HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nii mites ne Ukrainan natsit ja siviilien tappamiset, nyt alkanut tulla ulos sopivasti videota miten natsit tekee sotarikoksia. Ukrainassa kuulemma ei pitäny olla natseja, videot puhuu vähä toista.

Sais loppua koko paska, ei vois enää käyttää tekosyynä ku täällä kallis polttoaine

Onko ihmekään, kun Venäjä hyökkää sun kotimaahan ja pommittaa siviilejä? Venäjä on tehnyt sen luokan sotarikoksia esim. Mariupolissa, että oksat pois.
 
Venäjästä tosiaan tehty meillä 100% negatiivista uutisointia Krimin ja Itä-Ukrainan tapahtumien jälkeen, eli jos meikäläisistä uutisista eikä aika lailla raakadatasta talouden asioita selvittänyt, niin kaikki tosiaan aivan kurjuudessa eläneet Venäjällä. Mutta esim. ranskalainen tuttu komennusmiehenä oli muutaman kuukauden, sanoi Pietarista että ihan moderni ja vapaa länsimainen kaupunki. Mutta: NYT se talous dyykkaa oikeasti ja pahasti, eihän nuo aiemmat pakotteet kovinkaan hyvin toimineet ja osaksi tietysti pitänyt luoda tarinaa, että toimivat hyvin ja homma hoidettu siitäs saivat ja me jatkettu paremmalla fiiliksellä öljyn ja kaasun ostoa...

Venäjän bkt/capita yli 2x Ukrainan vastaavan:

Miten nämä Venäjän toimet Ukrainassa voi nähdä muuten kuin 100% negatiivisesti?
 
Onko ihmekään, kun Venäjä hyökkää sun kotimaahan ja pommittaa siviilejä? Venäjä on tehnyt sen luokan sotarikoksia esim. Mariupolissa, että oksat pois.
Ootko ukrainalainen, jos olet niin ymmärrän.
Jos et niin mites kun jenkit pommitti lähi-idän paskaksi. Siviilejä kuoli hyvin paljon enemmän.
 
Koko homma jenkkien järjestämä, alan uskoa tähän.
Tiesivät mitä tulee käymään ja aseistivat ukrainaa systemaattisesti.
Nyt ne laittaa, oliko miljardin edestä aseita sinne.
Ei ne hyvää hyvyyttä lähetä aseistusta, aina motiivi.
Pitää auttaa paska menee läpi kaikille.
Näitä ei kiinnosta sen enempää ukrainan kuin syyrian kansalaiset.
Kuuban kriisi, mistä johtui? Tästä hyvä lähteä.
 
Ootko ukrainalainen, jos olet niin ymmärrän.
Jos et niin mites kun jenkit pommitti lähi-idän paskaksi. Siviilejä kuoli hyvin paljon enemmän.

Ollaanko nyt lähi-idässä? Ei. Onko jenkit sotimassa Ukrainassa? Ei. Onko Venäjä hyökännyt? On.

Tämä keskustelu käytiin joku kymmenen sivua sitte ja sanoin, että menee taas joku parikytä sivua niin taas vingutaan "muttako jenkit". Sekö oikeuttaa Venäjän tekeen mitä haluaa "muttako jenkit".
 
Koko homma jenkkien järjestämä, alan uskoa tähän.
Tiesivät mitä tulee käymään ja aseistivat ukrainaa systemaattisesti.
Nyt ne laittaa, oliko miljardin edestä aseita sinne.
Ei ne hyvää hyvyyttä lähetä aseistusta, aina motiivi.
Pitää auttaa paska menee läpi kaikille.
Näitä ei kiinnosta sen enempää ukrainan kuin syyrian kansalaiset.
Kuuban kriisi, mistä johtui? Tästä hyvä lähteä.

Voi pyhä yksinkertaisuus...
 
Koko homma jenkkien järjestämä, alan uskoa tähän.
Tiesivät mitä tulee käymään ja aseistivat ukrainaa systemaattisesti.
Nyt ne laittaa, oliko miljardin edestä aseita sinne.
Ei ne hyvää hyvyyttä lähetä aseistusta, aina motiivi.
Pitää auttaa paska menee läpi kaikille.
Näitä ei kiinnosta sen enempää ukrainan kuin syyrian kansalaiset.
Kuuban kriisi, mistä johtui? Tästä hyvä lähteä.
Niin ja minkäs Venäjä sille mahtaa, pakko hyökätä Ukrainaan koska jenkit sen aseisti!
 
Miten nämä Venäjän toimet Ukrainassa voi nähdä muuten kuin 100% negatiivisesti?

En tarkoittanut toimia Ukrainassa, vaan sitä kun tuolla Putin teki Venäjästä vihollishallinnon, niin esim. talousuutisistakin aletaan tekemään itsetarkoituksellisesti negatiivisia neutraalien arvioiden sijaan.
 
Käykää joku tekemässä topicci jenkkien sotimisesta ja sodankäynnistä, niin ei tarvi täältä lukea ohi aiheen tuota paskaa jatkuvasti.
Niin onhan se ikävä jos aihe saa vertausta mikä ei tunnu kivalta.
Se on vain vastapainoa sille missä venäjä on demoni nyt. Jenkit tehneet samaa vuosikymmenten ajan ja sille hurrataan.

Mut ei sovi kuplaan. Onneksi moni silti tajuaa ettei asiat ole näin mustavalkoisia mitä meille koitetaan hakata vasaralla päähän taas kerran.
 
Jotkut sentä Venäjällä uskaltavat kyseenalaistaa tämän touhun:

Irtisanottuja jäseniä edustava asianajaja Mihail Benjash kertoo Meduzalle, että kansalliskaarti valmistautui lähettämään sotilaat Ukrainaan 25. helmikuuta, mutta nämä kieltäytyivät. Maaliskuun 1. päivänä sotilaat saivat irtisanomismääräyksen, koska eivät olleet noudattaneet käskyjä. Sotilaat olivat Krimillä, kun käsky siirtyä Ukrainaan tuli.


Asianajajan mukaan irtisanomispäätös on riitautettu oikeudessa, ja hän katsoo sen olevan laiton. Benjash kertoo, että sotilaiden työsopimusta voidaan muuttaa ilman heidän suostumustaan puolen vuoden ajaksi, jos kyseessä on sotilaallinen konflikti, hätätilanne tai voimassa on sotatilalaki.


– Mutta meillä ei ole sotilaallista konfliktia tai sotaa, on vain ”sotilaallinen erikoisoperaatio”. Laki ei sano mitään sellaisesta. Ukrainaan voi mennä (kansalliskaartin jäsenenä), mutta vain jos sotilas itse suostuu siihen, hän sanoo.


Venäjän hallinto itse kieltäytyy kutsumasta Ukrainan sotaa sodaksi. Benjash toteaa, että jos hallinto kutsuisi sotaa oikealla nimellään, heräisi kysymys, kuka sen on aloittanut. Venäjän rikoslaissa hyökkäyssodan suunnitteleminen, valmisteleminen ja aloittaminen on nimittäin rikos ja siitä voidaan rangaista jopa 20 vuoden vankeusrangaistuksella.

 
Niin onhan se ikävä jos aihe saa vertausta mikä ei tunnu kivalta.
Se on vain vastapainoa sille missä venäjä on demoni nyt. Jenkit tehneet samaa vuosikymmenten ajan ja sille hurrataan.

Mut ei sovi kuplaan. Onneksi moni silti tajuaa ettei asiat ole näin mustavalkoisia mitä meille koitetaan hakata vasaralla päähän taas kerran.

Sun tietämys on asioista täysi 0. Sen olet täällä jo moneen kertaan todistanut, luultavasti et osaisi kartalta näyttää edes missä kohti Pohjois-Amerikka sijaitsee. Ainoa syy miksi et ole mun ignore listalla, on se että huvitat mua sun tyhmyydellä.
 
Sun tietämys on asioista täysi 0. Sen olet täällä jo moneen kertaan todistanut, luultavasti et osaisi kartalta näyttää edes missä kohti Pohjois-Amerikka sijaitsee. Ainoa syy miksi et ole mun ignore listalla, on se että huvitat mua sun tyhmyydellä.
Parahduksesta päätellen vaikutat vähän epävarmalta tässäkin asiassa.
 
Sun tietämys on asioista täysi 0. Sen olet täällä jo moneen kertaan todistanut, luultavasti et osaisi kartalta näyttää edes missä kohti Pohjois-Amerikka sijaitsee. Ainoa syy miksi et ole mun ignore listalla, on se että huvitat mua sun tyhmyydellä.
Mä jotenki luulen että roopeli enemmä asiasta tietää kuin sinä. Hyvin tuo perustelee kantaansa, eikä niele kaikkia 100-0 osaa kyseenalaistaa
 
Niin ja minkäs Venäjä sille mahtaa, pakko hyökätä Ukrainaan koska jenkit sen aseisti!
Ansaitsee vastauksen.
Kuuban ohjuskriisin aikana meinas alkaa ydinsota.
Venäjä yritti tuoda ohjukset liian lähelle, nyt aika samaa.
En ole venäjämyönteinen, huomioita vaan.
 
Back
Ylös Bottom