Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei tää ei ees oo enää hauskaa! Mä tarjoon sulle oivan mahdollisuuden näyttäytyä neutraalina, ja äijä taas valitsee liputtaa ryssääLaatikko siinä ettei ukraina onnistu ajamaan ryssää pois 2,5vuodessa, koska se ei tapahdu iltalehden lööpeissä tai facebookissa.
Vaikka voissa paistais, jne.Okei tää ei ees oo enää hauskaa! Mä tarjoon sulle oivan mahdollisuuden näyttäytyä neutraalina, ja äijä taas valitsee liputtaa ryssää
En mä tuomitse sitä kuten en tuomitse jenkkien tai muidenkaan hyökkäyksiä. Mukavampi olisi toki jos sotia ei olisi, mutta se ei ole kovin realistinen toive.Pystytkö tuomitsemaan venäjän raukkamaisen hyökkäyksen? Jos et pysty, olet säälittävä munaton paskahousu.
Etkö voisi tuomita kaikkien rikokset? Tai mitä enemmän ni eikö sitä parempi?En mä tuomitse sitä kuten en tuomitse jenkkien tai muidenkaan hyökkäyksiä. Mukavampi olisi toki jos sotia ei olisi, mutta se ei ole kovin realistinen toive.
Jos tässä sodassa ei ole kummankaan puolella, voi sanoa että on yksinkertaisesti ryssä. Ei tässä normaali länsimaalainen vain voi olla olematta Ukrainan puolella.
Olen katsos erilainen kuin sinä joka keksii päässään rikokset ja syylliset. Suurvaltapeleissä mikään ei ole niin mustavalkoista kuin haluaisit uskoa.Etkö voisi tuomita kaikkien rikokset? Tai mitä enemmän ni eikö sitä parempi?
Somalialainen Adil, 28, päätyi sotimaan Ukrainaan ”vahingossa”
Venäjän armeijan riveissä taistelee todennäköisesti tuhansia ulkomaalaisia. Tutkijan mukaan enemmistö vierastaistelijoista on kotoisin Aasian ja Afrikan maista.yle.fi
Tästä olis varmaan ollu isompi hyöty siellä vaatetehtaassa töissä.
Öljyn hintako tuota ryssän taloutta ylläpitää edelleen?
Mitenköhän se Tanskan kaavailu sulkea itämeri ryssän kelvottomilta tankkereilta etenee?
Toisaalta eikö toi kävis perusteluksi mihin tahansa perseilyyn mitä Venäjä harjoittas? Ei oo mustavalkosta ja muutkin tekee?Olen katsos erilainen kuin sinä joka keksii päässään rikokset ja syylliset. Suurvaltapeleissä mikään ei ole niin mustavalkoista kuin haluaisit uskoa.
Sähän olet melkein oikeilla jäljillä ja kyllä ukraina alkoi olla liikaa länsimaihin päin ja ryssät niinsanotusti hyökkäsi ensin. Muutenkin ukrainalla ja ryssillä on kautta historian "vähän" kahnaa niin jännitteet ovat olemassa sekä ukrainan itäpuoli on ryssiin päin yleisesti.Toisaalta eikö toi kävis perusteluksi mihin tahansa perseilyyn mitä Venäjä harjoittas? Ei oo mustavalkosta ja muutkin tekee?
Tai sitten voidaan kattoa mitä tapahtuu ja arvioida sitä? Ohan toi sodan alottaminen nyt järjetöntä, vähintään niillä perusteluilla mitä kuulta Tietenkin jos joku oikeesti hyvä syy löytyy, niin oon valmis kuulemaan sen.
Tähän mennessä jo käyty läpi seuraavat:
Jenkit saa aseensa Ukrainaan.
Ukrainaa johtaa narkomaanit juutalaisnatsit.
Ukrainassa bioaselaboratorioita.
Ukraina sortaa maassaan Venäläisiä.
Mikään näistä syistä ei pidä merivettä. Ite epäilen että sodan oikee syy on jotain Ukrainan pelottavan länsimaalaistumisen, sekä Putinin sisäisen valtapelin välillä. Mutta hauskasti nekään syyt eivät oikeuta hyökkäämään naapurimaahan ja aiheuttamaan satojen tuhansien ihmisten kuoleman. Farssi tämä on ihan miten perin tätä katsoo. Jopa se kulma että Usa nukkehallitsee Ukrainaa, ja pakotti Venäjän hyökkäämään, on täysi farssi Venäjälle