HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Millä silmillä saat tuosta sotilaskohteen? Samalla ajattelutavalla voisi venakot pommittaa ympäri maailmaa katkaisten esim. lännen asetoilitukset.
Sehän on ukrainalaisten silta... Eli eiköhän he itse saa päättää mahdollisesta purku-operastiosta itse?

Voisihan venäjä aloittaa erikoisoperaation koko maailmaa vastaa... Venäjän tuhossa ei vain kauaa kestäisi.

Mun puolesta sais ukrainalle toimittaa jo pidemmän kantaman ohjuksia niin alkais olee perus ryssilläkin pelko perseen alla että voi tulla kosto iskuja näistä siviilikohteista kupunkeihin.

Täysin samaa verta ovat.. Näyttelijäpelleki tekesi täysin samalla tavalla, jos vain olisi pitkän kantaman ohjukset käytössä. Jenkkien tuella saa nyt elää elokuvaansa. Kähtävät ovat kähtäviä, vaikka miten päin asiaa yrittää puolustella. Rauhaa ei kannata edes yrittää.

Mikä on mielipiteesi tämän aamun Venäjän ohjushyökkäyksestä?

"Venäjä ei voi vastata tähän rikokseen muuten kuin tappamalla terroristit. Näin on tapana muualla maailmassa ja tätä Venäjän kansalaiset odottavat, Medvedev totesi."

Eiköhän tuo oo samaa mieltä Metukan kans.

"A legitimate military target is an object, structure, individual, or entity that is considered to be a valid target for attack by belligerent forces according to the law of war during an armed conflict."

Silta, jonka kautta huolletaan hyökkääjän miehittämää aluetta, on laillinen sotilaskohde.

Vrt esim oppilaitokset, sairaalat ja lasten leikkikentät hyökkäyksen kohteena olevassa maassa - nämä eivät kansainvälisen lain mukaan ole sotilaskohteita.

Täysin samaa verta ovat.. Näyttelijäpelleki tekesi täysin samalla tavalla, jos vain olisi pitkän kantaman ohjukset käytössä. Jenkkien tuella saa nyt elää elokuvaansa. Kähtävät ovat kähtäviä, vaikka miten päin asiaa yrittää puolustella. Rauhaa ei kannata edes yrittää.
Ei tekisi eikä tehnyt. Vai oletko oikeasti sitä mieltä, että Ukraina olis hyökännyt ryssälään keväällä?

Jos jaksat lukea ajatuksella, mitä tänne olen sodasta kirjoittanut, ymmärrät kyllä mitä mieltä olen.. Sairaita terrori-iskuja tietysti. Pitäisikö vajota samalla tasolle ja kostaa ne samalla tavalla? Aika moni täällä olisi valmis niin tekemään, valitettavasti.

Jos jaksat lukea ajatuksella, mitä tänne olen sodasta kirjoittanut, ymmärrät kyllä mitä mieltä olen.. Sairaita terrori-iskuja tietysti. Pitäisikö vajota samalla tasolle ja kostaa ne samalla tavalla? Aika moni täällä olisi valmis niin tekemään, valitettavasti.
:anssi:

Totta vitussa pitäisi. Ryssälään vaan ohjuksia. Kuollut ryssä on tänä maailmanaikana kaunis asia.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

Onko sinusta sillan, jota käytetään sotatarvikkeiden kuljetukseen tuhoaminen ja esim. lasten leikkikenttien pommitus samantasoisia tekoja?

"A legitimate military target is an object, structure, individual, or entity that is considered to be a valid target for attack by belligerent forces according to the law of war during an armed conflict."

Silta, jonka kautta huolletaan hyökkääjän miehittämää aluetta, on laillinen sotilaskohde.

Vrt esim oppilaitokset, sairaalat ja lasten leikkikentät hyökkäyksen kohteena olevassa maassa - nämä eivät kansainvälisen lain mukaan ole sotilaskohteita.

Aikaisemmin ryssäbotit puolusteli Venäjän ohjusiskuja esim. ostoskeskuksiin sillä, että niitä käytettiin myös sotilaallisesti. Säännöt taitaa olla erilaiset Venäjän ja muiden kohdalla. Venäjä kyllä saa tappaa lapsia jne. vapaasti, mutta jos halutaan rajoittaa venäläisten viisumeita, niin se on törkeää ja tuomittavaa ja kaikkien kansainvälisten sopimusten vastaista.

Tällä "näyttelijäpellellä" on vain sellainen taakka kannettavanaan, että läntinen tuki loppuisi kuin seinään, jos hän alkaisi toimimaan venäläisten tavoin.

Luultavasti tullaan näkemään samaa Suomeakin kohtaan. Alan entistä enemmän kallistua siihen suuntaan, että NATO:n pitäisi alkaa suoriin toimiin ryssiä kohtaan jos tuollaista nähdään. Jos Venäjä tuhoaa Tanskan, Suomen jne. merenalaisia sähkökaapeleita yms. niin siitä pitää pistää heidät vastuuseen. NATO voisi sulkea Itämeren Venäjältä. Lisäksi NATO:n pitäisi lähettää jatkossa ilmavoimia pudottamaan venäläisten koneet, jotka ampuvat ohjuksia ukrainalaisiin siviilikohteisiin, kuten tänä aamuna nähtiin.

Varmaan jenkit..
Mikko Kärnän kranu tippunut väärään paikkaan. Ei kai kukaan voi oikeasti tuon miehen twiittejä tosissaan jakaa millään saitilla? Taidat olla sodasta yhtä pihalla kuin koronastakin olit. 👍 Kaikki jotka kritisoivat vähääkään lännen ja Ukrainan toimia tässä täysin turhassa sodassa ovat Putinin tröllejä.. Koronassa oltiin muistaakseni foliohattuja.

Niin kuin aikaisemmin sanoin. Kun sairaan Putinin ajaa nurkkaan, tullaan näkemään entistä pahempia ja sairaampia tekoja. Miljardit pitäisi käyttää keinolla millä hyvänsä rauhan rakentamiseen. Pommeja vaihdellen tämä touhu ei lopu ikinä!

Ryssä vois millon vaan suksia vtuun ukrainasta ja valehdella kansalle, ''natsit eliminoitu'' thats it. Helvetin simppeliä. Ei se tuon vaikeempaa ole.

Harva kyseenalaistais ryssälässä tuota. Ja näin, sota loppuis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom