HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä jotenki luulen että roopeli enemmä asiasta tietää kuin sinä. Hyvin tuo perustelee kantaansa, eikä niele kaikkia 100-0 osaa kyseenalaistaa

Se on jokaisen itse päätettävissä, sun kans en ala väitteleen koska kunnioitan sua siitä, että oon pystyny sopiin aikasemmat väännöt.
 
Loppujen lopuksi nämä nettikeskustelut on aivan turhia, jos näillä ei olis mitään viihdearvoa ja täällä ei väiteltäs laidasta laitaan, niin en jaksais vaivautua. Oikeassa elämässä mulla on paljo tuttuja jokka edustaa aivan eri näkemyksiä mun kans ja ikinä ei olla ääntä jouduttu kukaan korottaan. Täällä nämä keskustelut vaan on poterosta huutelua ja kukaan ei muuta loppujen lopuksi omaa kantaansa vaikka mitä tehtäis.

Niinkö johonki jo kirjotin, vaimolla ei oo yhtään rokotusta se ei halua, mulla on kaks ja mua ei juuri kiinnosta koko aihe. Hyvin tullaa toimeen. Yks kaveri lukee mv-lehteä ja piikittelen sitä joskus, se takasi ja kummallakaan ei oo menny tunteisiin.

En tiedä mikä johti avautumiseen. Hyvää yötä kaikille.
 
Täällä aika nuorta äijää.
No laitetaan pienes jurrissa.
Mä ollut joskus sotilaana useemman vuoden paikanpäällä.
En viitti tarkemmin.
Mutta itsellä oli aluksi vahva nato myönteisyys.
Parempia duuneja sitä kautta, ajattelin.
Uskon näin ajattelee skapparit suomessa.
Sit tuli asioita vastaan mihin en toivoisi suomi osallistuu, silmät aukes.
 
Tavallaan ihmiskunta elää kriiseistä. Sodan ja kaaoksen jälkeen on monella osapuolella peiliin katsomisen paikka.
Venäjä voisi oikeasti jo tajuta miksi naapurimaat haluavat Natoon yms eroon Venäjästä. Toivottavasti länsimaalaiset heräävät omaan tekopyhyyteen.
 
Nyt on tehty journalismia toiseenkin suuntaan ja erittäin asiallisesti. Hyvä BBC ja hyvä että Ukrainan hallinto puuttunut asiaan myös. This is what makes us the good guys. Tutkitaan ja myönnetään ikävämmätkin asiat jos todelta näyttää ja myöhemmin sitten jotain syytteitä tai korvauksia, mutta pääasia että asiaan puututaan nyt ettei mene hulluksi.
Ilmeisesti jalkoihin ampumisvideo on tosi:
 
Nyt on tehty journalismia toiseenkin suuntaan ja erittäin asiallisesti. Hyvä BBC ja hyvä että Ukrainan hallinto puuttunut asiaan myös. This is what makes us the good guys. Tutkitaan ja myönnetään ikävämmätkin asiat jos todelta näyttää ja myöhemmin sitten jotain syytteitä tai korvauksia, mutta pääasia että asiaan puututaan nyt ettei mene hulluksi.
Ilmeisesti jalkoihin ampumisvideo on tosi:
Tottakai ne on tosi, ukrainan natsit
 
Nyt on tehty journalismia toiseenkin suuntaan ja erittäin asiallisesti. Hyvä BBC ja hyvä että Ukrainan hallinto puuttunut asiaan myös. This is what makes us the good guys. Tutkitaan ja myönnetään ikävämmätkin asiat jos todelta näyttää ja myöhemmin sitten jotain syytteitä tai korvauksia, mutta pääasia että asiaan puututaan nyt ettei mene hulluksi.
Ilmeisesti jalkoihin ampumisvideo on tosi:

Vittuko mulle tulee fyysisesti huono olo ku näkee noita silmään puukko videoita. Laittasivat elukat mielummin suoraan napin ohtaan, mikä vittu saa ihmisen käyttäytyyn noin toista ihmistä kohtaan.

Toivottavasti Ukraina haluaa olla osa sivistynyttä maailmaa sodan jälkeen ja nuot siat tuomitaan.
 
Ootko ukrainalainen, jos olet niin ymmärrän.
Jos et niin mites kun jenkit pommitti lähi-idän paskaksi. Siviilejä kuoli hyvin paljon enemmän.

Jenkkien toimet on monesti myös tuomittavia. Toisessa maailmansodassa esim. ydinpommit ja siviileihin kohdistuneet pommitukset Saksassa ja Japanissa. Mutta entäs sitten? Jenkeillä ei ole mitään tekemistä venäläisten Ukrainassa tekemien sotarikosten kanssa. Et voi mitenkään puolustella Venäjän ukrainalaisten siviiliväestöön kohdistuvia terroritekoja.
 
Tavallaan ihmiskunta elää kriiseistä. Sodan ja kaaoksen jälkeen on monella osapuolella peiliin katsomisen paikka.
Venäjä voisi oikeasti jo tajuta miksi naapurimaat haluavat Natoon yms eroon Venäjästä. Toivottavasti länsimaalaiset heräävät omaan tekopyhyyteen.
Kriiseillä olisi hyvä tilaisuus "nollata" myös asioita sekä järkevöittää. Se on vielä tulematta ja sitä olen jo tovin odottanut tapahtuvan. Lähinnä ajettu vain huonoja poliittisia asioita kriisien voimin. Tarvitaan syvempää kriisiä ettei ole enää varaa mihinkään hevonpaskaan. Ehkä se herättäisi ihmiset vihdoinkin.
 
Jenkkien toimet on monesti myös tuomittavia. Toisessa maailmansodassa esim. ydinpommit ja siviileihin kohdistuneet pommitukset Saksassa ja Japanissa. Mutta entäs sitten? Jenkeillä ei ole mitään tekemistä venäläisten Ukrainassa tekemien sotarikosten kanssa. Et voi mitenkään puolustella Venäjän ukrainalaisten siviiliväestöön kohdistuvia terroritekoja.
Jenkeillä nimenomaan kaikki tekeminen.
Tää kaikki menee kuten suunniteltu.
Asiaa pedattu vuodesta 2007.
 
Jenkeillä nimenomaan kaikki tekeminen.
Tää kaikki menee kuten suunniteltu.
Asiaa pedattu vuodesta 2007.
En mä ainakaan voi epänähdä esim.2014 lännen coopin jälkeen, että venäjä vain suorittaisi terroritekoja tähän maahan. Kyllä siellä puolin ja toisin touhuttu vaikka mitä ja kuten sanottu ei jenkitkään katsoisi samaa touhua vaikkapa meksikossa mikä vastaisi ukrainan sodan tilannetta maantieteellisesti. Eivät katsoisi sekuntiakaan vaan stripes and stars eagle polttaisi maaperää.
 
En tarkoittanut toimia Ukrainassa, vaan sitä kun tuolla Putin teki Venäjästä vihollishallinnon, niin esim. talousuutisistakin aletaan tekemään itsetarkoituksellisesti negatiivisia neutraalien arvioiden sijaan.

Onhan tuo Venäjän talous romahtanut täysin ja he eivät ole omavaraisia, niin se tulee näkymään viiveellä. Venäjällä ei ole sananvapautta tai riippumatonta lehdistöä, niin siellä levitetään propagandaa viimeiseen asti siitä miten kaikki on kunnossa. Venäjä myös aktiivisesti valehtelee ja levittää valheellisia narratiiveja. Seuraan TASSia ja Venäjän uutisointia sitä kautta ja tuo on naurettavaa propagandaa. Siellä ei edes myönnetä, että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan! Tuon takia mitään mitä Venäjältä kuuluu ei voida ottaa vakavasti.
 
Kannattaa miettiä kuka aseistanut ukrainaa vuodesta 2014.
Tavallaan pakotettu venäjä hyökkäämään.
Ai valmisteliko Ukraina Venäjän valtaamista? Vai mikä se uhka Venäjälle on? Ja kun Venäjä hyökkäsi itse Ukrainaan ja valtasi Krimin ja Itä-Ukrainan, niin eikö se ole selvää että Ukraina pyytää länneltä apua?
 
Jenkeillä nimenomaan kaikki tekeminen.
Tää kaikki menee kuten suunniteltu.
Asiaa pedattu vuodesta 2007.

Ukrainalaiset itse halusi kuulua mielummin länteen kuin itään. Ihan samalla tavalla kuin baltian maatkin halusi Natoon ja mahdollisimman kauas Venäjästä. Etkö usko siihen, että mailla voisi olla oma tahto? Jos ukrainalaiset haluaa kuulua mielummin Natoon ja Euroopan Unioniin, niin eikö heillä ole siihen oikeus?

Nyt puhutaan Suomen liittymisestä Natoon, niin onko tässäkin jenkit juonimassa vai voiko tämä olla meidän oma tahto? Saako Venäjä sinusta hyökätä Suomeen jos halutaan kuulua Natoon?

Ja edelleen, entä sitten? Mikä oikeutti Venäjän hyökkäämään Ukrainaan?
 
Back
Ylös Bottom