HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi?

Miksi avustat siis?

Puheet on puheita, teot merkitsee.
Sitä on vähän vaikea selittää loogisesti ja jos yrittää niin se kuulostanee kahelin horinalta. Joka tapauksessa vaikka se on entinen eukko, ryssä ja sen persoonaa on todella vaikea sietää niin silti se on vähän niin kuin perhettä. Tavalla tai toisella perustoimeentulo pitää olla turvattu, mielellään toki itsenäisesti mutta en minä sitä kurjuuteen jätä. Jos toisen meistä pitää kärsiä niin mielummin sitten minun. Olen jo muutenkin loppusuoralla.
 
Haluaisitko huolehtivaisen kiltin ottopojan jolle kertoilla vanhoja tarinoita ja jättää osakevarallisuus?

Minusta voi myös huolehtia!!!! Minulla on yksi kissakin ruokittavana.

Mutta asiaan, voisiko MÖYKKYNEN kysyä neuvoa joltain asianajajalta.

Minä kyllä ymmärrän, että tilanne on ristiriitainen. Vaikka yleisellä tasolla vastustaa laitonta oleilua maassa, niin kun oleilija ei olekaan tuntematon henkilö vaan joku jonka tuntee, niin sitten mikään ei olekaan enää niin yksioikoista. Tulee se inhimillinen puoli esiin, kun oleilija ei olekaan numero tilastossa vaan yksilö.
 
Nyt on taas pari sivua jauhettu Möykkysen vaimosta vaikka mies itse on monesti todennut, että nyt saa riittää jauhaminen hänestä. Pitäisikö tehdä ihan oma threadi hänelle?
No, kyllä se möykkynen tätä tarinaa ihan itse ruokkii. Eikä siinä mitään, itseironia on ihan jees, ja alkuunhan tämä liittyi ainakin välillä teemaan. Sivusta seuraajana ja mistään tietämättä vaan ihmetyttää että ex-vaimoa pitää keskustelufoorumeilla nälviä, olkoonkin että henkilöllisyys ei välttämättä ole paljastunut. Toisaalta koko tarinahan voi olla keksitty.
 
Totta, kyllä peli on nyt menetetty. En aiemmin tajunnut, että noihin rikkomuksiin suhtaudutaan noin vakavasti. Tässä seuraavat vuodet meneekin sitten rattoisasti kahdestaan.

Periaatteessa turvapaikka poliittisen vainon takia, koska hän vastustaa sotaa, voisi olla yksi syy mutta vain teoriassa. Sehän pitäisi pystyä myös todistamaan. Ei välttämättä riitä, että menee minihameessa turvapaikkahaastatteluun.

Veikkaan tämän tarinan päättyvän siihen, että MÖYKKYNEN joutuu vankilaan, kun venakko minihameessa tirauttaa itkua poliisille miten iso ja paha mies pakotti hänet jäämään maahan ja miten häntä kohdeltiin kaltoin mm. laittamalla saunan uuniin lisää puita hänen maatessa lauteilla hikoilemassa.
 
Viimeksi muokattu:
No, kyllä se möykkynen tätä tarinaa ihan itse ruokkii. Eikä siinä mitään, itseironia on ihan jees, ja alkuunhan tämä liittyi ainakin välillä teemaan. Sivusta seuraajana ja mistään tietämättä vaan ihmetyttää että ex-vaimoa pitää keskustelufoorumeilla nälviä, olkoonkin että henkilöllisyys ei välttämättä ole paljastunut. Toisaalta koko tarinahan voi olla keksitty.
Siis pointti oli nimenomaan se, että vähän väliä sanotaan että nyt riittää mutta sitten näyttää kuitenkin siltä että pieni huomio siihen suuntaan maistuu ;)
 
Tuossa on siitä valtaus yrityksestä.Tollanen proomu tuolla joella oli kyllä "siting duck",sellasen näkee tavallisellakin tutkalla heti kun se irtoo satamasta.


View: https://www.youtube.com/watch?v=dAUFbt4DACQ


Ei jumalauta sinua, miten olet niin hölmö että uskot kaikki ryssän vedätykset? Uskot tuonkin ilman mitään todisteita ja olisihan se Ukrainalla aivan naurettavan typerä temppu muutenkin tuolla tyylillä yrittää mitään ja vielä juuri nyt. Samaa lavastusta mitä ollut koko ajan. Ukrainalla on parhaat sotilas strategikot käytettävinä niin uskot että lähtevät muutamalla purkilla yrittään voimalan valloitusta joka on kuin linnoitus ja moninkertainen määrä vihollista :ROFLMAO: Pikkuhiljaa valoja päälle sinnekin, vai oletko oikeasti sillä asialla että levität propagandaa? Olen tähän asti pitänyt sinua vaan hieman yksinkertaisena.
 
Voisko olla, että ryssällä ei menekään kuin Strömsössä? Tääkin vitun näätä haistaa oman pallinsa tutisemisen lähitulevaisuudessa?


View: https://twitter.com/nexta_tv/status/1566067770068029442
1662220074314.png
 
Sitä on vähän vaikea selittää loogisesti ja jos yrittää niin se kuulostanee kahelin horinalta. Joka tapauksessa vaikka se on entinen eukko, ryssä ja sen persoonaa on todella vaikea sietää niin silti se on vähän niin kuin perhettä. Tavalla tai toisella perustoimeentulo pitää olla turvattu, mielellään toki itsenäisesti mutta en minä sitä kurjuuteen jätä. Jos toisen meistä pitää kärsiä niin mielummin sitten minun. Olen jo muutenkin loppusuoralla.
Jos kyse on perustoimeentulosta, onko sillä sektorilla avustaminen mahdotonta jos hän ei asuisi täällä?

Päräyttäkää naimppariin, niin pääset sekä uhrautumaan että kärsimään, ja moraalinen dilemma helpottaa. Avioehto best.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom