? uskomatonta
Mä vahvasti arvelen että porukka lukee nyt propagandaa puolin ja toisin kuin piru raamattua.

Vieläkö sä olet siinä? Internet on täynnä kuvia ja videoita ja jokainen voi poimia mitä tahansa, mistä tahansa ja analysoida niitä itse itselleen myönnetty asiantuntijastetsoni päässä. Mäkin olen ollut armeijassa. Saanko osallistua keskusteluun?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vieläkö sä olet siinä? Internet on täynnä kuvia ja videoita ja jokainen voi poimia mitä tahansa, mistä tahansa ja analysoida niitä itse itselleen myönnetty asiantuntijastetsoni päässä. Mäkin olen ollut armeijassa. Saanko osallistua keskusteluun?
Mikset saisi? Onko lähteen kysyminen kieltämistä?
Varsinkin kun väitteet on tasoa pahkasika niin vois vähän kiinnostaa mikä tuutti näitä kertoilee.

edit. hyvin menee pojat... voi luoja. Taitaa se totuudenmukaisuus sekä sen etsiminen asioissa olla nykyään joku tabu osalla ainakin.
 
Viimeksi muokattu:
Mikset saisi? Onko lähteen kysyminen kieltämistä?
Varsinkin kun väitteet on tasoa pahkasika niin vois vähän kiinnostaa mikä tuutti näitä kertoilee.

Sun kaltaisille paavoille se on aina se ja sama minkä lähteen mainitsee. Jos lähde ei tue sun agendaa, niin se on osastoa pahkasika alkaa toi loputon valivali. Saako täällä muuten blokattua käyttäjiä, tietääkö kukaan?
Edit. Saa näköjään, ihanaa,
 
Suomi pärjää vallan mainiosti ilman ryssien kaasua. Olkiluoto vielä kun alkaa tuuttaa verkkoon sähköä niin pärjäillään mukavasti. Saksa saa ydinvoimalansa takaisin pystyyn, ehkä nopeastikkin(?). Eihän noita täysin ole sammutettu, kun ydinvoimalaa ei voi laittaa napista pois päältä ja lähteä himaan.

Varmaan joku Italia kärsii eniten kaasupulasta?
 
Nyt mä ymmärrän putinin strategiaa; se yrittää tappaa vastustajan nauruun.

Tällä hetkellä vaikuttaa siltä strategia ja toimi, että venäjä etenee ja valtaa jatkuvasti lisää, kun vastapuoli postaa twitteriin. Informaatiosodan voittajat on selvästi ukraina ja länsi, mutta mites se toinen puoli sodasta?

Nää olis varmasti oikein hassuja jos venäjä painelisi rajan yli takaisin tälläkin hetkellä mutta
 
Mites muitten maiden hyökkäykset?Esim saudi arabia on sotinut Jemenissä jo vaikka kuinka kauan ja lista niistä maista jotka usa on vallannut on loputon.
Kai nää kaksois standartit on osa sitä sota propagandaa.Porukka nielee kaiken pureksimatta.
Nää mutku, mutku -kitinät sopisi paremmin tuonne: Yleinen maailmantalous/politiikkaketju
 
Nää mutku, mutku -kitinät sopisi paremmin tuonne: Yleinen maailmantalous/politiikkaketju
Mikä mutku mutku? Oliko tässä aiheessa joku tietty lokero minkä mukaan aiheeseen saa kommentoida?
Jälleen kerran jos joku tuntee olevansa niin äärimmäisen oikeassa niin miten asia ei kestä keskustelua. Tässä ei ole kuitenkaan ketään haukuttu tarkoituksella vaan itse asiasta puhuttu ja sodasta sekä siihen liittyvistä asioista. Se ei tarkoita sen asian olevan pelkästään jotain Put-In hullu ompi se hullu vaan puhetta kokonaisuudesta ja itseä kiinnostaa eniten totuus tässäkin.
 
Tosta en tiiä, mut ukraina tarjoo 41ke henkilölle joka antautuu.
Eli saa 41000 euroa ja pääsee vapaaksi vai joutuu vankileirille ja rahat annetaan otetaan?
Kuullostaa oudolta et siellä olis sotavankeja joilla on rahaa niin paljon että niitä vartioiva tyyppi saa vartioida niitä ainakin 3 vuotta että saa ton summan?
Uskot sä että tuo on totta?
 
Eli saa 41000 euroa ja pääsee vapaaksi vai joutuu vankileirille ja rahat annetaan otetaan?
Kuullostaa oudolta et siellä olis sotavankeja joilla on rahaa niin paljon että niitä vartioiva tyyppi saa vartioida niitä ainakin 3 vuotta että saa ton summan?
Uskot sä että tuo on totta?
Oleksii Reznikov
Minister of Defence of Ukraine

''Venäläinen sotilas! Sinut tuotiin maallemme tappamaan ja kuolemaan.Älä noudata rikollisten käskyjä.Takaamme sinulle täyden armahduksen ja 5 miljoonaa ruplaa, jos lasket aseet. Niille, jotka käyttäytyvät edelleen kuin miehittäjät, ei ole armoa https://facebook.com/100063790800238/posts/357824103020614/?d=n''


View: https://twitter.com/oleksiireznikov/status/1498360024044904451?s=20&t=kCvoqxspzqw5oEBzWNJZGA
 
Back
Ylös Bottom