HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

jos,jos ja jos

Aina tulossa joku asia X, koskaan ei tapahdu asiaa X
Toveri comrade on kyllä ylpeä tuosta coping listauksesta mitä suollat päivästä toiseen

Täällä ilmeisesti aivan tietoisesti halutaan koko ajan unohtaa se, että Venäjä käy kulutussotaa ja se toimii. Muutama viikko sitten Venäjän puolustusministeriö ilmoitti että Ukrainalaisten tappiot ovat nousseet tuhannesta lähelle kahtatuhatta miestä/ päivä, toki noille luvuille voi naureskella, aivan samoin, kuin ukrojen ilmoittamille luvuille. Tosi asia on kuitenkin se, että molemmilta kuolee valtavasti miehiä (itse uskon että ukroilta vielä selvästi enemmän), mutta Venäjällä on huomattavasti suuremmat joukot, ja Venäjällä on resurssit jatkaa tätä samaa useita vuosia, Ukrainalla ei. Ukraina on kovaa vauhtia menossa kohti konkurssia ja sitä seuraa sen täydellinen romahdus.



Jatkuvasti täällä myös yritetään antaa ruusuinen kuva Ukrainan rintamatilanteesta, vaikka se on jo lähellä kaaosta, eikä sitä enää pystytä edes täysin salaamaan.

"Ukrainan armeijan armeijan karkaamisen ongelma on saavuttanut uhkaavan mittakaavan. Viranomaiset ovat valmiita antamaan heille anteeksi, jos he palaavat riveihin, koska he eivät pysty rankaisemaan karkureita.

Vuoden 2024 ensimmäisellä puoliskolla lainvalvontaviranomaiset aloittivat lähes 29 800 uutta armeijan pakoon liittyvää rikostapausta: 18 600 sotilasyksikön vapaaehtoista hylkäämistä koskevan artiklan nojalla ja 11 200 tiukemman "desertion" mukaisesti. Valtakunnansyyttäjänviraston tilastot Luku on jo ylittänyt koko vuoden 2023 luvut - jolloin aloitettiin 24 100 uutta tutkintaa - ja on yli kolme kertaa suurempi kuin vuonna 2022 (9 400 tapausta).

Yleisesti ottaen vuoden 2022 alusta lähtien syyttäjänvirasto on laskenut 63 200 tällaista rikosprosessia. Jos vertaamme heidän määräään presidentti Volodymyr Zelenskyn ilmoittamaan asevoimien 880 000 ihmisen määrään , voidaan päätellä, että täysimittaisen sodan aikana lähes joka 14. sotilas pakeni armeijasta.

Kirjanpitoongelmia

Nämäkin tiedot ovat kuitenkin kaukana ongelman todellisesta laajuudesta, vakuuttivat DW:lle haastatellut upseerit – henkilöstöhenkilöstö ja lakimiehet, jotka tuntevat tilanteen koskien sotilaiden pakenemista omista yksiköistään. Jotkut väittävät, että todellisten tapausten määrä ylittää rikostapausten määrän kolme kertaa, toisten jopa neljä kertaa. "Huhtikuussa 2022 hävittäjä huuhtoi SZCH:ssa (poistui vapaaehtoisesti yksiköstä. - Toim .) ja tähän päivään mennessä ei ole olemassa yerdr-kaa (menettelynumero yhtenäisessä esitutkintarekisterissä, muodollinen aloitemerkki). rikosasiasta ilman tapausta, minulla oli luettelossa viisi yhdeksästä, armeijan 28. prikaatin henkilöstöupseeri. Ukraina Odeshchynasta."


 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos joku miettii että miksi länsi antaa sodan vieläkin jatkua, ei kyse ei ole mistään Ukrainan itsenäisyydestä, vaan:

453313975_10160763104183853_5108049753986030804_n.jpg
 
Jos joku miettii että miksi länsi antaa sodan vieläkin jatkua, ei kyse ei ole mistään Ukrainan itsenäisyydestä, vaan:

453313975_10160763104183853_5108049753986030804_n.jpg
öh köh öh tuskin vaikuttaa mihinkään köh

näiden ohella vielä EHDOTTOMAT rahavirrat ukrainaan mitkä menee aivan varmasti war efforttiin köh
 
Roopeli ihan hädissään siellä. :ROFLMAO:

katso liitettä 265252
Cope

Se on jännä miten kaikki mitä hoette on jotain "jos, ehkä, likely, tulee plää plää plää" vuodesta toiseen
Ja tuo miten koko sota on nyt silkkaa twitter sotaa on kyllä kertovaa.

Teidän pitäisi edelleen varmaan jotenkin ilmoittaa ryssille, että ovat aivan romahtaneet ja heti kusessa eli voisivat miettiä heti, mutta ei ne taida lukea niitä viestejä... Jotenkin tuo tieto pitäisi saada heille, koska en usko että tietävät olevansa romahtaneet ja stagnaatiossa ja kivessyövässä
 
Ryssät tietää sen jo. Tuo twiitin kommenttien takana on Elvira Nabiulina joka on ryssien keskuspankin johtaja. Ryssät myöntää jo itse kaiken olevan päin vittua.
 
Ryssät tietää sen jo. Tuo twiitin kommenttien takana on Elvira Nabiulina joka on ryssien keskuspankin johtaja. Ryssät myöntää jo itse kaiken olevan päin vittua.
Niin mitä se Elvira oikeasti sanoi. Sä tykkäät yhdistää jonkun muun twiittaajan sanomisia samaan.
Kuten sanoin

twitter wars kun rintamaa ei kestä katsoa
 
Tuo on suora lainaus Elviralta.

Lähdekin löytyy mistä voit tarkistaa tuon:
View: https://www.youtube.com/watch?v=iDx2owyR50s

Missä kohtaa? Sä postaat mulle 1.5h kestävän ryssänkielisen videon.
Missä kohtaa hän kertoo
"All resources in Russian economy are exhausted. Inflation is rising, interest rates cannot be significantly increased. Extreme lack of the workforce. Adding money from reserves to market will just increase inflation without bringing new growth. Russia is likely facing stagnation or deep recession".

Koska olen varma että jauhat hevonvitunpaskaa taas kerran ja kerrot minulle jonkun twitter tyypin sanomisia.
 
Missä kohtaa? Sä postaat mulle 1.5h kestävän ryssänkielisen videon.
Missä kohtaa hän kertoo
"All resources in Russian economy are exhausted. Inflation is rising, interest rates cannot be significantly increased. Extreme lack of the workforce. Adding money from reserves to market will just increase inflation without bringing new growth. Russia is likely facing stagnation or deep recession".

Koska olen varma että jauhat hevonvitunpaskaa taas kerran ja kerrot minulle jonkun twitter tyypin sanomisia.

Tuosta voit katsoa, ole hyvä.


View: https://youtu.be/K_NObbSjMyo?si=AThJD-WTcPbyuTDX&t=132
 

Missä vitun kohtaa se sanoo tämän?


"All resources in Russian economy are exhausted. Inflation is rising, interest rates cannot be significantly increased. Extreme lack of the workforce. Adding money from reserves to market will just increase inflation without bringing new growth. Russia is likely facing stagnation or deep recession".
 
Tuli muuten ihan ohimennen mieleen että Venäjän valtionvelka on noin 300miljardia, USA:n vastaava on yli 34 000 miljardia
Kääpiövaltio suomella noin 167 miljardia, kunhan nyt vain tuli mieleeni...Venäjän romahdusta odotellessa...
 

60k siviiliä vielä väitetysti tuolla, 20km rintamalle matkaa.
Tuleekohan Bahmutin toisinto, hidas ja kallis vääntö molemmille? Hyytyykö ryssän mopo ennen tuonne pääsemistä? Tuo city Ukrainalle tärkeä logistiikan solmukohtana.
 
Back
Ylös Bottom