HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oletko oikeasti vajaaälyinen?
  • Kukaan täällä ei ole itkenyt.
  • Kukaan täällä ei ole juhlinut venäläisten tekemillä sotarikoksilla.
  • Ehec on juhlinut ruumiin häpäisyllä ja kertonut olevansa avoin saman sotarikoksen suorittamiselle.
Ei liene rakentavaa hyökätä noin toista keskustelijaa kohtaan ja kutsua häntä mahdollisesti vajaaälyiseksi

Oletko oikeasti vajaaälyinen?
  • Kukaan täällä ei ole itkenyt.
  • Kukaan täällä ei ole juhlinut venäläisten tekemillä sotarikoksilla.
  • Ehec on juhlinut ruumiin häpäisyllä ja kertonut olevansa avoin saman sotarikoksen suorittamiselle.
Olen selkeästi ropsukan sanoin "ilmaisesti vuokralla" jonkun päässä. Kun olet kotipuoleen yhteyksissä niin kerro, että mäenlaskun kaltaisilta sotarikoksilta välttyy jahka pysyy rajan oikealla puolen. Se raja on merkitty hyvin näkyvästi.

Kun olet kotipuoleen yhteyksissä niin kerro, että mäenlaskun kaltaisilta sotarikoksilta välttyy jahka pysyy rajan oikealla puolen. Se raja on merkitty hyvin näkyvästi.

Vahva tämä. Kovin vaikea on tuomita puolustajan sotarikoksia (olkoonkin lakikirjassa), kun toinen täysin syyttä hyökkää suvereenin valtion kimppuun. Tässä hyökkäyksessä ei ole mitään ”mutku” selityksiä. Se on itsessään järjetön sotarikos.

Mitä tähänkin nyt pitäisi reagoida? Ulista jotain?

En sano mutta jos tätäkin lähtisi taas tutkimaan niin mitä tuostakin asiasta mahtaisi löytyä? Ehkä ryssät pakomatkallaan ovat ampuneet TAKTISESTI kaikki mahdolliset sairaalat maantasalle ja paikallisen kissakodin tai sitten tästäkin "uutisesta" löytyisi taas jotain jänniä epäkohtia.

Mutta ei nyt lähdetä pilaamaan tunnelmaa vaan ollaan emotional
Jaa nyt joku emotionaalinen viesti, missä kyynelehdit kun lapsia lähetetään sotaan.
Pelle!

I’m not a smart man, but I know what neutraali is.
Khyynel.
Vähemmän yllättäen et vastannut yhteenkään valheeksi osoittamaani väitteeseen. Näoisiollen uskon väitteestäsi vain ensimmäisen osan.

Sana neutraali tarkoittaa tässä asiayhteydessä tätä:
  • keskustelija esittää argumentin johon ei voi vastata rehellisesti ja loogisesti ilman että oma narratiivi murenee.
  • Hauku argumentin esittäjää ryssäksi kun et muuta voi.
  • Argumentin esittäjä kertoo olevansa neutraali asian suhteen ja pyrkivänsä hahmottamaan maailmaa todellisuuden kautta. Toivoisi tätä sinultakin.
  • Ala käyttää "neutraalia" ironisena loukkauksena välttääksesi kognitiivinen dissonanssi. Ikään kuin vastapuoli levittäisi venäläistä propagandaa vaikka yksikään fakta ei tue tätä väitettä.
Jos asia ei ole näin, esitä vaikkapa 5kpl Roopelin lainauksia missä tämä juhlii Venäjän sotarikoksilla tai toivoo Venäjän voittoa. Siis ei pidä sitä todennäköisenä vaan toivoo sitä.
Jos asia on näin, vastaa räkälollerohymiöllä ja mieti itseksesi että etpä langennut ryssän propagandaan tänäänkään.

Olen selkeästi ropsukan sanoin "ilmaisesti vuokralla" jonkun päässä. Kun olet kotipuoleen yhteyksissä niin kerro, että mäenlaskun kaltaisilta sotarikoksilta välttyy jahka pysyy rajan oikealla puolen. Se raja on merkitty hyvin näkyvästi.
Imartelet itseäsi perusteetta. Kerroit jo aiemmin että hyväksyt sotarikokset ja olet valmis niihin itsekin syyllistymään jos nukkemestari sinua kevyesti sinne suuntaan tönäisee. Olen minä selkärangattomia sätkynukkeja ennenkin nähnyt, en minua sinua sääli kuin tätä ketjua lukiessa.
Suosittelen kuitenkin ottamaan huomioon että keväällä kun venäläisten vihaaminen ei ole enää muodikasta saatat joutua ongelmiin kirjoituksiesi takia. Vähemmästäkin on tuomittu kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

Viimeksi muokattu:
Imartelet itseäsi perusteetta. Kerroit jo aiemmin että hyväksyt sotarikokset ja olet valmis niihin itsekin syyllistymään jos nukkemestari sinua kevyesti sinne suuntaan tönäisee. Olen minä selkärangattomia sätkynukkeja ennenkin nähnyt, en minua sinua sääli kuin tätä ketjua lukiessa.
Suosittelen kuitenkin ottamaan huomioon että keväällä kun venäläisten vihaaminen ei ole enää muodikasta saatat joutua ongelmiin kirjoituksiesi takia. Vähemmästäkin on tuomittu kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Mikä hemmetin nukkemestari? Oletko jutellut tuutellen kanssa ja saanut vaikutteita? Jos lasken mäkeä niin ihan itseäni hauskuuttakseni.

Mistäs minä nyt joutuisin vastuuseen ja millä perusteella? Äijä kyllä elää jossain (ryssäläisessä) mielikuvitusmaailmassa.

Vähemmän yllättäen et vastannut yhteenkään valheeksi osoittamaani väitteeseen. Näoisiollen uskon väitteestäsi vain ensimmäisen osan.

Sana neutraali tarkoittaa tässä asiayhteydessä tätä:
  • keskustelija esittää argumentin johon ei voi vastata rehellisesti ja loogisesti ilman että oma narratiivi murenee.
  • Hauku argumentin esittäjää ryssäksi kun et muuta voi.
  • Argumentin esittäjä kertoo olevansa neutraali asian suhteen ja pyrkivänsä hahmottamaan maailmaa todellisuuden kautta. Toivoisi tätä sinultakin.
  • Ala käyttää "neutraalia" ironisena loukkauksena välttääksesi kognitiivinen dissonanssi. Ikään kuin vastapuoli levittäisi venäläistä propagandaa vaikka yksikään fakta ei tue tätä väitettä.
Jos asia ei ole näin, esitä vaikkapa 5kpl Roopelin lainauksia missä tämä juhlii Venäjän sotarikoksilla tai toivoo Venäjän voittoa. Siis ei pidä sitä todennäköisenä vaan toivoo sitä.
Jos asia on näin, vastaa räkälollerohymiöllä ja mieti itseksesi että etpä langennut ryssän propagandaan tänäänkään.

Joo hei. Sähän oot ihan oikeassa ja oonkin todella pahoillani.
Btw Onko sinulta lupa odottaa neutraalia raporttia Syyrian flopista? Haluan todella hahmottaa tätä asiaa. 👍

Mitä jos Pfizer tekisi samaa seuraavan koronarokotteen kanssa, että aloittaisi rahalla hybridivaikuttamiskampanjan somessa ja alkaisi levittämään täysiä valheita koronasta yms. ja ajaisi rokotepakkoa. Levittelisitkö samalla tavalla käsiä vai pitäisikö tuollainen saada estettyä?
Niinhän lääkeyhtiöt ja niiden lobbarit tekikin. Ihan naurettavaa valehtelua ja vääristelyä. Se siitä, jatkakaa .

Vahva tämä. Kovin vaikea on tuomita puolustajan sotarikoksia (olkoonkin lakikirjassa), kun toinen täysin syyttä hyökkää suvereenin valtion kimppuun. Tässä hyökkäyksessä ei ole mitään ”mutku” selityksiä. Se on itsessään järjetön sotarikos.
Mutku jenkit nyt kuitenkin?

Hyvä uutinen. Jospa päättäjät saavat korjattua tämän harha-askeleen, eikä sidota itseämme sopimuksiin ihan vain hyvesignaloinnin vuoksi. Aika ja teknologiakin ovat muuttuneet Ottawan sopparin ajoista, joten ei mitään järkeä paperilla heti ottaa handicappia.

Joo hei. Sähän oot ihan oikeassa ja oonkin todella pahoillani.
Btw Onko sinulta lupa odottaa neutraalia raporttia Syyrian flopista? Haluan todella hahmottaa tätä asiaa. 👍
Sosiaalinen media hiljentynyt odottamaan ohjeita, että mitä lähdetään aiheesta jankuttamaan. Epäilemättä strateginen 4D-mestariliikku tässä nyt on vain taas käynyt ja Venäjän ote lähi-idästä senkun paranee samalla kun tukikohtia pakataan peräkontsaan.

Sosiaalinen media hiljentynyt odottamaan ohjeita, että mitä lähdetään aiheesta jankuttamaan. Epäilemättä strateginen 4D-mestariliikku tässä nyt on vain taas käynyt ja Venäjän ote lähi-idästä senkun paranee samalla kun tukikohtia pakataan peräkontsaan.
Tässä nyt näyttää olevan aikaa veikkailla mitä tilanteen perkaava 4D analyysi sisältää.
Tässä oma listani.
1. Perääntyminen oli hyvän tahdon ele.
2. Tarkoituksena ei ollutkaan pitää tukikohtia Lähi-Idässä.
3. Kaikki tavoitteet täyttyi Syyrian operaatiossa.
4. Jenkit (huom ryzzien tavoitteet siis täyttyivät) silti munasivat pahemmin Afganistanissa.

Olisi mielenkiintoista kuulla myös muiden veikkauksia. 👍

Miten täällä ryssien fanitusketjussa menee nykyään? Milloin ne voittaa?

ISIS ottaa osumaa kun ei ole ryssä suojelemassa.

View: https://x.com/LucasFoxNews/status/1866215467381092768?t=sG3kWTDvZHWhpxIZfiHe0Q&s=19

Täh? ISIS/al qaida on jenkkien työkalu tuolla, sehän on entinen johtaja noista porukoista joka näitä Turkissa koulutettuja jihadisti "kapinallisia" siellä johtaa. Regime change tulossa Syyriaan jonka jenkit rahoittanut ja vimpan päälle suunnitellut, tekee sen noiden jihadistien avulla. Islamismiin menee maa kuten Irak ja Libya ja sata vuotta takaisinpäin kehityksessä, mutta geopolitics more important. Järkevä veto Assadilta ja Venäjältä vetäytyä pois, eläimiähän noi islamisti arabit on voivat sitten työnnellä rauhassa homoja talojen katoilta alas kuten viimeksi kun ISIS kalifaatti puhkesi kukkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom