HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sargent Woofer (real name), the Ukrainian bomb sniffing dog

bbmx9mlmir891.jpg
 
Mielestäni on valtava epäluottamuslause omaa medialukutaitoa kohtaan, jos koronaa koskevan uutisoinnin takia ei koe kykenevänsä lukemaan tai uskomaan valtamedian uutisointia Ukrainan sotaan liittyen.
Sodasta kirjoitetaan jopa ihan kohtuu iisisti verrattuna koronaan, jossa milloin leimattiin maskittomia, milloin rokottamattomia. Otsikoilla vääristeltiin itse asiaa ja neutraalius puuttui täysin.

Sanoi media mitä tahansa, kenellekään ei pitäisi olla epäselvää ketkä on ne pahikset.

Enough offtopik.
 
Kukaan täällä ei hyväksy mitään massamurhia, täällä keskustellaan onko ne olleet tahallisia. Vittu mua kuvottaa sun kaltaiset ihmiset, absoluuttiset vitun idiootit jotka ymmärtää tahallaan noin väärin.

Miksi tuosta täytyy erikseen keskustella kun sehän on täysin selvää että ovat tahallisia. Vai meinaatko oikeasti että ne ovat miettineet ohjusta lähettäessä että siellä on siviilejä 2km säteellä, eipäs ammutakkaan? Siinäkin teatteri pommisuojan edessä luki isolla että "lapsia". Mitä tekee ryssä, no pudottaa lentokoneesta helvetin ison pommin bunkkerin suulle ja tappaa satoja. Sillä ei ole mitään merkitystä keskustella siitä että oliko se ostari kohde vai ei. Jos kohde oli ne tehdashallit niin aivan yhtä hyvin voi osua viereiseen ostoskeskukseen koska vanhoja epätarkkoja ohjuksia. Jos siviiliuhreja olisi haluttu välttää niin olisi isku tehty yöllä.

Miten haluaisitte perustella sen pari päivää sitten sattuneen ohjusiskun Odessaan kerrostaloon missä kuoli myös noin parikymmentä siviiliä? Oliko myös vahinko?
 
Voi vittu mä totean että tuollaista se on kaikissa sodissa. Jenkit myös lananneet tuoreista sodista vietnamista astin aivan kaiken sodissaan (en ota edes ww2 esimerkkiin koska se oli armaggeddon). En mä sitä kritisoikaan vaan tiedostan mitä helvetin touhua tuo sota on jos siihen joku menee. Olihan jenkeistäkin vietnamissa jo setit ettei vietkongin edes tarvinnut rekrytä uusia jäseniä aktiivisesti jenkkejä vastaan. Riitti kun jenkkien partio kulki kylän läpi niin sen jälkeen uusia hakijoita vietkongiin riitti taas runsaasti. Sama irakissa missä siviilejä lanattiin vaikka kuinka molemmilla reissuilla ja infra aivan paskana.

Se että ammutaan siviilejä muunmuassa horjuttaa väestöä. Onko se kivaa ja oikein? Ei mutta edelleen se_on_vitun_sotaa

Tässä sodassa on vielä se hullua että ryssä hyökkäsi ilman mitään syytä ja aloitti maan tuhoamisen. Voi verrata täysin natseihin. Sä näytät tukevan nykyajan natseja. Varmaan hävettää myöhemmin jos saat ajatukset selkeytyyn.
 
Tuostahan oli juttua joku aika sitten.
Mulle oli uus juttu. Uutisten sisällöt lienevät aitoja, mutta väritetty omalla "Stolen Valor" scheissella. Tossa on hyvä linkki mokiin minkä heebo teki julkaistessaan omia kuviaan, mm. joku tunnisti "rynkynperästä", että kyseessä on Air Soft mutka jne.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom