Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksikään täällä kirjoittavista ukrofanaatikoista ei vaihda mielipidettään vaikka mitä tapahtuisi, täysin verrannollinen siihen, ettei myöskään kiihkeimmät vihervasurit vaihda mielipidettä humanitaarisesta maahanmuutosta, vaikka mitä tapahtuisi. Kuplassa on niin paksut seinät, ettei sitä enää todellisuus läpäise.
Meinaatko, että sinä pystyt vaihtamaan mielipidettä? ryzzien propaganda menee sujahtaen maaliinsa.Yksikään täällä kirjoittavista ukrofanaatikoista ei vaihda mielipidettään vaikka mitä tapahtuisi, täysin verrannollinen siihen, ettei myöskään kiihkeimmät vihervasurit vaihda mielipidettä humanitaarisesta maahanmuutosta, vaikka mitä tapahtuisi. Kuplassa on niin paksut seinät, ettei sitä enää todellisuus läpäise.
Luuletko, että kukaan uskoo jotain ämveelehden ryssän höpövideota miten Ukraina lavastaisi noi iskut? Et usko edes itse tuohon.
Ja ukrofanaatikko… ei helvetti
Älä nyt taas yritä ruveta valehtelemaan! Ei Ukraina lavasta iskuja, vaan se on lavastanut ja valehdellut niissä tulleita siviiliuhreja.
Ehkä nää kaks nimimerkkiä on jotain venäjän propagandamiehiä. Ihan paskoja kyllä, koska kenenkään mielipide ei taida vaikuttua näin huonoilla argumenteilla ja henkilökohtaisuuksilla muuta kuin entistä vahvemmin ukrainan puolelle
Siis Venäjä ampuu ohjuksia siviilikohteisiin, mutta ukrainalaiset vie sitten ruumiita sinne?
En ymmärrä miten pierevät supersankarit liittyy mun kysymykseenNo kerro mikä on oikea skenaario, kun aina implikoit jotain? Yle tyylinen tapa "keskustella" missä jo kysymys koittaa leimata keskustelua.
Luulet varmasti olevasi todella nokkela tässä? Vähän kuin katsoisi jonkun lapsen pierevän ensimmäisiä kertoja ja se luulee nyt olevansa supersankari.
Myrkyssä oli ennenwanhaan semmoinen pierun voimalla lentävä supersankari. Oli hyvä lehti, harmi kun ei enää tehdä.En ymmärrä miten pierevät supersankarit liittyy mun kysymykseen
Mutta siis siksi kysyin koska aihe kiinnostaa, ja sulla ilmeisesti on tietoa tästä asiasta? Vai oonko väärässä että sä et tiedä vastausta mun kysymykseen?
Ryssä iskin ensin ollen vahvempi ennenkuin ukrainasta+lännestä koituu isompaa haitta heidän politiikalle.En ymmärrä miten pierevät supersankarit liittyy mun kysymykseen
Mutta siis siksi kysyin koska aihe kiinnostaa, ja sulla ilmeisesti on tietoa tästä asiasta? Vai oonko väärässä että sä et tiedä vastausta mun kysymykseen?
Mikä tää isompi haitta ois ollu? Äläkä ota tätä vittuiluna, mielenkiintonen aiheRyssä iskin ensin ollen vahvempi ennenkuin ukrainasta+lännestä koituu isompaa haitta heidän politiikalle.
Minä en neuvo kuinka foorumia pitää moderoida. On nämä kaksi aisuria joko hyödyllisiä idiootteja tai vihollisia, niin huumori alkaa loppumaan. Mikäli kaukana rintamasta isketään ohjuksilla lastensairaalaan, niin se on sairasta terrorismia, jota ei voi puolustella.On kyllä hämmentävää että täältä ei saa bänniä noin ryssämielisillä jutuilla, mistä vaan muualta olisi lennetty ulos jo aikoja sitten.
Nyt yrität taas vain perseillä, kun ei muuta ole jäljellä.
Tuosta (jälleen) laittamastani raportista kyllä selviää mistä on kysymys.
View: https://youtu.be/5PVjmrFVNFs?t=326
Yksi kohteista ollu Ukrainalainen asevalmistaja. Näkyy tuhot Ukrainalaisten someen laittamista videoista.
Oliskohan keskellä päivää ollut isku että ihmiset olis töissä?
Minun mielestä ei kerro hyvää ilmatorjunnan tilanteesta. Ilmoitetuissa torjuntaprosenteissa voikin olla hieman kaunistelua.
Juu-u. Melko realitisia vaatimuksia.Mihinkäänei pidä suostuu.
Tällainen on Putinin väitetty uusi rauhanehdotus
Julkisuuteen on tihkunut tietoja väitetystä Vladimir Putinin uudesta rauhanehdotuksesta, joka olisi toimitettu salaa Yhdysvalloille.www.is.fi
Katsoppa tuo video kokonaan, tuomitsee kyllä kaikki iskut siviilikohteisiin. Minä sanoin tuossa että yksi kohteista oli aseteollisuus.Hesarikin jutussa puhutaan tosta asetehtaasta, mutta ryssät ampui tarkoituksella ohjuksella lastensairaalaan. Ukraine torjui 30/38 ohjusta, niin olisiko tässä joku taktiikka missä ammutaan samaan aikaan siviilikohteita, että Ukraina joutuu levittämään ilmatorjuntaa enemmän?
Ja muistutuksena tuo Willy on ryssäbotti joka ei ikinä kritisoi Venäjää ja puolustele noita sotarikoksia. Viimeksikin selitti miten ei voida tietää kuka ampui ukrainalaiseen siviilikohteeseen.