Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, tämä on hyvä ketju kun tuota toimintoa vaan muistaa käyttääToimiikohan tuo ignore-nappula?
En olekkaan koskaan ennen kokeillut.
Oleksii Reznikov
Minister of Defence of Ukraine
''Venäläinen sotilas! Sinut tuotiin maallemme tappamaan ja kuolemaan.Älä noudata rikollisten käskyjä.Takaamme sinulle täyden armahduksen ja 5 miljoonaa ruplaa, jos lasket aseet. Niille, jotka käyttäytyvät edelleen kuin miehittäjät, ei ole armoa https://facebook.com/100063790800238/posts/357824103020614/?d=n''
View: https://twitter.com/oleksiireznikov/status/1498360024044904451?s=20&t=kCvoqxspzqw5oEBzWNJZGA
Ja siinä on vielä se että ne on sidotttu myös Syyriaan.Vähän on sellainen viilis, että tästä sodasta ei tule uutta Tsetseniaa tai Afganistania. Venäjä ei kestä mitenkään tällaisia pakotteita useita kuukausia, vuosista puhumattakaan? Kyllä kait tämä on viikkojen sota?
Jotenkin semmonen kuva että tän on pakko onnistua venäjän kannalta maaliin tai ei hyvä heilu heille. En usko että pakotteista välittävät vaan tämän projektin tavoitteisiin pääsystä.Vähän on sellainen viilis, että tästä sodasta ei tule uutta Tsetseniaa tai Afganistania. Venäjä ei kestä mitenkään tällaisia pakotteita useita kuukausia, vuosista puhumattakaan? Kyllä kait tämä on viikkojen sota?
Missä vaiheessa olen kehunut Saudi-ArabiaaMites muitten maiden hyökkäykset?Esim saudi arabia on sotinut Jemenissä jo vaikka kuinka kauan ja lista niistä maista jotka usa on vallannut on loputon.
Kai nää kaksois standartit on osa sitä sota propagandaa.Porukka nielee kaiken pureksimatta.
Missä vaiheessa se puhu kehumisesta??Missä vaiheessa olen kehunut Saudi-Arabiaa
Mutta voi olla että tämä homma ei ikinä selviä, eikä Venäjä pysähdy ilman sotaa.
Mutta toimet täytyy sitten tehdä myös muun Euroopan intressit edellä. Kuitenkin vaakakupissa on jopa maailmanloppu koska ydinaseet. Jos niitä ei olisi, mielestäni massiivinen Nato-hyökkäys Venäjälle ja homma pakettiin.
Se on totta, että tuo voi olla kova paikka Putinille ja Kremlille. Jos uskottavuuden säilyttäminen sekä nykymaailmassa että historiankirjoissa menee kaiken edelle, niin kait ne voi olla niin päättäväisiä, että ajavat vaikka koko maan konkkaan.Jotenkin semmonen kuva että tän on pakko onnistua venäjän kannalta maaliin tai ei hyvä heilu heille. En usko että pakotteista välittävät vaan tämän projektin tavoitteisiin pääsystä.
Tuollainen propagandatemppu vaan toimii paremmin, jos maksajalla on tarkoitus pitää kiinni sanoistaan. Käytännössähän maksusuoritus voi olla muotoa 20 euroa/kuussa tjsp.Tossa ei vastattu mihinkään niistä asioista mitä mä kysyin.
Jos tuo pitäis paikkaansa niin maassa olevat venäläis joukot vois laskee aseet ja ostaa puolet maasta ja elää herroiks samaan aikaan kun ukrainan kansa kituuttaa.
Mä en nää mitenkää mahollisena että tuo käytännössä vois olla muuta kuin propagandaa.
Uskotko sä tohon?Jos uskot niin miten se käytännössä toteutuu sun nähdäkseen?
Mä en tiedä onko tuotta totta. JOpa kaapatut radioviestintä tukee että osittain kusessa ovat. Venäläiset nimenomaan. Ja videoita.Tossa ei vastattu mihinkään niistä asioista mitä mä kysyin.
Jos tuo pitäis paikkaansa niin maassa olevat venäläis joukot vois laskee aseet ja ostaa puolet maasta ja elää herroiks samaan aikaan kun ukrainan kansa kituuttaa.
Mä en nää mitenkää mahollisena että tuo käytännössä vois olla muuta kuin propagandaa.
Uskotko sä tohon?Jos uskot niin miten se käytännössä toteutuu sun nähdäkseen?
Missä vaiheessa se puhui? Vai käyttikö puheesta tekstiksi-ohjelmaa?Missä vaiheessa se puhu kehumisesta??
Tulkitsin niin että en ole hänen mielestään ilmaissut paheksuntaani saudiarabialaista toimintaa kohtaan. Ehkä ymmärsin väärin! Tämä on kuitenkin Ukraina-ketju.Missä vaiheessa se puhu kehumisesta??
Vähän kyl vaikuttaa sellaiselta all-in menolta. Valitettavasti ukrainan kannalta en usko että tämä päättyy hyvin, koska ei ne lopeta.Se on totta, että tuo voi olla kova paikka Putinille ja Kremlille. Jos uskottavuuden säilyttäminen sekä nykymaailmassa että historiankirjoissa menee kaiken edelle, niin kait ne voi olla niin päättäväisiä, että ajavat vaikka koko maan konkkaan.
Jos joku puhuu vaikka motiiveista asioihin ukrainan sodassa ja joku käyttää vertausta toisaalta osoittamaan tähän vahvistuksen tai epälogiikan niin se ei ole rönsyilevää vaan keskustelua aiheesta.Tulkitsin niin että en ole hänen mielestään ilmaissut paheksuntaani saudiarabialaista toimintaa kohtaan. Ehkä ymmärsin väärin! Tämä on kuitenkin Ukraina-ketju.
Ignooraan rönsyilevät keskustelijat.
https://threadreaderapp.com/thread/1497993363076915204.htmlTuossa on joitakin juttuja mitä mä ihmettelen suuresti:
-Miks venäjällä on noin paljon logistisia ongelmia
-Bensat loppuu, ruoka loppuu.
-HYlätään kovan tason sotilastavaraa.
-Porukka ei tunnu edes tietävän mihin lähteny mukaan.