Meillä on uusi makhak ja mitä näitä nyt oli.
Ryssäkiima on käsin kosketeltavissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meillä on uusi makhak ja mitä näitä nyt oli.
Sehän on ukrainalaisten silta... Eli eiköhän he itse saa päättää mahdollisesta purku-operastiosta itse?Millä silmillä saat tuosta sotilaskohteen? Samalla ajattelutavalla voisi venakot pommittaa ympäri maailmaa katkaisten esim. lännen asetoilitukset.
Täysin samaa verta ovat.. Näyttelijäpelleki tekesi täysin samalla tavalla, jos vain olisi pitkän kantaman ohjukset käytössä. Jenkkien tuella saa nyt elää elokuvaansa. Kähtävät ovat kähtäviä, vaikka miten päin asiaa yrittää puolustella. Rauhaa ei kannata edes yrittää.
Mikä on mielipiteesi tämän aamun Venäjän ohjushyökkäyksestä?
Ei tekisi eikä tehnyt. Vai oletko oikeasti sitä mieltä, että Ukraina olis hyökännyt ryssälään keväällä?Täysin samaa verta ovat.. Näyttelijäpelleki tekesi täysin samalla tavalla, jos vain olisi pitkän kantaman ohjukset käytössä. Jenkkien tuella saa nyt elää elokuvaansa. Kähtävät ovat kähtäviä, vaikka miten päin asiaa yrittää puolustella. Rauhaa ei kannata edes yrittää.
Jos jaksat lukea ajatuksella, mitä tänne olen sodasta kirjoittanut, ymmärrät kyllä mitä mieltä olen.. Sairaita terrori-iskuja tietysti. Pitäisikö vajota samalla tasolle ja kostaa ne samalla tavalla? Aika moni täällä olisi valmis niin tekemään, valitettavasti.Mikä on mielipiteesi tämän aamun Venäjän ohjushyökkäyksestä?
Jos jaksat lukea ajatuksella, mitä tänne olen sodasta kirjoittanut, ymmärrät kyllä mitä mieltä olen.. Sairaita terrori-iskuja tietysti. Pitäisikö vajota samalla tasolle ja kostaa ne samalla tavalla? Aika moni täällä olisi valmis niin tekemään, valitettavasti.
Jos jaksat lukea ajatuksella, mitä tänne olen sodasta kirjoittanut, ymmärrät kyllä mitä mieltä olen.. Sairaita terrori-iskuja tietysti. Pitäisikö vajota samalla tasolle ja kostaa ne samalla tavalla? Aika moni täällä olisi valmis niin tekemään, valitettavasti.
"A legitimate military target is an object, structure, individual, or entity that is considered to be a valid target for attack by belligerent forces according to the law of war during an armed conflict."
Silta, jonka kautta huolletaan hyökkääjän miehittämää aluetta, on laillinen sotilaskohde.
Vrt esim oppilaitokset, sairaalat ja lasten leikkikentät hyökkäyksen kohteena olevassa maassa - nämä eivät kansainvälisen lain mukaan ole sotilaskohteita.
Tällä "näyttelijäpellellä" on vain sellainen taakka kannettavanaan, että läntinen tuki loppuisi kuin seinään, jos hän alkaisi toimimaan venäläisten tavoin.Täysin samaa verta ovat.. Näyttelijäpelleki tekesi täysin samalla tavalla, jos vain olisi pitkän kantaman ohjukset käytössä. Jenkkien tuella saa nyt elää elokuvaansa. Kähtävät ovat kähtäviä, vaikka miten päin asiaa yrittää puolustella. Rauhaa ei kannata edes yrittää.
Mikko Kärnän kranu tippunut väärään paikkaan. Ei kai kukaan voi oikeasti tuon miehen twiittejä tosissaan jakaa millään saitilla? Taidat olla sodasta yhtä pihalla kuin koronastakin olit.Varmaan jenkit..
Varmaan nopeiten se touhu loppuis kunnon pommilla Kremliin.Niin kuin aikaisemmin sanoin. Kun sairaan Putinin ajaa nurkkaan, tullaan näkemään entistä pahempia ja sairaampia tekoja. Miljardit pitäisi käyttää keinolla millä hyvänsä rauhan rakentamiseen. Pommeja vaihdellen tämä touhu ei lopu ikinä!