HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Olen siis uhri kun seuraan sotaa? Onko todellisuus sinulle "propagandaa"?

Näen että koitat käyttää klassista kommaritaktiikkaa, missä "suojelet" ihmisiä viemällä näiltä oikeudet, koska pelkäät mitä ihmiset puhuvat.
Onneksi muutkin näkevät.

Tätä juuri tarkoitin. Puhut vain "todellisuudesta" kun sanoin, että et kykene haastamaan venäläistä propagandaa ja uskot sen kyseenalaistamatta. Vaikuttaa siltä, että sinulla ei ole mitään lähdekritiikkiä. Tämä on ongelma, kun tuo venäläinen propaganda on oikeasti meille vahingollista.

Etkö usko siihen, että venäläiset harrastavat hybridivaikuttamista netissä? Tästä on jopa todisteita olemassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätä juuri tarkoitin. Puhut vain "todellisuudesta" kun sanoin, että et kykene haastamaan venäläistä propagandaa ja uskot sen kyseenalaistamatta. Vaikuttaa siltä, että sinulla ei ole mitään lähdekritiikkiä. Tämä on ongelma, kun tuo venäläinen propaganda on oikeasti meille vahingollista.

Etkö usko siihen, että venäläiset harrastavat hybridivaikuttamista netissä? Tästä on jopa todisteita olemassa.

Joo tähän ois Roopelin hyvä luetella 10 kohtaa mistä on erimieltä Venäjän kanssa ✌️ Siis jos kokee että jengi kyseenalaistaa neutraaliuden. Jos taas neutraalius on varma omasta mielestä, ja vitut on täällä meille muille mitään todistamassa, niin lopettaa itkemisen siitä että jengi kyseenalaistaa sitä 🤝

Varmasti harrastaa. Mutta kuten koitat leimata ja projisoida en minä sitä harrasta tai ole siihen uponnut.

Sä vaan haluat estää sananvapauden, että olisi vain yhden laatikon jutut.

1733736713151.webp

Todennetut tappiot

Todennettu paint kuva
Äijä on kuin feministi, joka huutaa tasa-arvoa, mutta käsittelee vain naisten tasa-arvo ongelmia 😄

Venäjän ulkoministeriön mukaan maa seuraa tiiviisti Syyrian ”dramaattisia tapahtumia” ja kehottaa kaikkia ”pidättäytymään väkivallan käytöstä ja ratkaisemaan kaikki kysymykset poliittisin keinoin”.

Eli se kuuluisa ”älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon

Lievä off topic. Mutta onko makhakilta tulossa viiltävä analyysin ryzzien Syyrian vituiksi menneestä keikaista? Toki sen verran osaan veikata, että toki analyysissä muistetaan mainita, että Jenkkien Afganistanin keikka meni enemmän vituiksi. 😂

Venäjän ulkoministeriön mukaan maa seuraa tiiviisti Syyrian ”dramaattisia tapahtumia” ja kehottaa kaikkia ”pidättäytymään väkivallan käytöstä ja ratkaisemaan kaikki kysymykset poliittisin keinoin”.

Eli se kuuluisa ”älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon
Eikös rysyt ole tuolla viime vuodet pommittaneet noita kapinallisia assadin kaverina? Taitaa olla vähän paniikki päällä kun nyt toivotaan, että erimielisyydet ratkotaan poliittisin keinoin.

Tuli itse 2000-2010 käytyä Virossa varmaan about kerran vuodessa ja itseasiassa kuvittelin virolaisten olevan vain suomalaisille tollasia palveluhenkisiä. Eli samalla kun se asiakaspalvelu tappoi tunnelman jo itsessään, podin vielä jotain kollektiivista syyllisyyttä siitä, että varmaan muut suomalaiset ennen minua ovat sikailleet siellä niin paljon, että asiakaspalvelun taso on tavallaan ansaittua :LOL: Mutta ilmeisesti se kylmäävä palvelu ei ainakaan pääosin johtunutkaan minun suomalaisuudesta?
Perstuntumani on, että se oli sitä neukkulan kommunismin perintöä, aina minimieffortilla tai kokonaan ilman sitä, koska kurjuus oli aina taattu, teki mitä teki. Lisäksi virolaisissa on minusta paljon samaa kuin venäläisissä, molemmat esittävät asiat brutaalin suoraan ja kaunistelematta. Nykyään enää harvoin tulee käytyä Virossa mitä nyt joskus jossain palaverissa mutta ainakin tuntuu siltä, että asiakaspalvelu on mennyt tosi paljon parempaan suuntaan viimeisen vuosikymmenen aikana. Mutta olihan se ennen hienoa reissata sielläkin, AutoExpress 2:lla yli ja kun sattui kunnon myräkkä niin johan saatana keinui joka suuntaan kuin huomista ei olisi. Ja tietysti, koskaan ei saa jättää mainitsematta legendaarista Lasso Baaria Mere puiesteella Tallinnasta puhuttaessa.

Lievä off topic. Mutta onko makhakilta tulossa viiltävä analyysin ryzzien Syyrian vituiksi menneestä keikaista? Toki sen verran osaan veikata, että toki analyysissä muistetaan mainita, että Jenkkien Afganistanin keikka meni enemmän vituiksi. 😂

View: https://x.com/PToveri/status/1866042300297539923

Muuten ryssillä meni pahemmin vihkoon Syyria, kun sinne jätettiin jälkeen sotilaitakin. Käy sääliksi venäläisiä sotilaita jotka oma isänmaa hylkäsi Syyriaan jihadistien armoille.

Varmasti harrastaa. Mutta kuten koitat leimata ja projisoida en minä sitä harrasta tai ole siihen uponnut.

Sä vaan haluat estää sananvapauden, että olisi vain yhden laatikon jutut.

Mitä jos Pfizer tekisi samaa seuraavan koronarokotteen kanssa, että aloittaisi rahalla hybridivaikuttamiskampanjan somessa ja alkaisi levittämään täysiä valheita koronasta yms. ja ajaisi rokotepakkoa. Levittelisitkö samalla tavalla käsiä vai pitäisikö tuollainen saada estettyä?

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom