HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@MÖYKKYNEN onks siis vaarana et sä syyllistyt enemmän tai vähemmän rikokseen?
Kyllä tavallaan olen jos syyllistynyt avunantoon rikoksessa kolmen viimeisen kolmen kuukauden aikana kun majoitan laittomasti maassa oleskelevaa henkilöä mutta siitä en stressaa ollenkaan. Se on yks hailee.

Tässä on vaan se juttu, että neiti sotapakolainen kertoo minulle, että oleskelulupaa ei voi lähteä Venäjältä anomaan, koska vaikka se myönnettäisiinkin, niin on iso riski, että Venäjän rajaviranomaiset eivät päästä poistumaan maasta Venäjälle vihamieliseen valtioon. Kuitenkin mitä nyt itse omilla silmillämme voimme nähdä, niin kaikki venäläiset näyttävät pääsevän Suomeen, kunhan vaan paperit on kunnossa. Vähän on ruvennut epäilyttämään, että neiti sotapakolainen viihtyy vähän turhan hyvin oloneuvoksena täydellä ylöspidolla minun kustannuksellani eikä edes halua asioiden etenevän. En tietenkään tiedä, että näin olisi, mutta epäilykset ovat heränneet.
 
Kyllä tavallaan olen jos syyllistynyt avunantoon rikoksessa kolmen viimeisen kolmen kuukauden aikana kun majoitan laittomasti maassa oleskelevaa henkilöä mutta siitä en stressaa ollenkaan. Se on yks hailee.

Tässä on vaan se juttu, että neiti sotapakolainen kertoo minulle, että oleskelulupaa ei voi lähteä Venäjältä anomaan, koska vaikka se myönnettäisiinkin, niin on iso riski, että Venäjän rajaviranomaiset eivät päästä poistumaan maasta Venäjälle vihamieliseen valtioon. Kuitenkin mitä nyt itse omilla silmillämme voimme nähdä, niin kaikki venäläiset näyttävät pääsevän Suomeen, kunhan vaan paperit on kunnossa. Vähän on ruvennut epäilyttämään, että neiti sotapakolainen viihtyy vähän turhan hyvin oloneuvoksena täydellä ylöspidolla minun kustannuksellani eikä edes halua asioiden etenevän. En tietenkään tiedä, että näin olisi, mutta epäilykset ovat heränneet.

Voiko tuosta asiasta yksittäinen kansalainen tiedustella jostain viranomaisilta? Vastaako kukaan esim ulkoministeriöstä, jos sinne ottaa yhteyttä 🤔
 
Venäjän hyökkäys | ”Kurjaa katsoa toisten hyvää lomafiilistä” – Finnair: Emme seuraa venäläisten määrää Nizzan-lennoilla https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009029462.html

Turistiviisumien myöntö pitäisi lopettaa heti 😡
Ei meidän hallitus kykene päätöksentekoon tuollasessa asiassa.

Sellaseen päätöksentekoon ne kykenee heti missä vaikka parannetaan laittomasti maassa oleskelevien asemaa.
 
MÖYKKYSEN neiti sotapakolainen varmaan joskus julkaisee kirjan kauheista olosuhteistaan evakkoajoiltaan 😪😄
Toden totta. Voisin vaikka kertoa yhden esimerkin, kuinka epäinhimilliseksi tilanteet on pahimmillaan eskaloituneet. Varoituksena etukäteen, että ei sovi herkimmille.

Oltiin tuossa juhannuksena mökillä ja traumatisoitunut sotapakolainen innostui rantasaunomaan ja uimaan joessa ihan ajan kanssa. Ensimmäisellä kerralla kun hän oli saunassa jonkun tovin ollut, niin huutaa sitten saunan ikkunasta minulle päärakennuksen terassille, että tule käymään, on ongelma.

Menen saunaan, jossa traumatisoitunut sotapakolainen makoileekin ylälauteella. Kysyn mikä on hätänä, johon vastaus, että tuli sammuu kiukaasta. Sanon, että laita lisää puita, tuossahan niitä on iso pino seinän takana terassilla. Tähän vastauksena, että ei pysty, koska kynnet menee pilalle.

Että näin, Karjalan evakkojen kokemukset tuntuu tämän jälkeen varmaan aika leppoisilta.
 


Lost in translation. Tarkoituksella. Koska applen puhelimet tehdään Kiinassa. Kiina haluaa että kummatkin osapuolet blaablaa, kuten ennenkin mikä saa kiinalaiset kuulostamaan järkeviltä ja rauhan haluisilta. Ja estää ettei Ukraina yrittäisi voimalan riskaabelia takaisinvaltausta, tietenkin. It’s China. Pelosi ja muut kävi just provoamassa Taiwanissa. Turha unelmoida että Kiina jotenkin liittyisi lännen puolelle missään asiassa tämän sodan suhteen. Ainoastaan vastustamattoman iso oma taloudellinen etu voisi sen tehdä.
 
Screenshot_20220828-072923_Twitter.jpg



View: https://twitter.com/ennolenze/status/1563566797009272834?t=gY2d-KT9nUHD2AsJpA6sLA&s=19
 
Ihan törkee riski lähtee pelaan ydinaseilla, siinä vaiheessa paska iskee tuulettimeen ja voidaan olettaa että riski isompaan sotaan kasvaa merkittävästi. Mä en usko että ne uskaltaa käyttää koskaan niitä.
Kyllä aikamoisen sekaisin saa olla. Kovaa ne kyllä bluffaa.
 
USA:n entinen senaattori Richard H. Black kertoo vähän tosiasioita...

”Emme välitä kuinka monta ukrainalaista kuolee. Kuinka monta naista, lasta, siviiliä, armeijaa kuolee. Emme välitä. Se on kuin hieno jalkapallopeli ja haluamme voittaa."

"Ukraina ei voi tehdä päätöstä rauhasta. Päätös rauhasta voidaan tehdä vain Washingtonissa, mutta niin kauan kuin haluamme jatkaa tätä sotaa, taistelemme, kunnes viimeinen ukrainalainen kuolee.”



View: https://youtu.be/GXOWZnRCc20?t=262
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom