- Ikä
- 34
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastasit jo itse kysymyksiisi. Vielä vahvistamattoman tiedon mukaan USA:n sota-alus olisi ollut parinkymmenen kilometrin päässä tapahtuma aikaan.Tuo putkijuttu on kyllä jännä. Miksi Jenkit kertoisivat aikeistaan etupeltoon ja tekisivät itsestään epäillyn tuossa tilanteessa, jos/kun siihen joudutaan ja jouduttiin? Ok, kyseessä on vanha horisko Joseph Robinette Biden. Jos Bidenin tilalla presidenttinä olisi ollut Donald John Trump, niin tuollaista lipsautusta ei olisi tapahtunut. Toisaalta, jos presidenttinä olisi ollut Donald John Trump, niin koko sotaa ei olisi edes käynnissä, hehe.
Ne on faktoja silloin kun ne sopii makhakin tai muiden agendaan, muulloin ne on tietysti epäilyttävää paskaa mihin ei voi luottaa.Miten toi Bidenin kommentti tai Puolan mepin twiitti on yhtään sen enempää todiste kuin mikään muukaan arvaus?
Nuo syytökset olisivat heti paljon uskottavampia, jos ei turvauduttaisi kuvamanipulaatioihin tai keksittyihin titteleihin ja jos ne eivät perustuisi Bidenin uhitteluun![]()
Siinähän se Biden uhittelee, entäs sitten? Miksei ketään kiinnostanut keväällä?
Olen sen nähnyt jo useampaan kertaan - pisti vain mietityttämään, miksi sitä pitää buffata väärennetyllä Twiitillä.En tiedä, eikä tälläkään hetkellä kauheasti kiinnosta. Ajattelin vain jos halusit nähdä alkuperäisen jutun.
Donetsk ja Luhansk on ollut tykistö tulessa 2014 saakka.Ukrainalaisten. Venäjä on jo tehnyt kansanmurhaa Ukrainassa ja tilanne olisi pahempi, jos Ukrainaa ei autettaisi ja Venäjä saisi kansanmurhata rauhassa.
No jos mä sanon että henkilö b tulee kuolemaan ja multa kysytään että miten niin ja mä sanon että tavalla tai toisella.Miten toi Bidenin kommentti tai Puolan mepin twiitti on yhtään sen enempää todiste kuin mikään muukaan arvaus?
Fortumilla myös miljardien sijoitukset venäjällä, ei varmaan kauaa...On se hyvä että me ostettiin uniper,kyllä nyt tuli hyvät kaupat.