HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksikään täällä kirjoittavista ukrofanaatikoista ei vaihda mielipidettään vaikka mitä tapahtuisi, täysin verrannollinen siihen, ettei myöskään kiihkeimmät vihervasurit vaihda mielipidettä humanitaarisesta maahanmuutosta, vaikka mitä tapahtuisi. Kuplassa on niin paksut seinät, ettei sitä enää todellisuus läpäise.

Luuletko, että kukaan uskoo jotain ämveelehden ryssän höpövideota miten Ukraina lavastaisi noi iskut? Et usko edes itse tuohon.

Ja ukrofanaatikko… ei helvetti 🤣
 
Yksikään täällä kirjoittavista ukrofanaatikoista ei vaihda mielipidettään vaikka mitä tapahtuisi, täysin verrannollinen siihen, ettei myöskään kiihkeimmät vihervasurit vaihda mielipidettä humanitaarisesta maahanmuutosta, vaikka mitä tapahtuisi. Kuplassa on niin paksut seinät, ettei sitä enää todellisuus läpäise.
Meinaatko, että sinä pystyt vaihtamaan mielipidettä? 😀 ryzzien propaganda menee sujahtaen maaliinsa.
 
Luuletko, että kukaan uskoo jotain ämveelehden ryssän höpövideota miten Ukraina lavastaisi noi iskut? Et usko edes itse tuohon.

Ja ukrofanaatikko… ei helvetti 🤣

Älä nyt taas yritä ruveta valehtelemaan! Ei Ukraina lavasta iskuja, vaan se on lavastanut ja valehdellut niissä tulleita siviiliuhreja.
 
Ehkä nää kaks nimimerkkiä on jotain venäjän propagandamiehiä. Ihan paskoja kyllä, koska kenenkään mielipide ei taida vaikuttua näin huonoilla argumenteilla ja henkilökohtaisuuksilla muuta kuin entistä vahvemmin ukrainan puolelle 😅

Ehkä he onkin ukrainalaisia propagandamiehiä, jotka levittää tarkoituksella niin sakeeta juttua, että kukaan ei ala kannattaa Venäjää. Selittää esim. Tuon lastensairaalan pommittamisen puolustelun. 🤔
 
No kerro mikä on oikea skenaario, kun aina implikoit jotain? Yle tyylinen tapa "keskustella" missä jo kysymys koittaa leimata keskustelua.
Luulet varmasti olevasi todella nokkela tässä? Vähän kuin katsoisi jonkun lapsen pierevän ensimmäisiä kertoja ja se luulee nyt olevansa supersankari.
En ymmärrä miten pierevät supersankarit liittyy mun kysymykseen 😄

Mutta siis siksi kysyin koska aihe kiinnostaa, ja sulla ilmeisesti on tietoa tästä asiasta? Vai oonko väärässä että sä et tiedä vastausta mun kysymykseen?
 
En ymmärrä miten pierevät supersankarit liittyy mun kysymykseen 😄

Mutta siis siksi kysyin koska aihe kiinnostaa, ja sulla ilmeisesti on tietoa tästä asiasta? Vai oonko väärässä että sä et tiedä vastausta mun kysymykseen?
Myrkyssä oli ennenwanhaan semmoinen pierun voimalla lentävä supersankari. Oli hyvä lehti, harmi kun ei enää tehdä.
 
En ymmärrä miten pierevät supersankarit liittyy mun kysymykseen 😄

Mutta siis siksi kysyin koska aihe kiinnostaa, ja sulla ilmeisesti on tietoa tästä asiasta? Vai oonko väärässä että sä et tiedä vastausta mun kysymykseen?
Ryssä iskin ensin ollen vahvempi ennenkuin ukrainasta+lännestä koituu isompaa haitta heidän politiikalle.
 
Ryssä iskin ensin ollen vahvempi ennenkuin ukrainasta+lännestä koituu isompaa haitta heidän politiikalle.
Mikä tää isompi haitta ois ollu? Äläkä ota tätä vittuiluna, mielenkiintonen aihe ✌️
 
On kyllä hämmentävää että täältä ei saa bänniä noin ryssämielisillä jutuilla, mistä vaan muualta olisi lennetty ulos jo aikoja sitten.
Minä en neuvo kuinka foorumia pitää moderoida. On nämä kaksi aisuria joko hyödyllisiä idiootteja tai vihollisia, niin huumori alkaa loppumaan. Mikäli kaukana rintamasta isketään ohjuksilla lastensairaalaan, niin se on sairasta terrorismia, jota ei voi puolustella.
 

View: https://youtu.be/5PVjmrFVNFs?t=326


Yksi kohteista ollu Ukrainalainen asevalmistaja. Näkyy tuhot Ukrainalaisten someen laittamista videoista.
Oliskohan keskellä päivää ollut isku että ihmiset olis töissä?
Minun mielestä ei kerro hyvää ilmatorjunnan tilanteesta. Ilmoitetuissa torjuntaprosenteissa voikin olla hieman kaunistelua.


Hesarikin jutussa puhutaan tosta asetehtaasta, mutta ryssät ampui tarkoituksella ohjuksella lastensairaalaan. Ukraine torjui 30/38 ohjusta, niin olisiko tässä joku taktiikka missä ammutaan samaan aikaan siviilikohteita, että Ukraina joutuu levittämään ilmatorjuntaa enemmän?

Ja muistutuksena tuo Willy on ryssäbotti joka ei ikinä kritisoi Venäjää ja puolustele noita sotarikoksia. Viimeksikin selitti miten ei voida tietää kuka ampui ukrainalaiseen siviilikohteeseen.
 
Mihinkäänei pidä suostuu.

Juu-u. Melko realitisia vaatimuksia. 🤣

Sitäpaitti, miksi ryssät vie jenkeille rauhanehdotuksia, ku omien sanojensa mukaan eivät ole sodassa edes Ukrainan kans?
 
Hesarikin jutussa puhutaan tosta asetehtaasta, mutta ryssät ampui tarkoituksella ohjuksella lastensairaalaan. Ukraine torjui 30/38 ohjusta, niin olisiko tässä joku taktiikka missä ammutaan samaan aikaan siviilikohteita, että Ukraina joutuu levittämään ilmatorjuntaa enemmän?

Ja muistutuksena tuo Willy on ryssäbotti joka ei ikinä kritisoi Venäjää ja puolustele noita sotarikoksia. Viimeksikin selitti miten ei voida tietää kuka ampui ukrainalaiseen siviilikohteeseen.
Katsoppa tuo video kokonaan, tuomitsee kyllä kaikki iskut siviilikohteisiin. Minä sanoin tuossa että yksi kohteista oli aseteollisuus.
 
Back
Ylös Bottom